Jungkook szemszöge
Jimin elég rosszul van Busan óta. Nem is nagyon aktivizálja magát az órákon. Ez a banda közérzetére is s rányomja a bélyeget.
- Na jó ez így nem mehet tovább. sóhajt fel gond terhelten a menedzserünk Sejin. - Holnap értettek megyek reggel addig pakoljatok össze. utasít minket.
- De mégis minek? kérdi Tae
- Elviszlek titeket egy régi ismerősömhöz. Úgyis meg akartam látogatni. Ő majd segít rajtatok.
- És hol lakik ez az ismerős?
- Egy csendes nyugodt helyen. Ott nem fognak megtalálni a riporterek sem a rajongók.
- Miért tudna nekünk segíteni? faggatja tovább Nam.
- Majd meglátjátok. titokzatoskodik. - Most pedig nyomás reggel fél ötre ott vagyok addig mindenki legyen indulásra kész.
- Ahh nyög fel fájdalmasan Suga. A korán kelés nem az ő stílusa
- Mennyi ruhát pakoljunk? kérdezem.
- Sokat. Azzal itt is hagyott minket.
- Szerintetek ki lehet ez? kíváncsiskodik Tae.
- Nem tudom, de nem is érdekel csak haddjon, majd aludni. morgolodik Suga
- Menjünk és pakoljunk össze, holnap korán kell kelni. mondja fáradtan Nam. Este nyolc óra van mi meg délután négy óta gyakorlunk. Hosszú volt ez a mai nap.
- Rendben egyezik bele Jin.
A dormba későn érünk haza, mert persze ki kellett fognunk egy dugot. Nem is értem miért nem maradhatunk a dromban. De ha Sejin úgy akaja, hogy elmenjünk ahhoz az ismerőséhez akkor bizony az úgy is lesz.
Már lehet éjfél is amikor végzek a pakolással és fáradtan esek rá az ágyamra. Kíváncsi vagyok. Ki lehet az akire rá mer bízni minket Sejin? Lassan már nem gondolkozok semmin csak nyugodtan lehunyom a szemeim és pillanatok alatt átreppenek az álmok világába.
Reggel Jin próbál meg fel kelteni több kevesebb sikerrel. Nagy nehezen kimászok a meleget adó takaró alól és meglepődve nézek végig a társaságon akik már pakolnak be a kocsiba. Sugat ahogy látom már kényelembe helyezte magát a furgonban. Komás fejjel bepakolom én is a böröndjeimet. Mivel Sejin azt mondta sokat pakoljunk és 4 nagy böröndöt is tele pakoltam. Ahogy láttam a többiek is hasonló mennyiségű börönddel pakoltak.
Alig fél óra múlva megállunk. Mikor kiszálltunk az álmosság egy pillanat alatt szállt ki a szemükből és az állunk a földön koppant. Milyen ismerősei vannak Sejinnek? Milliómos?
A ház egy kisebb panziónak is elmehetett volna.
- Gyertek bemutatlak titeket aztán már mennem is kell papírokat intézni. int az ajtó felé. Becsengettünk majd pár perc múlva kinyílt és egy álmos fejű lány nyitott ajtót.?! Álmoskásan pislog laposakat, majd amit észre veszi Sejint egy álmoskás mosolyra húzza ajkait.
YOU ARE READING
A szerelem nehéz
RomanceYora pörgös életébe egy véletlen folytán belecsöppen a Bts. A banda mostanában elég lehangolt. Ezért a banda menedzsere elviszi őket egy kicsit kikapcsolódni Yorahoz. Sikerül a lánynak segíteni a bandának? Közben Yora sem kerül jó állapotba. Gondok...