BaharO kızın Yavuz'a mesaj attığına hala inanamıyorum ya. Bu kadar kafaya takacak ne var ortada acaba çarptıysan çarptın yani özür dile geç, çay ısmarlamak neyin nesi. Ama ben biliyorum onun derdini gördü yavuzumu ister tabi çay. Bende ona yavuzumu yedirecek göz var mı, yok tabiki. Gerçi yavuzun benden başkalarına kendini yedirmez de neyse, ne diyosun bahar sen ya yavuzla sevgili olduktan sonra değiştin ha sen.
Bu gün gidicez bakalım kafeye sıla hanımın derdi neymiş. Okul çıkışına kadar Yavuz'a biraz trip atmış olabilirim, tamam onun bir suçu olmayabilir ama canım trip atmak istedi. Yavuzla okuldan çıkıp Sıla'nın dediği kafeye doğru gitmeye başladık.
Y- güzelim bana hala kızgın mısın?
B- ya değilim tabiki, sadece trip atmak istedim ve tribim de geçti merak etme. Hem senin bir suçun olmadığını biliyorum sadece o kızın sana olan bakışlarını gördüm ve hoşuma gitmedi bir de mesaj atınca sinirim bozuldu işte ne yapiyim.
Y- güzelim benim seni ne kada sevdiğimi biliyorsun dimi. Eğer o mesajı sen görmeseydin bile ben zeten onunla çay içmeye falan gitmiycektim.
B- biliyorum, ben de seni çok seviyorum ve sana çok güveniyor.
Y- papatyamm, gidince bir pasta söylerim sana neşen yerine gelir.
B- yaaa olur.
Kafeye geldiğimizde içeriye girdik ama o kız daha gelmemişti, bir masaya geçip oturduk. Ama benim tuvaletim geldi ya offf gidiyim bale.
B- aşkım ben bir lavaboya gidiyorum.
Y- tamam güzelim.
Lavabo nerde ki ya? Garsona soriyim en iyisi.
B- şey bakar mısınız?
G- buyrun...bahar?
B- hakan?
Hakan- ne yapıyorsun burda ya? Okuldan gittikten beri göremedim seni hiç nerelerdesin ya.
B- evet ya abim beni yurttan alınca eski okuluma döndüm.
H- sensiz okul çok sıkıcı ya.
B- hı? Şey bizim o kadar muhabbetimiz yoktu ama neyse.
H- olsun benim gözlerim hep seni arıyor.
Aaaaa bu iyice niyeti bozdu, gitsem iyi olur. Gidiyim ben gidiyim.
B- şey öyledir ya doğru doğru ama ben lavabonun yerini öğrensem.
H- ha şey tamam, şuradan sağa dön kolidorun sonunda.
Oh be sonunda altıma yapıcaktım nerdeyse.
Yavuz~
Nerde kaldı bu kız ya? Gelir birazdan o kız. Hahh harika geldi bile.
S- ah yavuz çok bekletmeden dimi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya🌼
Fanfic~Yavbah hikayelerini özleyenler olduğunu biliyorum bu hikayeyi çok seviceksiniz ~Yavuz ve Baharın çocukluktan başlayan aşk hikayesini okiycaz bu kitapta hep birlikte ~Bu papatyalı yolda beraber yürümeye var mısınız 🌼