şimdi bir kez ekrana dokununheh
orda bir yıldız tuşu olacak oraya basarak bana destek olmayı unutmayın lütfen
seviliyorsunuz...
Medya: Sleeping at last - Hearing
Geçmiş-3
Korku.
Şuan için hissettiğim tek şey buydu.
Zaman durabilir, insanlar değişebilir ve herkes bambaşka birine dönüşebilirdi.
Fakat hiçbir şey Jimin için endişelenmeme engel olamazdı.
Babam bir hafta önce başında Jimin'in olduğu bir grubu Kim hanedanlığına olan dostluğunu göstermesi için birkaç hediyeyle yollamıştı ve iki gün önce gelmesi gereken gruptan hâlâ ses yoktu.
"Yolladığımız adamlar bölgeye baktılar fakat hiçbir yerde yoklar. Saraydaki adamlardan da cevap geldi, hediyeyi verdikten bir gün sonra ordan ayrılmışlar yani ortada Kim hanedanlığının ihaneti de söz konusu değil. Aklımı kaçırmak üzereyim Jungkook, nerede bunlar?"
Yoongi'nin gelişiyle iyi bir haber vereceğine dair umutlansamda söylediği şeyle öfkeyle gözlerimi kapattım. Ona birşey olduğunu düşünmek bile çıldıracak gibi hissetmeme neden oluyordu. İlk başında gitmesine hiç izin vermemeliydim. Aklımdan sürekli söyledikleri geçiyordu.
"Bu kadar büyütmene gerek yok Jungkook, hediyeyi verdikten sonra hemen geleceğiz. Eğer krala gitmemi istemedigini söylersen şüphelenirler. Zaten Taehyung yanımda birşey olursa birbirimizi kollarız. Güven bana, en fazla beş güne yanındayım."
Ona hiç kimseye güvenmediğim kadar güveniyordum fakat gidişinin üzerinden yedi gün geçmişti ve konu onun canı olduğunda bazen ona bile güvenemeyebiliyordum.
Onu alıp bir küreye saklama fikri hiç bu kadar cazip gelmemişti. Dokunmasam bile olurdu, güvende olması da bana yeterdi.
"Sürekli birilerinin lafiyla hareket etmekten sıkıldım. Bu gece herkes yattığında yola çıkacağım. Geliyor musun?"
Yoongi "Sorman bile hata," deyip hızla yanımdan uzaklaştı. Yolculuk için hazırlık yapmaya gideceğini biliyordum. Fakat anlamadığım şey muhafızların olduğu bir gruba neden bu kadar değer verdiğiydi. Bu tavırları aklıma Jimin'in önceden söylediği sözleri getiriyordu.
"Ona olan bakışlarını görebiliyorum Jungkook, bazen Taehyung'a öyle bir bakıyorki aralarında bizimki gibi bir mühür olduğunu düşünüyorum."
Kafamı iki yana sallayarak hızla odama doğru yöneldim. Belki hazırlıklarla uğraşmak biraz olsun kafamı dağıtırdı.
Aksi halde düşündüğüm tek şey Jimin oluyordu.
Birbirimize hislerimizi açalı daha çok olmamıştı ve onu bu kadar erken kaybetmek istemiyordum.
Bizim için bir son yazılmışsa da bunu ertelemek için elimden gelen herşeyi yapacaktım.
~
Ertelemiştim.
Asırlar önce bizim için yazılan sonu ertelemiştim fakat ayrılığımız kaçınılmaz olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓱𝓲𝓻𝓪𝓮𝓽𝓱 - jikook
AcakJimin arkadaşı Taehyung ile karıştıkları olay yüzünden son sınıfta nakil aldırıp yeni bir okula geçer fakat olaysız bitirmek istediği bu yeni okulda geçmişiyle yüzleşeceğinden habersizdir. Jikook (Taegi+Namjin) ~01.07.21~ ! kitapta argo ve yetişkin...