9....❤

1.3K 129 4
                                    

" A Promise For Love" (part-9)

Nightmare.......☪☪☪☪☪☪☪☪
" ..သားလေးရေ.. မငိုပါနဲ့တော့.. သားရဲ့ "
ဟိုရောက်ရင် သားသူငယ်ချင်းအသစ်တွေ အများကြီး ထပ်ရ ဦးမှာပဲဟာ..မငိုနဲ့တော့နော်

"ဟင့်အင်း မလိုချင်ဘူး..သား Jungkookie နဲ့ပဲသူငယ်ချင်းလုပ်ချင်တယ်.. သူ့မှာလဲသူငယ်ချင်းဆိုလို့  သားတယောက်ပဲ ရှိတာ.. omma ရဲ့..
ခုလောက်ဆို Kookie လေး အရမ်းငိုနေလောက်ပြီ.. အမေ တို့က မတရားဘူး...သားတို့နှစ်ယောက်ချစ်ခြင်းကို ခွဲတယ် " အီး...ဟီး...😭

Jimin လေးတ​ယောက် အိမ်ပြောင်းသည့်နေ့ ကားပေါ်တွင် တလျှောက်လုံး ငိုလိုက်လာခြင်း ပင် ဖြစ်သည်.....။

ကိုယ့်သားလေး ဒီလိုမျိုး ဝမ်းနည်းပက်လက် ငိုယိုနေတာ မြင်တော့ မိဘ ဖြစ်တဲ့ သူတို့မှာ လဲ စိတ်မကောင်း..လူကြီးတွေ ပြသာနာကြောင့်..ကလေးနှစ်ယောက်ကိုပါ.. ပေးမမြင် ပေးမတွေ့ ရအောင် လုပ်ခဲ့မိကြတယ်.. ငယ်ငယ်လေးထဲက ခင်လာတဲ့ အသက်ထက် ပိုချစ်ကြတဲ့ သူတို့လေး နှစ်ဦး သံယောဇဥ် ကို ဖြတ်ဖို့ ကြိုးစားခဲ့ကြပေမဲ့လဲ.... အရာမထင်ခဲ့.....

"သားလေး..အဖေ တို့ သားကို jungkook လေးဆီ တလ တခါ လိုက်ပို့ပေးမယ်...သား Jungkook လေးနဲ့တွေ့ရအောင်..လို့လေ.. နော်..
ဟာ ...Appa....တကယ်ပြောတာလား...
တကယ်ပေါ့ သားရဲ့..."

"အဲတော့..သားက ခု မငိုနဲ့တော့နော်..သားတွေ့ချင်ရင် အဖေ တို့သားတို့နှစ်ယောက် သံယောဇဥ်ကို မဖြတ်ရက်တော့ပါဘူး...သားတို့မှာ.. ဘာအပြစ်မှ မရှိတာ...
ဖေဂျီး...ရှင်တကယ် ပြောနေတာလား...
သားလေးကို jungkook လေးနဲ့ပေးတွေ့မယ်ပေါ့.."

"တကယ်ပေါ့ မိန်းမရဲ့ သားလေး စိတ်ချမ်းသာဖို့အဓိက ပဲ ဟာ...
ဟုတ်ပါပြီ... ကျေးဇူးတင်လိုက်တာ ရှင်ရယ်...
ကဲ သားလေး သားလေး ပျော်လို့ရပြီ.. "Kookie" လေးနဲ့ မခွဲ ရတော့ဘူးနော်..."

"ဟေးးးးးးးးးး.....ဒါမှ ငါ့ ဖေဖေ နဲ့ မေမေကွ...
Aww....ဒါနဲ့လေ သားဝန်ခံစရာရှိတယ် omma.. appa.."

"ဘာလဲ... ပြောလေ.. သားရဲ့...
လည်ပင်းမှ..ကြိုးလေးနှင့်တွဲထားသော လက်စွပ်လေးကိုကိုင်ကာ.... ဒါလေးလေ....
ဒီ လက်စွပ်လေး နှစ်ကွင်း လေ.. သားအမေ တို့မသိအောင်.. ယူပြီး " kookie" လေးတွက် တကွင်း.. သားအတွက် တကွင်း ယူခဲ့မိတယ်...
Omma တို့သိရင် စိတ်ဆိုးမှာကြောက်လို့... ဒါပေမဲ့... မပြောပြရင်လဲ သားစိတ်မလုံလို့.. အာ့ Appa တို့ စိတ်မဆိုးဘူး မလားဟင်...."

"A Promise For Love🤙"[Completed]Where stories live. Discover now