Még sokat beszélgettünk Yoraval. Azt is megtudtuk, hogy a szüleivel nem nagyon tartja a kapcsolatott, mert azok csak a munkával vannak elfoglalva és vele alig törődnek. Közölte, hogy nyugodtan érezzük magunkat otthon csak a koszos ruhákat ne hadjuk szét. Most itt ülünk a nappaliba és hülyéskedünk a fiúkkal míg Yora és Jin a konyhában tevékenykednek.
- Jin mondom, hogy az úgy nem lesz jó. mindenki a konyha irányába néz meglepődve ahogy meghalljuk Yora kicsit hangosabb hangját ahogy Jinnel veszekszik.
- De az úgy nem lesz jó. Szét fog esni.
- Honnan tudod ha még nem próbáltad ki?
- Mert csak tudom és kész. makacsolja tovább magát Jin. Egyszerre nézzünk Namra, hogy csináljon valamit a veszekedőkkel. Nagyot sóhajtva feláll és elindul a konyha irányába.
A nagy csörömpölésre felkapjuk a fejünket majd csak azt halljuk, hogy Yora szitkózódik valamit majd Jin elkiálltja magát.
- Nam kifelé a konyhából halljuk meg Jin mérges hangját. Nam feltett kezekkel jön vissza a nappaliba.
- Már megint mit törtél össze? kérdezi unottan Suga.
- Hát megcsúsztam és véletlen levertem a kést a pultról és majdnem Yoraba állt. Motyogja az orra alatt lehajtott fejjel.
- Nem tehet róla véletlen volt. akadékoskodik Yora
- De akkor is majdnem beléd állt.
- És? Megtörténi az ilyen nem kell azonnal leszidni, hisz mondom véletlen volt. akadékoskodik Yora. Suga megelégelve a veszekedést felállt és megindul a konyha irányába.
- Min veszekedtek?
- Semmin vágják rá szinte egyszerre
- Én meg akkor vagyok a grincs.
- Most, hogy így mondod hasonlítasz rá egy kicsit ő is mindig morcos. mondja hangosan elgondolkozva Yora. Elkuncogom magam Yoran.
- Költői kérdés volt te nő. sóhajt fel fáradtan. - Mi a vita tárgya? kérdezi őket újra.
- Jin azt mondja, hogy csak miútán kivettük a csirkét akkor kell ráönteni a szószt. Én meg azt mondom, hogy a szószba kell egy kicsit cukrot rakni bekenni a csirkét vele és pár percre vissza rakni a sütőbe, és kicsit megszúrkálni, hogy a lé átáztassa, de Jin nem ért velem egyet mert szerinte akkor nem lesz finom, és szét fog esni pedig még nem is próbálta ki, hogy úgy milyen. mérgelődik a lány. Suga fáradtan felsóhajt.
- Vágjátok ketté a csirkét és az egyik csinálja így a másik meg úgy.
- Jah ezt előbb is mondhattad volna. mondja Jin megvilágosodva.
Suga a homlokát dörzsölve tér vissza a köreinkbe majd lehuppan vissza a helyére.
- Ezeket nem szabad többet együtt a konyhába beengedni. Elengedünk egy halvány mosolyt majd folytatjuk a hülyéskedést. Jimin csak a kanapé szélén ülve mered maga elé.
Yora fél óra múlva kijön a konyhából szólni nekünk, hogy kész a kaja, de egyből Jiminre tévedt a tekintete aki észre sem vette a lányt vagy csak nem akarta. Suga lökte oldalba, hogy induljon meg. Ránézett Yorara, de a szemében mérhetetlen undor volt még nekem is rosszul esett a a nézés nem hogy még Yoranak aki nem is tehet semmiről. De a lány nem törődött vele csak lágyan rámosolygott, de Jimin továbbra is tartotta a fagyos tekintetét. A vacsora csendben telt el senki nem szólt senkinek csak tömtük a fejünket.
A kínos csendet Jin szakította meg.
- Kinek melyik ízlett jobban mutatott rá a csirkékre. Nem tudtuk ki melyiket csinálta így rámutattunk arra amelyik jobban ízlet. Nam, Hobi és Jimin Jinére szavaztak míg Taehyung Suga és én Yoraréra.
Yora elköszönt mindenkitől, majd elvonult azzal a címszóval, hogy lefekszik aludni. Mi még nem voltunk fáradtak hiába keltünk fel hajnalok hajnalán kivéve persze Sugat ő is elvonult aludni. Jimin is bezárkozott a szobájába. A többiekkel még egy kicsit beszélgettünk majd mi is eltetünk magunkat holnapra.
Reggel kipihentem ébredtem. Először nem tudtam, hogy mégis hol vagyok, mert nem volt ismerős a szoba, de aztán rájöttem hol is vagyok pontosan. Ránéztem az ágyam melletti órára és akkor csapott észbe a felismerés, hogy 11-ig aludtam. Gyorsan felpattantam majd gyorsan elvégeztem a reggeli rutinomat majd kimentem a többiekhez. Ahogy láttam ők is nem rég kelhettek fel. Azon is elcsodálkoztam, hogy Suga is köztünk volt. Yora a kanapén ült és onnan szugerálta Jimint. A fiút nem nagyon érdekelte, hogy nézi őt a lány így inkább felpattant a kanapéról és bement a szobályába vagyis gondolom, hogy oda , mert abba az irányba ment.
- lány van a dologban igaz? kérdezte Yora pár perc után miután Jimin elment. Csodálkozva néztünk rá, hogy ezt mégis honnan találta ki. Senki nem mondott semmit és még a sajtóban sem volt.
- Ezt miből gondolod? kíváncsiskodott Hobi
- Undorodva nézz rám, mint egy koszos rongyra. mondja hátra dőlve. - mivel nem ismer azt sem tudhatja, hogy ki vagyok és máskülönben Sejin sem hozott volna ide titeket.
- Akkor te boszorkány vagy? kérdezte Tae én meg azt hittem, hogy fejbe verem, de hála istennek nem nekem kellett helyettem Suga rendesen tarkón csapta.
-Nem Tae nem vagyok boszorkány nevet fel. - De miért ilyen?
-Majd ő elmondja, ha akarja. mondja Suga. Yora kinyitja a száját, hogy mondjon valamit, de inkább visszacsukja.
- Rendben.
YOU ARE READING
A szerelem nehéz
RomanceYora pörgös életébe egy véletlen folytán belecsöppen a Bts. A banda mostanában elég lehangolt. Ezért a banda menedzsere elviszi őket egy kicsit kikapcsolódni Yorahoz. Sikerül a lánynak segíteni a bandának? Közben Yora sem kerül jó állapotba. Gondok...