Niko
Pakkasimme studiolla jo toista tuntia. Olimme miltein valmiita joten ainoastaan muutama meistä oli enään studiolla sisällä. Muut olivat jo ulkona menossa keikkabussiin sisälle. Olli ja Joel olivat ilmeisesti keskustelleet asiat läpi ja halasivat juuri tällähetkellä ulkona.
Joonas oli vielä kanssani sisällä. Santeri ja Mikko olivat myöskin vielä studiolla, mutta eri huoneessa. Joonas oli parin metrin päässä vierelläni ja touhuili jotain.
"Taitaapi olla niin, että kaikki on nyt matkassa." Sanon ja käännyn Joonaksen puoleen, joka nyt näpräsi puhelintaan. Joonas pisti puhelimensa taskuun, katsoi minua suoraan silmiin ja hymähti. Hymähdin itsekin hieman kummissani. Hän astui muutaman askeleen lähemmäs ennen kuin siirsi hiussuortuvan kasvoiltani ja painoi hennon suukon otsalleni. Katsoin häntä hieman huvittuneena.
"Osuit väärään kohtaan. Mun huulet on täällä näin." Virnistin ja osoitin huuliani sormellani. Joonas pyöräytti nopeasti silmiään ennen kuin painoi toisen suudelman tällä kertaa oikeaan kohtaan.
"Napakymppi." Naurahdin ja vetäisin Joonaksen takaisin tällä kertaa hieman intohimoisempaan suudelmaan kiertäen käteni hänen niskansa taakse. Ujutin pian kieleni tämän suuhun. Tiesin valmiiksi jo Joonaksen ajatukset. Hän oli aina hieman epävarmempi kun emme olleet yksin ja muilla ihmisillä oli mahdollisuus nähdä suudelmamme. Suutelin häntä entistä varmemmin. Viesti välittyi hänelle ja pian hänen kätensä löysi tiensä paitani alle.
"Kröhöm.."
Santerin ääni kantautui korviimme. Erkanimme suht ripeästi suudelmasta. Suoristin paitaani, joka oli jäänyt vielä hieman liian ylös Joonaksen jäljiltä.
Santerin ilmeestä näki, että hän odotti selitystä Mikon samalla virnuillen hänen vierellään. Kukaan crewistä ei tiennyt seurustelustamme, joten oli ehkä aika kertoa siitä. Yllätyksekseni Joonas ehti vastaamaan ensin.
"Me siis joo ööö... seurustellaan..." Hän sanoi samalla hymyillen hieman nolostuneena. Santeri katsoi meitä muutaman sekunnin kohottaen toista kulmaansa. Sitten hän hymähti.
"Mä en sit haluu löytää teitä panemasta lavan takaa." Hän tokaisi virnistäen ja lähti ulko-ovea päin. Mikko sen sijaan katsoi Joonasta edelleenkin hieman ihmeissään.
"Porko perhana. Et sit oo kertonu mulle mitään." Hän naurahti. Tunsin Joonaksen rentoutuvan samantien. Häntä jännitti muiden reaktiot edelleenkin suht paljon. Varsinkin Mikon reaktiota hän oli joskus miettinyt ihan ääneen. He kun olivat erittäin läheisiä ystäviä. Joonas naurahti.
"Piti mun kyllä mut unohin aina." Hän selitti.
Mikko kaappasi pörröpäisen ystävänsä halaukseen ja pörrötti tämän hiuksia.
"Oot ainakin löytänyt itelles ihan huippu tyypin." Hän sanoi.
Joonas hymähti. "Parempaa ei voisi löytyä."
Lähdimme lopulta itsekin studiolta keikkabussin luo. Matkalla aloimme vaihtelemaan kuulumisia Mikon kanssa vähän laajemmin sillä emme olleet nähneet crewiä hetkeen. Otin Joonaksen kädestä kiinni. Vielä pitäisi kertoa lopuillekin seurustelustamme. Ehkä menomatkalla olisi hyvä kertoa.
---
JoonasKerroimme matkalla lopullekkin porukalle seurustelustamme. Miki oli tietenkin heti vittuilemassa, mutta se oli tietenkin sellaista leikkimielistä. Mikko kertoi siitä miten se yllätti meidät suutelemassa Santerin kanssa. Santeri kertoi ettei ikinä olisi uskonut yllättävänsä meitä sellaisesta tilanteesta. Nauroimme koko porukalla asialle.
YOU ARE READING
Sokeat kyyhkyset || JIKO || ✅
FanfictionOn aivan liian ilmiselvää se, että Niko ja Joonas ovat umpirakastuneita toisiinsa. Ollikin on alkanut kutsumaan heitä kyyhkyläisiksi, mutta Niko ja Joonas väittävät vastaan. "Ei me olla kun vaa kavereita." "Kyyhkysiksi olette kyllä umpisokeita." Lu...