Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn💜💜
~~~~~~~~~~~~~~~
Uyandığımda yanımda Jungkook yoktu. Habersiz nereye gitmişti ki? Gece olanlar aklıma gelince utancımdan ölmek üzereydim. Jungkook'u aramak için tam ayağa kalkacakken acıdan yatağa düşmüştüm. Yatakta öylece yatmaya başlamıştım. Kapı açılmıştı baktığımda gelen Jungkook'tu. Yanıma oturduğunda hemen sarılmıştım.
Jimin:Gittin sandım.
Jungkook:Seni bırakıp hiçbir yere gitmem bebeğim. Aklına böyle şeyler nerden geliyorsa gelmesin.
Jimin:Seni seviyorum.
Jungkook:Bende seni seviyorum. Hadi kahvaltıya.
Jimin:Canım acıyo.
Gülmeye başlamıştı.
Jimin:Gülme yaa.
Jungkook:Akşam çok iyiydin bebeğim.
Jimin:Sende öyle daddy.
Kucağına aldığında başımı boynuna gömmüştüm. Kokusu çok güzeldi sarhoş ediyordu beni. Dayanamayıp boynuna kendime ait izler bırakırken inlemişti.
Jungkook:Yaramazlık mı istiyorsun?
Jimin:Bilmemm.
Beni sandalyeye oturtmuştu. Kollarımı boynuna dolamıştım. Dudaklarımızı birleştirmiştik. Biraz öpüştükten sonra geri çekilmiştim. Bana şaşkınca bakarken gülüyordum.Jimin:Şimdi yapmasak popom acıyo.
Jungkook:Krem sürmemi ister misin?
Jimin:Hayır akşama kadar geçer.
Jungkook:Akşam cezanı güzel şekilde çekersin.
Jimin:Tamam daddy.
Masaya baktığımda güzel bir kahvaltı vardı. Şaşırmıştım Jungkook'un böyle marifetleri var mıymış. Kahvaltı etmeye başlamıştık.
Jimin:Böyle güzel kahvaltı yapacağını bilmiyordum.
Jungkook:Çok şanslısın hem yakışıklı sevgilin var hemde kahvaltı ve yemek yapabiliyor.
Jimin:S-Sevgilim?
Jungkook:Geceden sonra sevgili olmuşuzdur diye düşünüyorum.
Jimin:Ilk teklif etmen lazım.
Gülüşmüştük.
Jimin:Seni seviyorum sevgilim.
Jungkook:Bende seni seviyorum sevgilim.
Birlikte masayı toplamıştık. Bugün çok güzel bir gündü. Bugünün bitmesini hiç istemiyordum.
Kucağına alıp tezgaha oturtmuştu beni. Kollarımı boynuna doladım. Dudaklarımızı buluşturduk. Alt dudağımla uğraşırken bende üst dudağıyla uğraşıyordum. Dilini ağzıma gönderdiğinde inlemiştim sonrasında emmeye başlamıştım.
Başiınii boynuma gömüp kendisine ait izler bırakıyordu. Ne yaptığımızı anladığımda geri çekilmiştim. Şaşkınca bana bakıyordu.
Jimin:J-Jungkook şimdi yapmayalım.
Jungkook:Sana dayanamıyorum.
Jimin:Şirkete gitmemiz lazım.
Jungkook:Ahh hadi ama bugün gitmesek.
Bende gitmek istemiyordum ama babam sorun çıkarabilirdi. Gitmeye mecburdum.
Jimin:Bende gitmek istemiyorum ama biliyorsun babam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE BENİMSİN +18/JİKOOK
Fanfiction(TAMAMLANDI) Seni her zaman görüyorum ama bu sefer başkasın DİKKAT DİKKAT +18 bölümler vardır