Biliyorum yine beklettim o yüzden buyrun yeni bölüme
🌼🌼🌼
~
Bahar~
Bir süre yürüdükten sonra yavuz ile onların evinin bahçesine geldik. Ve verandaya oturduk.
Y- eee şimdi bizimkilere söylüyor muyuz sevgili olduğumuzu.
B- ben aileme söyleyemem, kızarlar her zamanki gibi.
Y- seni neden sevmiyorlar ki?
B-bilmiyorum ki beni küçüklüğümden beri hiç sevmediler galiba, eskiden hep dadılarım olurdu onlarla büyüdüm ben. Şimdi ise büyüdüm diye yanımda kimse yok ama alıştım galiba.
Y- ben...ben ne diyeceğimi bilmiyorum nasıl bir anne baba evlatlarına böyle yapabilir.
B- yavuz ben artık o konuyu konuşmak bile istemiyorum alıştım.
Y- güzelim benim...şey bahar ben diyorum ki eylem ve fethiye söyleyebiliriz bence.
B- bence de.
Y- aileme de biraz zaman geçsin ben söylerim çok sevdiler hem seni kesin mutlu olurlar.
B- şey yavuz ben artık gidiyim babam daha kızmasın.
Y- bahar, bir şey olmaz dimi?
B- merak etme olmaz.
Y- tamam o zaman gece konuşur muyuz?
B- konuşuruz.
Y- tamam o zaman görüşürüz.
B- görüşürüz.
Yavuz'u bahçede bırakıp evime gittim ve direk odama çıktım çünkü babamı görmek istemiyorum. Gerçi o çoktan gitmiştir.
Hala inanamıyorum yavuzla sevgili olduk ya, YAVUZLA SEVGİLİ OLDUMMMMM. Ay sakinim sakinimm, HAYIR DEGİLİM!
Çok heyecanlı daha önce hiç tatmadığım bir şey bu, birinin beni sevmesi nasıl bir şey merak ediyorum ama bir yandan da korkuyorum ya ben güzel sevemezsem ve yavuz benden sıkılırsa.
Böyle düşünme bahar böyle düşünme her şey iyi olucak. Hem ben sevginin ne demek olduğunu bilmiyo değilim ki abim beni çok güzel severdi keşke yine sevebilse. ( Telefon çalar)
B- alo yavuz.
Y- ne yapıyorsun sen öyle kendi kendine mi konuşuyorsun?
B- ne!? Nerden gördün sen beni.
Y- yandaki pencereye baksana.
B- ne, yavuz sen orda ne yapıyorsun.
Y- merhaba papatyam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya🌼
Hayran Kurgu~Yavbah hikayelerini özleyenler olduğunu biliyorum bu hikayeyi çok seviceksiniz ~Yavuz ve Baharın çocukluktan başlayan aşk hikayesini okiycaz bu kitapta hep birlikte ~Bu papatyalı yolda beraber yürümeye var mısınız 🌼