Luku 8

639 45 28
                                    

Joel

From the very start you had my heart
You like them bad, and I like them crazy
I love you hard like sharks love blood
Like sharks love blood
Like sharks love blood

Oli viimein Sharks love bloodin vuoro. Kohta olisi aika tehdä se, mitä minä ja Joonas olimme suunnitelleet. Voitte jo vähän arvata, mitä tulisi käymään. Yritin päätyä mahdollisimman hyvälle kohdalle lavaa samalla kun vetelin kertosäettä, että kaikki onnistuisi.

"Noh Joonas. Olisko se kesän ensimmäisen pusun vuoro?" Niko sanoi mikkiin ja käveli kohti Joonasta. Yleisöstä kuului kiljuntaa.

Juuri kun Niko oli ottamassa Joonaksesta kiinni, minä syöksyin Porkon luokse, otin häntä olkapäistä kiinni ja pussasin häntä oikein kunnolla huulille niin, että melkein kaaduimme. Pusun päätyttyä katsoin Nikoa suoraan silmiin ja virnistin hänelle. Nikon ilme oli paras ilme mitä olin nyt hetkeen nähnyt. Sekoitus hämmennystä ja kateellisuutta samalla, kun yleisö kiljui entistä lujempaa.

Ehkä tämä opettaisi hänelle, että jos hän todella rakastaa Joonasta hänen kannattaisi tehdä jotain asialle ennen kuin olisi liian myöhäistä.

Biisi jatkui normaaliin tapaan. Porko katsoi minua hymyillen. Hän tiesi, että olimme onnistuneet. Tommi, Olli ja Aleksi olivat varmasti katsonee vähän ihmeissään mitä juuri oli tapahtinut.

--
Niko

Mitä ihmettä juuri tapahtui..?

Olin erittäin hämmentynyt, kun Joel oli yhtäkkiä vain siepannut Joonaksen edestäni ja antanut hänelle sen pusun. Tai no hitto vieköön suudelma se enemmän kyllä oli.

Ja se virnistys. Hän tiesi tarkalleen, mitä teki ja Joonas oli 100% mukana..

Hitsit. Olisi pitänyt uskaltaa selvittää Joonaksen kanssa meijän välit ennen tätä. Nyt joudun odottamaan ainakin keikan loppuun ja ehkä jopa huomiseen. Ei auttanut kuin vain keskittyä esiintymiseen nyt. Se oli nimittäin pääasia siltikin.

--
Joonas

Olimme juuri lähtemässä lavalta pois yleisön kanssa otetun kuvan jälkeen. Nikon ilmeestä ja käytöksestä näki, että Joelin suunnitelma oli onnistunut.

"Huhhuh tulipa taas kuuma." Olli sanoi ja nappasi lähimmän juoman itselleen.

Kävelin muiden takana. Ainoastaan Niko oli taempana. Yhtäkkiä hän tarttui kädestäni kiinni ja veti minut mukanaan ilman, että muut huomasivat kauemmas lavan takaosaa pitkin kulmaukseen, josta muut ei voisi nähdä meitä.

"Öööh.. Niko?" Ehdin juuri ja juuri sanoa ennen kuin hän työnsi minut lavan takaosan seinää vasten katsoen minua suoraan silmiin hieman vakavan näköisenä.

"Tuut huomenna aikaisin studiolle niin  voidaan jutella..Täällä tällä hetkellä ei oo hyvä alkaa selvittelemään mitään." Hän sanoi samalla tullen entistä lähemmäs.

"Ja muuten... Sä kerjäsit tätä tolla sun ja Joelin tempulla."

Tutut huulet painautuivat omiini ja suuteli minua kiihkeästi lavan seinää vasten. Niko oli oikeasti tosissaan. Huulet siirtyivät yhtäkkiä kaulaani.

"Niko mitä sä..?" Yritin kysyä, mutta turhaan. Hän ei kuunnellut vaan halusi "kostaa" keikan aikana tapahtuneen asian.

--

Työnsin Nikoa hieman kauemmas. En tiedä miten kauan olimme vain suudelleet siellä lavan takaosan nurkalla, mutta pian takuulla joku saisi meidät kiinni.

"Käyks että tuun tunnin aikaisemmin studiolle?" Kysyin Nikolta, jonka silmät loistivat hämärässä. Hän nyökkäsi vastaukseksi.

"Eiköhän sit mennä ennen kuin muut tulevat etsimään meitä." Hän sanoi ja lähti kävelemään kanssani takaisin muiden luo.

"Mut eiks se oo vähän epäilyttävää jos me kahestaan yhtäkkiä kävellään sinne?" Kysyin.

Hän naurahti. "Jos sä oikeesti luulet että kukaan ei oo tajunnu mitään tässä vaiheessa niin oot ihan väärässä."

"No niin no joo.."

Fuck it

Nappasin Nikon käden omaani. Mitään menetettävää ei enään ole, joten oli aivan sama, että olinko miten lähellä Nikoa nyt. Niko hymyili minulle ja minä hymyilin hänelle takaisin.

--

Oli pakko kirjottaa tää luku vielä tänään kun en meinannut itsekään malttaa odottaa tätä😀 Olis muute kiva kuulla et mitä piditte tästä luvusta :D Kaikki kommentit ku antaa mulle ihan sikana motia kirjottaa lisää.

Sanoja: 540+

Sokeat kyyhkyset || JIKO || ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora