YEMEK

874 36 7
                                    

Oylayıp yorum yapmayı unutmayınn💜💜
~~~~~~~~~~~~

  Karşımda o kız oturuyordu. Bana bakıp gülümsese de ben karşılık vermiyordum. Önüme gelen yemekle oynuyordum.

Mina:Jimin.

Jimin:Hm?

Mina:Suratın asık bir şey mi oldu?

Jimin:Hayır.

Mina:Neden ters yapıyorsun bana?

Jimin:Ters falan yaptığım yok.

  Yemeğimi yerken etrafıma bakınıyordum. Jungkook'u görmemle gülümsemiştim. O da bana gülümsemişti.

Mina:Kime bakıp gülüyorsun?

Jimin:Hiç dalmışım öyle.

   Arkasını dönüp bakınıyordu. Önüne dönüp gülümsemişti. Sahte şekilde gülümseyip yemeğimi yerken elimi tutmuştu. Hemen elimi çekmiştim.

JUNGKOOK'TAN

  Jimin'e yakın bir masaya oturmuştum. Böylece birbirimizi çok iyi görebilirdik. Garson geldiğinde kırmızı şarap istemiştim.  Şarabımı yudumlarken Jimin'le göz göze gelmiştik. Ahh o çok güzeldi. O dudakları öpmek çok istiyorum. Birbirimize gülümsemiştik. Her şeyiyle çok güzel olabilir mi ya.

  Kız bana doğru baktığında hemen kafamı çevirip telefona bakmıştım. Şarabımı içerken onlara doğru bakıyordum. Jimin'in elini tuttuğunda sakin kalmaya çalışıyordum.

JİMİN'DEN

  Şu an Jungkook'un yanında olmak istiyordum. Bu durumdan bir an önce kurtulmam lazımdı. Mina'ya baktığımda hâlâ beni izliyordu. Bu durumdan rahatsız oluyordum.

Babası:Herkes buradaysa konuşalım artık.

M/Babası (Mina'ın babası): Tabiki konuşalım.

Babası:Size uygunsa haftaya düğünü yapalım diyorum.

M/Babası: (Güler) Tabiki uygun.

Babası:O zaman bu içkileri düğün için içelim. Hepsi benden.

  İçkileri dikip içmişlerdi. Ne düğününden bahsediyorlardı?

Jimin:N-Ne. Ne evliliğinden bahsediyorsunuz?

Babası:Bay Lee ile anlaşma yaptık. Sen ve Mina haftaya evleniyorsunuz.

Jimin:HAYIR KABUL ETMİYORUM!!

Babası:BUNA SEN KARAR VEREMEZSİN!!

Jimin:Öyle mi görücez.

  Masadan kalkıp sinirli şekilde gitmiştim. Jungkook'u severken o kızla evlenemezdim. Benim hayallerim vardı. O kızı sevmiyorum.

JUNGKOOK'TAN

  Neler oluyor? Evlilik mı dediler yoksa yanlış mı anladım. Bay Park yine ne haltlar karıştırıyor ya. Çok olmaya başladı.

  Jimin'in peşinden gidecekken o kız benden önce davranmıştı. Peşlerinden gittiğimde gizlice onları dinlemeye başladım.

JİMİN'DEN

  Tek ihtiyacım olan sadece Jungkook'tu. Sadece onun yanındayken mutluydum.

  Birisi kolumu tutmuştu. Jungkook olabileceğini düşünüp durmuştum. Baktığımda bu Mina'ydı. Seslice nefesimi vermiştim.

Jimin:Ne var?

Mina:Jimin yapma böyle lütfen.

Jimin:Seninde her şeyden haberin vardı dimi?

Mina:E-Evet. Bir sorun çıkaracağını düşünmüyordum. Neden böyle yapıyorsun?

Jimin: Sadece şunu söyleyeceğim iyi dinle ve o kafana sok. Boş hayaller kurma seninle evlenmeyeceğim.

Mina:EVLENECEKSİN PARK JİMİN!!

Jimin:AKLINDAN BİLE GEÇİRME.

Mina:Şirket için evlenmemiz lazım. SENİN PATRON OLUP BENİM PARK MİNA OLMAM LAZIM.

Jimin:Şirketmiş patronlukmuş umrumda bile değil.

Jungkook:Jimin gel gidelim.

Jimin:J-Jungkook.

Mina:Babamlar bekliyor Jimin hiçbir yere gidemez.

Jungkook:Aynen bende seni dinleyecektim.

  Elimden tutup restauranttan çıkmıştık. Mina peşimizden koştursada yetişememişti. Arabaya binip hızlıca sürmüştü. 

  Gözlerimden yaşlar akıyordu. Elimi tutup öpmüştü.

Jungkook:Ağlama artık güzelim.

Jimin:J-Jungkook.

Jungkook:Şştt ağlama eve gidelim hadi. Evde her şeyi konuşuruz.

Jimin:T-Tamam.

  Eve geldiğimizde Leo hızlıca yanıma koşmuştu. Yere çömelip sıkıca sarılmıştım. Birazda olsa rahatlatmıştı beni.

  Ayağa kalkıp Jungkook'la eve girip koltuğa oturmuştum. Bacaklarımı kendime çekip ağlıyordum. Jungkook yanıma oturup sarıldığında sıkıca sarılmıştım.

Jungkook:Anlatmak ister misin güzelim?

Jimin:O kızla beni haftaya e-evlendirmeyi düşünüyorlar.  Babam Bay Lee ile a-anlaşma yapmışlar. Onunla e-evlenmem gerekiyormuş.

  Ağlamam şiddetlenmişti. Jungkook'a baktığımda gözleri dolmuştu. Kucağına oturup sıkıca sarılmıştım. Başımı boynuna gömüp kokusunu içime çekiyordum.

Jimin:B-Ben evlenmek istemiyorum.

Jungkook:Evlenmeyeceksin sevgilim. Ben bir şeyler yapacağım. Ama ağlama artık dayanamıyorum.

  Başımı kaldırıp gözlerine bakıyordum.

Jimin:Jungkook.

Jungkook:Efendim güzelim.

Jimin:Senin olmak istiyorum.

Jungkook:Zaten benimsin bebeğim.

Jimin:Öyle değil...

  Yüzünü ellerimin arasına alıp sertçe öpmeye başlamıştım.









  Yüzünü ellerimin arasına alıp sertçe öpmeye başlamıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







Umarım okumaktan keyif almışsınızdırrr

Oylayıp yorum yapmayı unutmayınn💕💕

Sizi seviyorum bebeklerimm💜💜💜

SADECE BENİMSİN +18/JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin