Miután kimentem a nappaliba láttam, hogy a fiúk valakivel beszélgetnek videó hívásban. Mikor rájöttem, hogy csak Sejin az gyorsan oda vetődtem a kamera elé és mosolyogva integettem a kamerába.
- Szia Sejiin.
- Szia Yora. mondta nevetve Sejin amint felfogta , hogy kit is lát. - Hogy vannak a fiúk? érdeklődött.
- Nagyon jól vannak és csak egyre jobban lesznek. Nem érdekelt, hogy ott ülnek mögöttem és mindent hallanak. Sejinel jól elbeszélgettünk néha a fiúk is bele bele szólogattak, de nem nagyon jutottak szóhoz. A lányok is beszélgettek amint Sejin mosolyogva meg is jegyzet, hogy újra együtt a régi csapat. Az a mosoly lefagyott Sejin arcáról amikor elnézett a kamerából. Azt hittem valami rosszta mondtunk, de amikor meghallottam azt az irritáló hangot az én arcomról is lefagyott a mosoly. Felkaptam a telefont és a lányok felé fordítottam, hogy ne látszódjanak a fiúk, de azért ők is lássák a képernyőt.
- Á Yora nézett bele a kamerába gúnyosan IU
- Ribanc biccentettem egy kicsit. éreztem a fiúk égető tekintetét a hátamon.
- Így kell köszönteni az unnidat.
- Te legfeljebb egy kurva lehetsz nekem, de nem fogom megadni a tiszteletett ilyen mosladékoknak. mosolyogtam rá gúnyosan. Próbáltam nem mutatni a gyenge oldalamat.
- Látom ott van a többi ribanc is. Gondolom nem tudtam, hogy itt vannak a fiúk is azért beszélt így velem.
- Nem merd őket ribancnak hívni őket vagy nagyon meg járod emeltem fel a hangomat mire Lisa nyugtatólag a vállamra tette a kezét, de éreztem, hogy ő sem nyugodt. - Tudtommal híresebbek, mint te.
- Senki sem híresebb nálam csak a Bts. mondta nyájasan.
- Mindjárt elhányom magam. mondtam halkan, mire Suga elnevette magát . IU érdeklődve nézett a kamerába, majd miután nem látott semmit gúnyosan elmosolyodott.
- Csak nem édes ötösben nyomjátok? nevetett fel - Vagy van még ott több fiú is? Úgy tudom neked barátod van? Várj az előző nem megcsalt most te csalód meg a mostanit? képedt el.
A kezeim ökölbe szorultak és nagyon azon voltam, hogy ne sírjam el magam és vágjam a falhoz valamelyik fiú telefonját, de nem akartam megadni IU-nak ezt az örömöt, így inkább vettem egy nagy levegőt majd lassan kifújtam.
- Remélem keresztbe lenyeled a mikrofont retkes kurva. mondtam majd egyszerűen kinyomtam a hívást. Nem néztem senkire felálltam és kimentem a konyhába és töltöttem egy pohár vízet. Hallottam, hogy Lisa mondja az egyik fiúnak, hogy most haddjon békén.
Magam előtt láttam IU gúnyos mosolyát amikor lelökött a lépcsőn a lányok kisírt szemű tekintetét amikor közölte az orvos, hogy abba kell hagynom a táncot és az orvos szomorú és sajnálkozó tekintetét amikor közölte velem, hogy meddő vagyok.
A kezeim ökölbe szorultak csak azt elfelejtettem, hogy egy üvegpohár van a kezemben. Olyan ideges voltam, hogy össze roppantottam a kezeimben a poharat. Aminek következtében kis szilánk darabok álltak a kezembe a fájdalom miatt elengedtem a pohár maradványait ami nagy csörömpöléssel érte el a földet még kisebb darabokra törve össze. A zajra a lányok siettek be a konyhába és miután látták a véres kezem elfehéredve néztek rám. Rá néztem a kezemre majd a lányokra majd megint a kezemre és éreztem, hogy eleredtek a könnyeim. Jisoo oda sietett hozzám és az épp kezemet megfogva vezetett ki a konyhából.
A fiúk ijedten néztek a kezemre. Kook és Jimin megindult felém, de enyhén megráztam a fejem, mire értve a célzást megtorpantak, de továbbra is aggódva néztek rám.
YOU ARE READING
A szerelem nehéz
RomanceYora pörgös életébe egy véletlen folytán belecsöppen a Bts. A banda mostanában elég lehangolt. Ezért a banda menedzsere elviszi őket egy kicsit kikapcsolódni Yorahoz. Sikerül a lánynak segíteni a bandának? Közben Yora sem kerül jó állapotba. Gondok...