- Tudod mindenkinek van egy első szerelme. kezdtem bele és oldalra fordítottam a fejem, hogy lássam a lány reakcióját, de ő csak a plafont bámulta.
- Megígértük egymásnak, hogy megvár, mire vissza jövök, de pár hete voltunk Busanban találkozni akartami akartam vele és tudod mi volt benne a szép? nevettem fel erőltetetten, mire láttam a szemem sarkából, hogy rám néz. - Hogy ott várt engem a férjével az oldalán.
- Azt a picsa. akadt ki Yora.
- Igen, de mint utólag kiderült kényszer házasság volt az egész. A szülök kényszerítették bele őket csupán gazdasági célból.
- Én ezt nem tudtam. Sajnálom. ölelt szorosan magához vagyis inkább rám feküdt és úgy szorongatott. Kicsit meglepődtem ezen tettén, de nagyon jól esett a törődése.
- Ne haragudj, hogy az elején olyan ellenséges voltam veled. néztem rá szomorúan mikor kicsit távolabb hajolt tőlem.
- Nincs semmi baj most már megértem. mosolygott rám kedvesen.
- Na de most te jössz. néztem rá mire az arcára fagyott a mosolya. Keresztbe elfeküdt az ágyon és a fejét a hasamra tette.
- Megint megcsaltak. nyögte ki pár perc néma csend után. Az izmaim megfeszültek amit érezhetett is, mert rám nézett. - És tudod mi a legjobb benne? nevetett fel hisztérikusan. - Hogy az általad szeretett ember a legjobb barátnőddel készül épp kefélni. folyt le egy könnycsepp az arcán, de gyorsan letörölte. Még a levegő is bennem rekedt, hogy teheti valaki ezt a barátnőjével. Nem mertem mozdulni vártam, hogy tovább meséljen, mert éreztem, hogy még messze van a vége.
- Ott álltam az ajtóban és néztem őket, de ők észre sem vettek. sírta el magát, majd felkellt az ágyról és elment a fagyis dobozér. Leült mellém az ágyra. Felkönyököltem és úgy figyeltem tovább, de csak maga elé nézett.
- Tudom, hogy nem ez a legalkalmasabb időpont, de tegnap a hívásban kicsit sem kedvesen beszélgetettek IU-val . Mi történt köztettek? Yora fájdalmasan felnevetett.
- Na az egy hosszú sztori.
- Rá érünk. Sokkal jobb ha kiadod magadból.
- Egy cégnél voltunk gyakornokok. Az oda kerülésem után hamar lettek barátaim egy két híresebb idol is. Mindig is irigy volt rám. Nem jöttünk ki jól és ezt mindenki tudta. Viszont az egyik nap és késésben voltam egy próbáról mikor nem jött a lift így a lépcsőt választom legalább bemelegítem az izmaimat is egy kicsit. Mi probléma lehet belőle. Hát jó nagy probléma lett belőle. Vett be egy nagy kanál fagyit a szájába majd az enyémbe is nyomot amit csak egy enyhe ajak görbülettel fogadtam.
- Már majdnem fent voltam a kívánt szintem, mikor hirtelen megjelent előttem és egy gonosz mosollyal az arcán meglökött ami miatt elvesztettem az egyen súlyom és leestem a lépcsőn. A fagyi megakadt a torkomon és levegőt visszatartva néztem rá.
- Csak annyira emlékszem, hogy sikítva elrohan segítséget kérve és már csak a kórházban tértem magamhoz. És tudod mit mondott mindenkinek, hogy mi történt? Úgy talált rám, hogy a lépcső alján fekszek. Ha azt hitétek , hogy ismeritek el kell szomorítsalak, mert az a nő egy kígyó. Mondta mérgesen. Nem gondoltam volna, hogy ilyenre képes az az angyali lány.
- A kórházban a doki közölte , hogy eltört a jobb kezem és a bal lábam. Ami miatt nem is mozoghattam volna míg teljesen rendbe nem jön, de ez volt a legkisebb probléma. Az esés következtében megsérült a gerincem is és mire felépültem volna 100%- an addigra túlléptem volna azt a kor amikor még debütálhattam volna. A lányok egész végig ott voltak velem és sírtak, de nekem erősnek kellett maradnom, hogy ne keserítsem el őket még jobban. Mikor viszont elmentek az orvos vissza jött és közölte velem, hogy meddő lettem. simitott ösztönösen a hasára. Nem ismertem erre a lányra. Annyi fájdalom van benne, de nem mutatja ki csak tűri és elnyomja. - Érted megfosztott a karrieremtől és elvette tőlem azt a lehetőséget, hogy gyerekem legyen. Ez fájt az egészben a legjobban. Mindig is akartam gyereket, de már azt sem lehet. Tönkre tette az életem. A míg a kórházban voltam a szüleim egyszer sem látógattak meg. Még egyszer sem beszélt a szüleiről így érdeklődve hallgattam, de úgy látszik ez is egy fájdalmas pont az életében.
YOU ARE READING
A szerelem nehéz
RomanceYora pörgös életébe egy véletlen folytán belecsöppen a Bts. A banda mostanában elég lehangolt. Ezért a banda menedzsere elviszi őket egy kicsit kikapcsolódni Yorahoz. Sikerül a lánynak segíteni a bandának? Közben Yora sem kerül jó állapotba. Gondok...