Arctic Monkeys//Crying Lightning
***********
Uraraka ve Ryoko sohbet ederek okuldan eve dönüyordu. İkisi de çok yorgundu."Aizawa sensei çok fazla ödev vermeye başladı. Ne bok yiyeceğiz biz ya..."
"Hiç bir fikrim yok. Ama asla o kadar çok ödevi bitiremem. Zaten ödevleri sevmiyorum."
"Her neyse, bugün bize gelmeye ne dersin? Sabahlarız hem, güzel olur."
"Tamam olur! Kızlar gecesiii!"
Gülüşerek yollarına devam ettiler. Tabi arkalarından bakan bir grup çeteden haberleri yoktu. Uzun boylu çocuk konuştu.
"Bize bulaşan yeşil saçlı çocuğun ve yanındaki mor saçlı olan çocuğun sevgilileri bunlardı değil mi?"
"Evet, onlar."
"Pekala, sanırım intikam zamanı."
Zaman atlaması: 2 saat sonra
"Hey, bu biraz fazla korkunç değil mi Ura?"
"Eehmm, sanırım öyle."
Kızlar beraber korku filmi izliyorlardı. biraz fazla ürkmüşlerdi ki birbirlerine sarılıyorlardı. (Korku filmlerine bayılan yazar bunu beğenmedi.) Birden alt kattan garip sesler gelmeye başladı. Kızlar birbirlerine baktı.
"Ryoko! Bu hiç komik değil! Korktuğumu biliyorsun!"
"Ben yapmadım ki. Alt kattan geldi."
Ryoko eline aldığı beyzbol sopasıyla aşağı inmeye başladı. Uraraka onu durdurdu.
"Hey, özgünlüğümüz var. Neden sopa aldın ki yanına!"
"Öcüleri özgünlükle mi döveceğiz bayan gerizekalı!"
Uraraka mırıldanarak mantıklı dedi ve aşağıya inmeye devam ettiler. Uraraka Ryoko'nun arkasına saklanıyordu. Aşağı inince ışıkları açtılar ve önlerinde birini gördüler. Ryoko bağırıp önündeki kişinin kafasına bir tane geçirdi. Uraraka da daha çok arkasına saklandı. Uzun boylu çocuk bayılmıştı.
"Yuh! Gâvura mı vuruyon manyak karı!" diye bağırdı uzun saçlı çocuk. Arkasında 3 çocuk daha vardı.
"Evet gâvura vuruyorum puşt herif! Evimde ne işiniz var?!"
"İntikam almaya geldik."
"Başını alırsınız!" Diye bağırdı Ryoko ve kavga başladı.
O sırada Midoriya ve Shinsou:
"Kızlar telefonu açmıyor Midoriya."
"Ne demek açmıyor?"
"Ne demek ne demek aq açmıyorlar işte!"
"Yürü gidiyoruz."
Eve vardıklarında evden gürültünlü sesler geliyordu. Hemen kapıyı çaldılar ama kimse açmadı. En sonunda Midoriya kapıya bir smash çaktı ve kapı fırladı. Hemen içeri girdiler. Ve gördükleri karşısında çok şaşırdılar.
Ryoko eline geçen her şeyi çocuklara fırlatıyordu. Uraraka ise vazoyla bir çocuğun kafasına vuruyordu.
Shinsou gülerek söylendi.
"Sanırım burada bize ihtiyaç kalmadı."
Hala şaşkın olan Midoriya hafifçe kafasını salladı. O sırada Ryoko Shinsou ve Midoriyayı fark etti.
"Hey Ura. Sanırım erkek arkadaşlarımız gelmiş."
Uraraka gülümseyerek Midoriyaya sarıldı ve Shinsou da Ryoko'nun yanağını öptü. Çocuklar yere yığılmış halde onları izliyorlardı.
"Sizin sevgilileriniz manyak amk."
*********
Arkadaşlar bilgisayarım bozuldu diye bölümü telefondan yazmak zorunda kalıyorum ama telefon ikide bir kafayı yiyip kendi kendine bölüm atıyor aşırı sinirlendim. Neyse alın size yeni bölümmm! Bu diğer bölümlerden biraz farklıydı çünkü çok fazla romantik şeyler yazmadım ama bence güzel oldu. Böyle bölümler de gelir arada. Neyse neyse, kendinize iyi bakınn <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MHA Characters x Reader (oneshots)
Fanfictionher bölümde mha karakterlerinden herhangi biriyle vakit geçireceksiniz ^^