15. Fejezet

17 3 0
                                    


Yora szemszöge.

Miután Kook bevitt a szobába ott maradt velem és simogatta a hajamat, míg el  nem aludtam. Kedves volt tőle ez a gesztus. Azt hiszem egyre jobban megkedvelem ezt a srácot, amt nem szabadna a betegségem miatt. 

Reggel korán keltem, de úgy éreztem, hogy bármelyik pillanatban vissza csukódhatnak a szemeim. Épp oldalra akartam fordulni, amikor egy igen kemény mellkasba ütköztem. Rögtön kiment a szememből az álmosság. A fekete pólóba bujtatott férfi felső test anyagon keresztül is jól látható volt, hogy nincs elhanyagolva. A mellizmai vonalai mentén feszül a póló és a mellbimbói is átlátszódtak. Lassan vezettem fel a tekintetemet. A nyakán az egyik ér ki volt dagadva amit szívesen megharapdáltam volna. Az a markáns arcél a csókolni való ajkak és a szája sarkában lévő piercing és szépen ívelt szemöldöke amiben szintén van egy piercing igazán vadító látvány a pisze orr. Mosolyra húzodott az ajka. Először azt hittem, hogy érzi, hogy nézem, de miután még mindig egyenletesen vette a levegőt arra a következtetésre jutottam, hogy biztosan szépet álmodik.

Felemelem a kezem és lassan végig simítok  a kemény mellkasán. mocorogni kezd így gyorsan elkapom a kezem. Felpillantok az arcára és megnyugodva tapasztalom, hogy nem ébredt fel. Rá pillantok a digitális órámra ami reggel fél nyolcat mutat. 

Délre foglaltam asztalt az egyik belvárosi éttermemben. Természetesen két külön asztalt, hogy azért még se a fiúkkal üljek egy asztalnál.

Felkellek az ágyból és jól betakargatom Kookot a takaróval, hogy meg ne fázzon ebben a harminc fokban. Ahogy így nézem alvás közben az arca hasonlít egy kisfiúéra. Nagyon aranyos. 

Kiveszek egy fekete farmert és egy fehér pólót a szekrényből és bevonulok a fürdőbe. 

Amikor kész voltam belenéztem a tükörbe és szomorúan figyeltem, hogy a fehér pólóm véres lett. Gyorsan lekapom magamról és az orromhoz tartom. Hátra hajtom a fejem, hogy gyorsabban elmúljon a vérzés. Mivel nem hoztam be magammal másik pólót így kénytelen vagyok egy szál melltartóba vissza menni a szobába. Halkan kinyitom az ajtót és Kookra nézek, hogy nincs-e ébren, mert elég ciki helyzet lenne ha meglátna egy szál melltartóban.

Épp a szekrényben kutakodom egy elfogadható póló után amikor hallom, hogy a hátam mögött valaki élesen beszívta a levegőt. egész testemben megdermedek. Nem elég, hogy csak egy melltartóban vagyok még be is pucsítok. Ennél rosszabb már nem is lehetne így a pólóval a kezemben megfordulok és ránézek Kookra aki árgus  szemekkel figyeli minden mozdulatomat.

Amikor azt mondtam, hogy ennél rosszabb már nem lehet akkor tévedtem. Lejjebb vezetem a tekintettem és pirulva veszem észre, hogy Kook izgalmi állapotba került.  Égő arca nézek vissza a szemébe, de abban a pillanatban meg is bánom. A szobába a legkör feszülté válik nagyon feszülté. Kook szemei elsötétülnek és mocorogni kezd az ágyban. Nem tehetek róla a tekintettem megint levezetem az ölbe és a mocorgástól jobban látszik az erekciója még a takaró alatt is. 

Nem tudom mi ütött belém, de nem tudom elvenni  onnan a szemem. Voltam már férfival ennek nem kéne ilyen érdekesnek lennie. De baszki még így is ruhában akkorának tűnik. 

Azon kapom magam, hogy azon gondolkozom, hogy ez mégis, hogy férne belém. 

Kook megköszörüli a torkát és kikell az ágyból. Ahogy felállt még nagyobbnak tűnik. Atyám ez nem kis pályás. 

Most úgy érzem magam, mint egy szűz kislány aki még életében nem látott faszt, de hát baszus. Ez kibaszott nagy. Kook megint megköszörüli a torkát és mikor felnézek a szemébe azt veszem észre, hogy a mellemet nézi amit még mindig csak egy melltartó fed. Ami ha nem lenne elég fekete csipkés ami épp, hogy csak takarja a mellbimbóimat. Gyorsan oda kapom a kezeimet, hogy egy kicsit tudjam tartani, de már hiába, hisz egy ideje már azt nézte. Kook egy kaján mosolyra húzza azokat a csókolni való ajkait.

A szerelem nehézOù les histoires vivent. Découvrez maintenant