"Ne!? Bugün müydü?"
Mina'dan onaylama sesleri gelirken kafama vurdum.
"Tamam birazdan aşağıda buluşalım."
"İstersen yardıma gelebilirim?"
"Aslında çok iyi olur."
Spor Festivali'nden sonra stres atmamız için Müdür Nezu bir balo ayarlamıştı ama ben bugün olduğunu unutmuştum. Mina'nın da yardımıyla elbise seçtim (istediğiniz elbiseyi düşünebilirsiniz) ve bana biraz makyaj yaptı -her ne kadar reddetsem de- Sonra beraber çıkıp Uraraka, Jiro, Momo ve Asui'yi bekledik. Hepsi çok güzeldi. Uraraka bana yaklaştı ve ellerimi tuttu.
"Çok güzel olmuşsun Ryoko-kun!"
"Teşekkür ederim Uraraka-san, siz de çok güzelsiniz."
O sırada Midoriya yanımıza geldi. Onun arabasıyla gidecektik. Midoriya ve İida öndeydi, arkada biz kızlar oturuyorduk. Varınca arabadan indik. Ve içeri girdik. Sensei'ler en uçta uzun bir masada otururken öğrenciler etrafta birbirleriyle sohbet ediyorlardı. Bizim tayfayı bulduk ve yanlarına gittik. Kirishima, Denki, Todoroki ve Bakugou vardı. Hepsi çok yakışıklı olmuştu. Mina bağırarak selam verdi.
"Merhabaaa!"
"Selam kızlar! Çok güzelsiniz."
Gülümsedim.
"Sağol Denki."
Sonra Kirishima bana döndü. Biraz kızarmıştı.
"Çok güzel olmuşsun Ryoko."
Ben de kızardım.
"Sen de çok yakışıklı olmuşsun Kirishima."
Mina bana baktı ve sırıttı. Sonra yavaş bir şarkı çalmaya başladı. Herkes birbirini dansa kaldırıyordu. Bakugou Kirishima'yı kolundan tuttu ve bizden uzağa sürükledi. Bir şey konuştukları kesindi. Umursamadım ve kenara oturdum. Zaten dans etmeye gelmemiştim. Midoriya Uraraka'yı, Denki Jirou'yu, Todoroki de Momo'yu dansa kaldırmıştı. Mina da dans etmek istemiyordu o yüzden benim yanımda kaldı. Mina, Asui, İida ve ben dördümüz sohbet etmeye başladık. Ara sıra Kirishima ve Bakugou ikilisine bakıyordum. Beni izliyorlardı. Çok aldırmadım ve sohbet etmeye devam ettim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Hey gerizekalı, kızı dansa susarak mı kaldırmayı düşünüyorsun."
Kirishima Bakugou'ya baktı.
"Sence kabul eder mi?"
Bakugou derin bir nefes verdi.
"Bak, bu işlerden fazla anlamam ama Ryoko'nun sana nasıl baktığını gördüm, ayrıca sana iltifat ederken kızarmıştı. Eğer şansın varsa şimdi kullanırsın."
İkisi de Ryoko'ya baktılar.
"Desteğin için teşekkürler Bakubro."
"Her neyse işte."
Bakugou kendine uzak bir köşe bulurken Kirishima Ryoko'ya doğru yürüyordu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kirishima bana doğru yürürken çok karizmatik duruyordu. Sonra yanıma geldi.
"Ryoko, benimle dans eder misin?"
Mina'ya baktım. Evet de diyormuş gibi gülümsüyordu.
"Olur."
Elini tuttum ve yürümeye başladık. Bu halimizi gören Midoriya ve Uraraka birbirlerine bakıp gülümsediler.
Piste gelince kibarca belimi tuttu. Ben de elimi omzuna koydum. Yavaş yavaş dans etmeye başladık. Ben utancımdan sürekli kızarıyordum. Bunu fark etmiş olacak ki hafif bir kahkaha atıp belimden biraz daha çekti. Aramızda çok az mesafe vardı. Şimdi direkt gözlerine bakıyordum. Hala nasıl kalp krizi geçirmemiştim merak ediyorum.
"Domates gibi oldun Ryoko."
Sonra fark ettim ki onun da benden farkı yokmuş.
"Sen de aynısın Eijiro."
Ona ismiyle hitap ettiğimi duyunca biraz daha kızardı. Müzik bitince birbirimize baktık ve elimi tutup beni dışarı sürükledi.
"Ryoko. Sana bir şey söylemem gerekiyor."
Ne diyeceğini zaten tahmin ediyordum.
"Önce benim bir şey söylemem gerek."
Bana baktı. Ben de yakasından tutup onu kendime çektim.
"Seni seviyorum."
Gülümsedi.
"Ben de bundan bahsedecektim."~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bu biraz kısa mı oldu ne. Ama neyse bur dahaki bölümü daha uzun yapmaya çalışıcam ilham gelince çok uzun yazasım geliyor 🥳 Bir sonraki bölümde görüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MHA Characters x Reader (oneshots)
Fanfictionher bölümde mha karakterlerinden herhangi biriyle vakit geçireceksiniz ^^