🌼P~6🌼

116 3 8
                                    

Bölüm şarkısı ektedir isteyen dinleyebilir🤍🤍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm şarkısı ektedir isteyen dinleyebilir🤍🤍

Yavuz~

Filmi baharın başı benim göğsümde izlmeye devam ederken ben de onun saçlarını seviyordum meğer ne kadar güzel bir şeymiş sevgilin kollarındayken film izlemek,gerçi buna film izlemek denirse filmin hangi sahnesi aklında diye sorsalar onu bile cevaplayamam. Film bitti galiba ne çabuk geçti zaman ya keşke biraz daha kalabilsem ama olmaz annem beni terlik manyağı yapar.

Y- bahar canım ben gidiyim artık...bahar, bahar? Uyumuş güzelim kıyamam ki.

Y- baharım, canım hadi uyan papatyam.

B- hı...azcık daha uyiyim lütfen?

Y- papatyam ama eve gitmezsem annem beni terlikle kovalar hem ailen gelirse hiç hoş olmaz hadi kalk güzelim hadi bak yatağına yat hem daha rahat edersin.

B- ama burası daha rahat...

Saçlarından öpüp güzel kokusunu içime çektim.

Y- tamam güzelim sana söz bundan sonra ne zaman istersen böyle yatabilirsin ama şimdi gitmem lazım hadi papatyam.

B- tamam tamam kalktım, sözümü aldım ama bak.

Y- tamam papatyam söz.

B- ben seni geçiriyim o zaman.

Masanın yanından çantamı aldım tam kapları alıcakken bahar elimden aldı.

B- olmaz öyle şey yavuz baksana batıklar hem verilen kap boş geri verilmez Ayşe Sultan hep öyle derdi.( Ayşe Sultan- eski dadısı)

Y- ya güzelim boşver annem takılmaz öyle şeylere.

B- hayır yavuzzz ben bir ara getiririm bunları.

Y- eh peki madem.

Ben öde bahar arkada kapıya kadar geçirdi beni.

Y- hemen yat tamam mı gözlerinden uyku akıyo.

B- tamam sevgilim yatarım.

Y- senin sevgilim diyen dillerini...neyse, iyi geceler papatyam.

B- hıhı (bu hıhı yı kıkırdama sesi olarak düşününüz 😁) tamam sevgilim sen de güzelce uyu iyi geceler.

Kapıyı kapatıp içeri girdi. Bak bir de sevgilim diyor ya zalımın kızı, sevgilim diycek tabi yavuz nesisin ya bacanağı mı? Bazen gerçekten kendime şaşırıyorum. Evin önüne geldiğimde zile bastım ve kapıyı su açtı.

S- hayırdır abi niye sırıtıyosun.

Y- ne sırıtması kızım? Yok bir şey.

S- yok yok olmuş kesin bir şey

Y- of su çekil uykum var uyiycam.

Ohhh neyseki suyu atlatabildim, salak yavuz sen neden sırıtırsın ki?

Papatya🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin