🌼P~12🌼

98 2 15
                                    

Bahar~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bahar~

Yurdun kapısından geçicekken önümü kestiler.
Zehra- Hayırdır ne o öyle lüks arabalardan inmeler.

Lale- zengin bebesi işte kızım parası var hala burda duruyo.

Aslı- bizi aşağılamak için mi burdasın kızım sen he. Dönsen kendi çöplüğüne, ama burası bizim çöplüğümüz dimi kızlar. Biz bizim çöplüğümüzde dolaşanlara ne yaparız peki.

L- yaşatmayız.

B- be...ben

Nazlı- noluyo burda ya üçe tek kızı sıkıştırmışsınız. Aslı al şu yavrularını da ikile bir daha bu kızın etrafında görmiycem sizi.

A- sana ne bundan nazlı asıl sen git.

N- aslııı ben ne diyosam onun olacağını ikimiz de biliyoruz dimi ikile.

Ne oldu az önce ya, bu kız beni neden kurtardı?

N- iyi misin?

B- evet teşekkürler de sen beni neden kurtardın ki?

N- aynı şeyi bana da yaptılar çünkü ama bunlara kendini ezdirirsen her zaman ezilen sen olursun.

B- nasıl yani?

N- gel şuraya oturalım anlatıyım.

Adının nazlı olduğunu öğrendiğim kız ile bahçedeki bankalardan birine oturduk

B- bahar ben bu arada.

N- nazlı ben de.

B- sana neden böyle davrandılar ki.

N- benim de ailem senin gibiydi çok kavga ediyordular sonra bir gün okuldan geldiğimde evin önünde polisler vardı. Babam annemi öldürmüş. Polisler de onu tutukladılar beni de buraya getirdiler işte. İki senedir de burdayım.

B- çok üzüldüm. Ama seni en iyi anlayabilecek insan benim galiba. Benim de babam hem kendini hem annemi öldürdü.

N- biliyorum duymuştum konuşulurken. Arkadaş olalım mı bana da sana davrandıkları gibi davranıyorlar  hiç arkadaşım yok.

B- olalım tabiki ben de burda çok sıkılıyorum zaten.

N- eeee senden ne istediler bunlar.

B- arkadaşlarım bıraktı bu gün beni buraya arabayı görünce bir şeyler dediler de ben pek anlamadım nedenini.

N- amannn boşver onlar hep böyle. Kıskanmışlar bence seni arkadaşların seni hala bırakmadı hep yanında diye, gerçekten çok şanslısın. Benim de arkadaşlarım vardı burayaa gelmeden önce ama sahteymişler sadece biri hariç.

B- kim?

N- sevgilim ateş hiç bırakmadı beni.

B- ne güzel benim sevgilim de beni hiç bırakmadı. Tabi iki arkadaşım ve sevgilimin ailesi de var.

Papatya🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin