4. Fejezet

18 2 0
                                    


Az az este óta minden nap bejött Bora néni és elkísért a gyógytornákra. Ott volt velem minden nap. A szüleim azóta sem kerestek. De már nem is nagyon érdekelt. Sokkal jobban tekintettem Bora nénit az anyámnak, mint a valódit és ezt neki is elmondtam. Szegényt ezzel meg is sírattam. Ott volt mikor kiengedtek a lányoknak is bemutattam. Azóta kiderült, hogy az akkori barátom megcsalt míg kórházba voltam, de nem nagyon foglalkoztatott fáj, de elviseltem. Az utóbbi időben eltávolodtunk egymástól szóval számítottam rá, de akkor sem most. Vége lett az el sem kezdődött karrieremnek és most a barátom is megcsalt az élet már nem is lehet rosszabb, de lehet megint tévedtem. 

Sejin szólt, hogy be kéne mennem elintézni a papírokat meg az igazgatóval beszélni. Mikor beléptem mindenki engem nézett. Mindenki oda jött hozzám és kérdezgette, hogy hogy vagyok. Persze mindenkinek elmondtam, hogy jól vagyok már amennyire lehetek két mankóval az oldalamon a lányok és Sejin felkísért az igazgatóhoz és be is jöttek velem. Egy több órás megbeszélés után eldöntöttük, hogy hogy lesz a végleges felosztás. Jisoo kapja a leander szerepet ami eredetileg az enyém volt és a vezető vokált. Rose fő vokált hisz csodás hangja van.

Jenny a vokált és a rappert kapta. Lisa pedig a maekant és a fő táncost ami szintén én voltam, de ahogy a doktor is megmondta sok idő lenne mire rendbe jövők és addigra már kiesnék abból az életkorból, hogy debütálni tudjak. Nem baj mindent megteszek, hogy a lányok eljuthassanak a csúcsra. Mindig ott leszek velük. 

Mikor mentünk ki épp az ének termek előtt haladtunk el. Mikor kivágódott az ajtó és IU dühös tekintetével találtuk szembe magunkat, de ez engem most nem érdekelt inkább az érdekelt ami a teremből kiszűrődőtt pontosan tudtam, hogy ez az én dalom. Ezt a fájdalmas szerelemről írtam. Érzelmes dal. Fáradtam sóhajtottam majd ránéztem az lányra aki lenézően nézett rám.

-Látom tetszik a debütáló dalom . mondta gúnyosan a lányok már megindultak volna felé, hogy megtépjék de nem engedtem nekik. 

-Tudod elég szánalmas, hogy az én dalommal próbálsz debütálni amit még elénekelni sem tudsz.

- Miért ne tudnám elénekelni? nem is tagadta, hogy nem az én dalom. Szánalmas

- Szánalmas vagy, hogy nem a saját munkáddal próbálsz debütálni. Talán ennyire jónak tartasz, hogy az enyémet használod fel hogy biztos sikered legyen?

- Látom már meggyógyultál szóval nem üthetted be annyira a fejed, de látom már nem lehetsz idol, szóval nincs ki legyőzhetne. mondta főlényesen. 

- Azt te csak hiszed. mondtam magabiztosan és elhaladtam mellette . A lányok utánam jöttek és mindegyik adott neki egy pofont. Nem sajnáltam hisz ő sokkal nagyobb fájdalmat okozott nekem és a lányoknak.  

Azóta a nap óta a Blackpink és IU nagy ellenségek és ezt mindenki tudja mind a cégnél, mind a rajóngok is, de az okát nem tudják csak találgatnak.  Mindenki azt hiszi, hogy a Bts áll ennek a hátterében. Azt nem tudom, hogy hogy találták ki de vannak olyan shippek hogy Liskook meg IUkook. Igaz egy videóban Kook elmondta, hogy IU az ideálja, de ha tudná az igazságot nem így gondolná, de a blinkek meg azt állítják, hogy Lisa együtt van Jungkookal, de volt már olyan is, hogy Jisoo van együtt Tae-vel. mindenki azt hiszi, hogy ez az oka az ellenségeskedésnek, de mi tudjuk, hogy nem ez az. 

Vissza térve a jelenben miközben a múlton elmélkedtem addig meg sem álltam a táncban. Már olyan vagyok, mint régen voltam talán még jobb is. Észre sem vettem, hogy mennyire lement az idő csak annyit, hogy össze csuklanak alattam a lábaim. Ránéztem az órára és ijedtem pattantam fel, mert már elmúlt este fél nyolc is pedig dél körül jöhettem le ide. Meglepődtem még magamon is, hogy ennyi ideig gyakoroltam, de szerintem ennek holnapra meg is lesz a böjtje. Egy törülközött kaptam a nyakamba és kicsit meglocsoltam vízzel a nyakam, mert hirdtelen rettentő melegem lett. Fáradtan felsétáltam a nappaliba. De nem volt ott senki. Ijedten mentem a konyhába hála az égnek mindegyik fiú ott. Mindenki rám kapta a tekintetét és furcsán néztek rám. nem értettem miért néznek így aztán lenéztem magamra és észbe kaptam. Kicsit leizzadtam és vizes a polóm szerencsére fekete polo volt rajtam így nem látszott át semmi aminek nem kellett volna.

- Te meg hol voltál egész nap? vont kérdőre Nam. Hirtelen nem is tudtam mit mondani, hisz nem vagyok hozzá szokva, hogy valakinek ez estben hét fiúnak.  Kicsit fura így csak Bora néni törödőtt velem.

-Edzettem. rántottam vállat majd a csaphoz mentem inni egy kis vízet, mert most éreztem, meg hogy egész nap nem ittam és ki vagyok száradva. Éreztem hét fiú tekintetét magamon.

- Mégis megkérdezhetném, hogy hol? Nem mentél el itthonról tette csipőre a kezét Jin. Elmosolyodtam anyáskodásán. Lehet inkább tuti, hogy hülyének néztek, hogy mit mosolygok. Nem tehetek róla rég nem volt anya az életemben és hiába vagyok már felnőtt ez mindig is hiányzott az életemből egy anya. 

- Azt hittem felfedeztétek a házat . néztem körbe

- A pincébe nem akartunk bemenni, mert sosem lehet tudni, hogy ki mit tárol ott. mondta Tae

- Tae te szerintem sok horror filmet nézzel a maekannal és a hyungjaiddla. néztem Kookra és Sugara.

- Most miért nézel ránk? kérdezte Suga 

- Miért tán nem veled szokott meg Jungkookal horror filmet nézni? emeltem fel az egyik szemöldökömet mindettudóan.

- De mondta tele szájjal Kook.

- Kook nem beszélünk teli szájjal szidta le Jin a fiatalabbat.

- Amúgy visszatérve a kérdésre az alaksorban van egy edzőterem és táncterem, de ha nagyon szeretnétek akkor lesz egy studió szoba is úgyis akartam már egyet. gondolkodtam hangosan, mire Swang Sugának felcsillantak a szemei. Ezen a gyerekes viselkedésén felnevettem.

- És mi is használhatjuk? kérdezte Hobi

- Nem ezt csak ezért mondtam, mert oda szoktam elrejteni a hullákat akik belépnek oda mondtam halál komolyan . Mindenki ijedten nézett rám Jimin erre felnézett . Mélyen a szemében néztem és folytattam a mondani valóm.  - persze, hogy használhatjátok kivéve amikor én leszek ott ami persze ritka szóval jó formán csak a tiétek lesz. Mondtam mélyen Jimin szemébe nézve aki egy kicsit biccentett és folytatta csöndben az evést. Már haladok kezd repedezni a jég. A csupa szív fiú akit a videókban láttam most nem láttom. Nem tudom milyen szerelmi próblémája lehet, de ki fogom hozni ebből a depresszióbból, mert ez nem csak őt teszi tönkre hanem az egész csapatot. Amit nem hagyhatok, hisz Sejin direkt hozta hozzám őket. Mindent meg fogok tenni, hogy a Jimin a régi Jimin lehessen újra. Mindenen túl lehet lépni egy idő után, de lefelejteni sosem lehet.

A szerelem nehézNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ