18.BÖLÜM

564 30 5
                                    

Mina:D-Durun kapatmayın içerde illa ki Jungkook vardır. Bana eski sevgilime gideceğim demişti.

Koşarak kapıya gitmiştim açmaları için bir kaç kere zile basıyordum. En sonunda kapıyı açan olmuştu Jimin'di.

Jimin:Burada ne işin var senin?

Mina:Içerdekileri çağır.

Jimin:Babamı neden aradın?

Mina:Içerde Jungkook olduğunu biliyorum.

Tae:Ne oluyor?

Mina:N-Nasıl ya?

Babası:Sen Jimin'e güvenmiyor musun bu ne saçmalık. Nasıl aile olacağız?!

Bay Lee:SEN BİZİ BU DURUMA DÜŞÜRMEYE NASIL CÜRET EDERSİN?!!

Mina:H-hayır Jungkook'a gideceğini söylemişti.

Jimin:Bak bakayım Jungkook mu?

Babası:Bu kadar saçmalık yeter!

Mina:B-ben üzgünüm.

Telefonu yüzüme kapatmışlardı. Ne yapacaktım şimdi. Herkesin güvenini kaybetmiştim. Jimin'le bir an önce evlenmem lazım.

JİMİN'DEN

Jimin:Bu kadar rezillik yeter eve git artık!

Mina:JUNGKOOK İÇERDE BİLİYORUM.

Jimin:Eve gir ara içerde miymiş gör.

Sinirli şekilde eve girip aramaya başlamıştı. Bu psikopat kızla asla evlenemezdim. Evin altını üstüne getirmişti. Mahçup şekilde Tae'ye bakıyordum.

Jimin:MİNA YETER ARTIK!

Mina:Bundan sonra neler yapacağım gör PARK JİMİN.

Evden çıkıp gitmişti. Gittiğine emin olmak için camdan bakıyorduk. Arabasının geçtiğini görünce rahatça yerimize oturmuştuk.

Jimin:Şey bu olanlar yüzünden özür dilerim.

Tae:Ya ne özürü mantıklı bir şey yaptın.

Jimin:Tae ne yapacağım ben?

Tae:Merak etme ondan kurtulacaksın. Jungkook her şey halledicek.

Jimin:Şey ben Jungkook'a gideyim artık.

Tae:Ne olur ne olmaz diye benim arabamı al.

Ne kadar istemesemde araba anahtarını vermişti.

Tae:Dikkatli ol.

Tamam diyip evden çıkmıştım. Arabaya binip dikkatli şekilde Jungkook'un evine sürmüştüm. Aynalardan takip ediyor mu diye de bakmayı unutmuyordum. Sonunda kurtulmuştum.

Eve gittiğimde açması için zile basmıştım. Kapıyı açtığında üstü yoktu gözlerimi açmış şekilde bakıyordum.

Jungkook:(Güler) Beğendin mi?

Jimin:Sen herkese böyle mı kapı açıyorsun?

Jungkook:Hayır sadece sana özel.

Jimin:Ya ben olmasaydım?

Jungkook:Ahh benim kıskanç sevgilim.

Aniden dudaklarına kapanmıştım. Belimden tutup içeri geçmiştik. Duvarla arasına almıştı beni. Ellerimi boynuna sarmıştım. Başını yana çevirdiğinde öpüşmemiz derinleşmişti. Dili aniden ağzımın içine girdiğinde inleyip emmeye başlamıştım. Biraz öpüştükten sonra geri çekilmiştim.

SADECE BENİMSİN +18/JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin