🌼P~17🌼

72 3 15
                                    

Su~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Su~

Evet bu gün kararlıyım Feyzullaha ondan hoşlandığımı söyliycem hem ne olucak canım benim gibi şeker kızı bulmuş kim sevmez, aslında biraz korkuyorum yalan yok. Ama ben bunu yapabilirim kendime güveniyorum.

Okul formamı giyip saçlarıma köpükle şekil verip. Çokkk az, abimin fark etmiyeceği kadar, bir makyaj yapıp aşağıya indim.

S- günaydın benim canım ailem

G-h- günaydın güzel kızım.

Gidip masayı hazırlayan annemi öptüm sonra da babamın arkasından sarılıp birsürü öptüm yanaklarından.

Y- heh tabi biz kimiz ki bizi öpen yok.

S- ya abişim aşk olsun hem sen burda yoktun ki, ama şimdi varsın gel bakiyim. Gidip abimi de öpüp yerine oturdum.

Y- su o senin yüzündeki makyaj mı abicim?

S- ya...şey abi of ya nasıl anladın az yapmıştım.

Y- ah ah siz kızlar ikiniz de beni hafife alıyorsunuz. Hadi git sil abicim. (bahardan bahsediyor)

S- ya az yaptım ama olmaz bir şey. Baba bir şey söyle abime.

H- yavuz karışma kızıma, sana gelicem olursak küçük hanım okula makyajla gidilmez.

S- ya babacım söz tek bu günlük.

H- tamam hadi bu günlük olsun bakalım.

Y- ben neden yaptığını biliyorum ama neyse( ağızının içinde homurdanarak diyor.)

H- ne dedin oğlum?

Y- hiç hiç babacım.

G- hadi hadi yumurtalar soğumadan yeyin hemen geç kalıcaksınız yoksa.

S- tamam annişimm.

Kahvaltımı yapıp servisi beklemeye başladım. Servise geldiğinde binip boş yer baktım. Feyzullah elini kaldırmış beni çağırıyordu.

F- su gel yer tuttum sana.
Ama bu çocuk çok tatlı ya, gidip hemen yanına oturdum.

F- günaydın Su

S- günaydın Feyzullah, Feyzullah bu gün öğlende bahçede yiyelim mi yemeyi.

F- olur yeriz bizimkilere de söyleriz.

S- yok yok...sadece ikimiz bir şey konuşucam da seninle.

F- ha şey tamam o zaman ikimiz yeriz.

Birden deyince afalladı tabi ama çok tatlı gerçekten bak yaaa.

Okula geldiğimizde olanları en yakın arkadaşım sudeye anlattım. Tabiki biliyor benim feyzullahtan hoşlandığımı ama dün olanları söylememiştim. Gerçi ağlamaktan önümü görebilmiş miydim de onu söyliycem. Sude baya şaşırdı tabiki abimin bunları dediğine. Öğleden öncenin nasıl geçtiğini bile anlamadım, heyecandan ölücem galiba. Feyzullah yanıma gelince kantinden yemek alıp bahçeye çıkıp boş bir banka oturduk.

Papatya🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin