Luku 9

694 42 6
                                    

Niko

Tietenkin Joel oli tullut ensimmäisenä vastaan meitä ja oli samalla sitten keksinyt jonkin "hauskan" vitsin minusta ja Joonaksesta.

"Turpa rullalle tai kohta sulla on silmä mustana."

Joelin ilme muuttui nopeasti hieman säikähtäneeksi. En yleensä  sanonut mitään tuon kaltaista kenellekkään varsinkaan ystävilleni, mutta Joel oli jo virnuillut ihan tarpeeksi tälle päivälle. Olin ehkä myös hieman vihainen hänelle siitä, että oli mennyt suutelemaan Joonasta noin vain minun nenäni edessä.

Joonas katsoi minua myöskin hieman oudolla ilmeellä.

"Mä kyllä pyydän siltä anteeksi. Sori." Sanoin hänelle.

Olimme vihdoinkin muidenkin luona. Muutama ehkä katsoi hieman mietteliäänä minun ja Joonaksen käsikädessä menoa, mutta kukaan ei kyseenalaistanut tai huomioinut sitä mitenkään. Joel tuli ehkä hieman pahoitteleva ilme kasvoillaan perässämme.

--

Benjamin tuli hetken kuluttua luoksemme kyselemään, että saisiko hänkin tulla. Tottakai hän sai. Loppu iltahan se meni sit siinä musiikkia kuunneltaessa, juodessa, ja pakkaamisen äärellä. Kävin myös tietenkin sanomassa sori Joelille. Hän itsekin pahoitteli käytöstään.

Lopulta me kaikki viimein lähdettiin, kun viimeisetkin asiat saatiin pakattua autoon. Minä ja Joonas tietenkin istuttiin vierekkäin. Olin ainakin itse sen verran väsynyt, että nukahdin suht nopeasti.

--
Joel

Matkaa oli vielä 1 ja puoli tuntia jäljellä. Kaikki muut nukkuivat paitsi minä. Ei huvittanut nukkua, joten olin sitten vain selannut puhelimellani instagramia ja tiktokkia. Postasin myös kuvan tältä päivältä tililleni ja vastailin muutamiin viesteihin.

Suljin puhelimeni hetkeksi ja vetäisin syvään henkeä. Autossa oli hämärää sillä oli jo aika myöhä. Katsoin nukkuvaa Nikoa ja Joonasta. Se mun ja Porkon pusu oli todellakin tehonnut, kun nyt he nukkuivat ihan kiinni toisissaan. Olin iloinen, että heidän välinsä vihdoinkin selkenisi.

Katsoin sitten Ollia. Hän nukkui kuin tukki eikä heräisi helposti.. Oli kyllä vähän outoa kuulla häneltä tänään, että hänellä oli tyttöystävä. Hän ei juuri koskaan kertonut mitään omasta rakkauselämästään. Olin iloinen hänen puolestaan. Mitä minun rakkauselämääni tuli niin se oli aina ollut surkeaa. Pisin suhde kesti puoli vuotta.

Puhelimeni värisi. Avasin sen ja näin ilmoituksen uudesta viestistä.. Tuntematon numero?

???

-

Moro Joel :)

--

Sori lyhkäsestä luvusta :") En voinut vastustaa ajatusta siitä et jättäisin tän luvun tällaseen kohtaan :D

Sanoja: 300+

Sokeat kyyhkyset || JIKO || ✅Where stories live. Discover now