Jungkook szemszöge
Amióta Yora bocsánatot kért tőlünk és a sofőrünkkel láttam aki miatta késett előző nap azóta nem is láttuk. Senki semmit nem tud róla. Már minden lehetséges verziót elképzeltem, hogy mi dolguk volt nekik ketten, de mindig csak az lesz a vége ahogy újra és újra elképzelem ahogy ott előttem úgy ölelte magához. A szemem láttára. Én nem voltam elég jó neki.
Most éppen bent vagyunk Sejin irodájába. Nem is pontosan tudom, hogy miről beszélhetnek lehet, hogy a következő koncertet egyeztetik lehet hogy teljesen másról van szó. Nem figyelek rájuk csak bambulok magam elé és Yorat próbálom kielemezni, de hiába. Amíg nála voltunk minden rendben ment még Jimin is "meggyógyult". Nem tudok semmit ami erre a viselkedésre vezethette volna. Az igaz, hogy csúnyán összevesztünk, de utána mindenki bocsánatot kért mindenkitől. Az viszont igaz, hogy az utolsó napokban mindenkitől elhidegült, de ezt is csak most fogtam föl, mert már nincs a fejemben rózsaszín köd. De hogy Chenggel mikor jött össze azt elképzelni sem tudom.
Elnézést kérve a többiektől kimegyek a mosdóba. Épp fordulnék be a folyóson amikor egy érdekes beszélgetés hallok meg. Tudom, hogy nem szép hallgatózni.
- Cheng te fizetted ki a kórházi számlát?
- Nem .moondta furcsa hangon a sofőrünk. -Akartalak is hívni, hogy betudnál e menni, mert én ma nem tudok bemenni, de jött az üzenet hogy ki lett fizetve így azt gondoltam, hogy te voltál, de akkor ezekszerint nem te voltál.
- Nem tényleg nem én voltam azt hittem, hogy te voltál , de amikor megnéztem az időt rájöttem, hogy te akkor dolgozol.
- Akkor lehet, hogy a kórházban elírtak valamit. Kikukucskáltam a fal mögül, hogy lássam, hogy kivel beszélget. Egy hasonló korú nővel beszélgetett és ahogy elnéztem elé szoros kapcsolatban vannak a viselkedésüket figyelve, és akkor vettem észre a gyűrűket az ujjaikon. De ha ők házasok akkor... akkor cheng megcsalta a feleségét Yoraval mérhetettlen hara lett úrrá rajtam. Már majdnem el is indultam feléjük, hogy közöljem a feleségével, hogy a férje egy utolsó seggfej aki megcsalta a barátnőmmel. Aki igazából nem is volt a barátnőm, de ez csak részlet kérdés. Már épp indultam , de valaki hirtelen megfogta a vállaimat. Ijjedten néztem hátra és Jiminnel találtam szembe magam. Megrázta a fejét és Chengék felé bökött a fejével.
- Cheng nem lehet, hogy az a lány volt a korházból?
-Yora? a vér is megfagyott az ereimben a név hallatára. Miért voltak Chengék a kórházban. Ez nem is annyira érdekelt Yora miért volt kórházban?! Biztos csak valami papírt ment elitézni biztos nincs semmi baja . Igen csak papírok miatt mehetett kórházba. Próbátam magam nyugtatni, de legbelül tudtam, hogy nem papírok miatt ment be a kórázba. És ezt a rossz érzésemet Cheng felesége meg is erősítette.
- Igen szegény lány olyan rosszul nézett ki. Jimin megszorította a karomat. Lenéztem a karomra és csak akkor vettem észre, hogy ökölbe van szorulva a kezem és eddig a levegőt is vissza tartottam.
- Yora most nehéz időszakon meg keresztül. sóhajtott Cheng
- Akkor a Kookos incindes is emiatt lehetett? A nevem hallatára rájuk kaptuk a fejünket, de a fal takarása miatt sem vettek észre minket.
-Igen biztosan. Igaz nem ismerem régóta Yorat csak párszor találkoztunk, de azt megtudtam, hogy mindent amit tesz azt előrre kigondolja és nem a maga érdekében teszi.
- Igen ez igaz lehet láttam, hogy múltkor Fenggel is milyen gyengéden bánt próbálta megnyugtatni, hogy Lianak nem lesz semmi baja és még a Jázmin herceges rajongását is megértette. Együtt mosolygott a lányunkal, de láttam a szemében, hogy szenved.
YOU ARE READING
A szerelem nehéz
RomanceYora pörgös életébe egy véletlen folytán belecsöppen a Bts. A banda mostanában elég lehangolt. Ezért a banda menedzsere elviszi őket egy kicsit kikapcsolódni Yorahoz. Sikerül a lánynak segíteni a bandának? Közben Yora sem kerül jó állapotba. Gondok...