8...💙

1.4K 134 10
                                    

" A Promise For Love" (Part-8)

ကျွန်တော် ချက်ထားတာတွေ ကောင်းမကောင်းတော့ ကျွန်တော် မသိဘူး..အဓိက က Jimin hyung...ကို ကိုယ်တိုင်ချက်ကျွေးချင်လို့..ငယ်ငယ်က အတူ ထမင်းစားခဲ့ကြတော့.. Hyung ကြိုက်တဲ့ အစားစာတွေ အကုန်လုံး ကျွန်တော် မှတ်မိနေခဲ့တယ်..Hyung.. ကရော  ကျွန်တော့် အကြိုက်တွေ.. မှတ်မိပါဦးမလား..

ဒါပေမဲ့..Hyung..ခုလို အားရပါးရ စားနေတာ မြင်တော့..ဝမ်းသာမိပါတယ်..hyung စားတာကြည့်ပြီး.. ကျွန်တော် ဗိုက်ပြည့်နေပြီ.. hyung.. ကိုကြည့်နေရတာ..က ကျွန်တော့်တွက် အရာရာ ပါပဲ..hyung.ရယ်.ကျွန်တော့်ကို..ဘာလို့ သူစိမ်း လို ဆက်ဆံနေရတာလဲ.. ဆိုတာပဲ သိချင်မိတယ်.. ခုလဲ.. ကျွန်တော် အကြိုက်ကို hyung မေ့သွားတယ်ထင်တယ်....

ကျွန်တော့် ထမင်းပန်းကန်ထဲကို ...ငါးဟင်း.. လာထည့်ပေးခဲ့တယ်..
-ကျွန်တော်.. ငါး..နဲ့ မတည့်ဘူး ဆိုတာ.. hyung ဆိုသိတယ်လေ.. ငါးစားပြီးရင် ..ခန္ဓာကိုယ် တခုလုံး ယားပြီး အလဂျစ် တွေ ဖြစ်ခဲ့တာကို... ခု...
"Hyung " က.. ငါးလာထည့်ပေးတယ် တဲ့...

ချက်ချင်း ကို ငိုချင်သွားခဲ့တယ်.." Hyung " လို့ တခွန်းပဲ ပြောလိုက်တော့...
"စားလေ ...Jungkook" တဲ့...
Hyung...ဘာဖြစ်သွားတာလဲ ..တကယ် မသိတော့တာလား..ငယ်ငယ်ကဆို..ငါးဟင်း.. တွေ့တာနဲ့.. ကျွန်တော့်စားမိမှာစိုးလို့ ဘေးကနေ ဟင်းပန်းကန်ကို အမြဲ သူ့ဘေး ရွေ့ခဲ့တဲ့.. hyung.. က.. ခု ငါးဟင်း ကို စားခိုင်းနေခဲ့တယ် တဲ့...

ကျွန်တော့်စိတ်တွေ.. ချောက်ကမ်းပါး..ထဲ ပြုတ်ကျ သွားသလိုပဲ.." Hyung " ကျွန်တော့်ကို တကယ် မေ့သွားခဲ့ ပြီ....
ထမင်းစားဝိုင်းမှာမို့... ငိုချင်စိတ်ကို မနဲ ထိန်းကာ.." Hyung" ကို စိတ်ချမ်းသာပြီးရောမလား..
စားပေးမယ်... Hyung... က စားစေချင်ရင် ပေါ့..

ကျွန်တော့် ပန်းကန်ထဲက ငါးဟင်းကို ..တူနှင့်ညပ်ကာ.. "Hyung " ကို ပြုံးပြပြီး ကုန်အောင် စားပေးလိုက်တယ်...
အဲဒါမှ... ကျွန်တော်.. ငါးနဲ့ မတည့်တာကို.. " Hyung " .ပြန်.မှတ်ထားနိုင်မှာမလား..?
ကျွန်တော် စားပြီး မှ..Hobi hyung.. က မြင်သွားပြီး...

ကျွန်တော့်ဆီ ထလာကာ .....
"Jungkook " ..ချက်ချင်းထွေးထုတ်စမ်း...
ထွေးစမ်းလို့....ဆိုကာ.. နောက်ကျော ကို လာထုပေးလေတော့တယ်...

"A Promise For Love🤙"[Completed]Where stories live. Discover now