🌼P~9🌼

99 3 18
                                    

Bahar~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bahar~

Ben o kıza hala gözlerimi kısmış bakarken o da bana bakarak konuşmaya başladı.

Gamze- yavuzun hiç sevgilisi olduğundan bahsetmedin su?

B- hayırdır yavuzun bekçisi misin sana mı söylemeleri gerekiyo her şeyi.

Gamze- sana mı sordum.

B- sevgilimle ilgili bir şey sordun ben de cevapladım.

Y- güzelim boşver ağzını yorduğuna değmez.

B- sen dur bi yavuzcum seninle sonra konuşucam. Sana gelicek olursak suyun arkadaşı değil misin sen diğerleri abi diyo senin ne ayrıcalığın var.

S- yengem haklı gamze her seferinde abime adıyla seslenmekten vazgeç. Hem ayrıca abimle ilgili size hiçbir şey anlatmadım şimdi neden anlatıyım ki.

G- ama...ama su.

B- ne ama su ya, sen benim görümcemi sevgilime yakın olmak için mi kullanıyordun? Kalk git burdan çabuk saçını başını yolarım senin. Bir daha seni sevgilimin yanında görürsem var ya...

Y- birtanem birtanem sakin ol gitti bak, sakin.

B- sakinim ben, su aferin kız gel sarılıcam sana bir.

Kalkıp suya sarıldım.

S- ne demek yengem...zaten hiç sevmiyordum demek bu yüzden yanımdaymış. Sinsi yılan.

B- tam bana layık görümce.

Y- siz baya iyi ikili oldunuz haaa.

B- sus sen konuşma yavuz.

Y- ben ne yaptım sevgilim ya.

B- gel seninle içeride konuşucaz.

Biz yavuzla içeriye geçerken fethi de arkamızdan Yavuz'a 'allah kurtarsın kardeşim' dedi.
Yavuzla benim odama çıktık ben yatağa oturdum yavuz da önümde sanki suç işlemiş çocuklar gibi ayaklarına bakıyordu.

B- eeee kim di o kız, eski sevgilin mi?

Birden kafasını kaldırıp gözlerini açabildiği kadar açtı.

Y- yok artık bahar, sence benim eski sevgilim olsa su hala onunla konuşur muydu.

B- bilmem ben ama senden hoşlandığı belli kızın hıh.

Kendimi yatağın üzerine atıp yattım. Gözlerim kapalıyken üzerinde bir ağırlık ve bir gölge oluştu, gözlerimi açtığımda yavuzun yüzüyle aramda bir karış ya var ya yoktu.

B- ya..yavuz ne yapıyorsun.

Y- güzelim ben şu dünyada bir tek seni seviyorum evet senden önce sevgilim oldu ama öyle önüne gelen her kızla çıkan çapkınlardan değilim ben. Zaten seni gördükten sonra herkesi her şeyi unuttum ben. Dünüm'de, bu günüm'de, yarınım' da her zaman sen olucaksın.

Papatya🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin