31.Bölüm

367 27 5
                                    

İyi okumalar aşklarımm💕💕💕

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sabah uyandığımda kalkmaya çalışmıştım ama acıdan kalkamamıştım. Gece olanlardan sonra yürüyememem normaldi ama ne yalan söyliyim gece çok güzeldi. Uzun ayrılıktan sonra birbirimizi gerçekten çok özlemiştik.

Aynanın karşısına oturduğumda kendime bakmıştım. Boynum mosmor olmuştu. Fondötenle boynumdaki morlukları kapatmıştım. Malum şirkete gideceğiz. Jungkook işe uyanmış şapşal şekilde etrafı izliyordu. Bu hâlleri çok tatlıydı.

Jimin:Uyan bakalım uykucu.

Bana bakmış gülümsediğinde bende gülümsemiştim.

Jungkook:Ne yapıyorsun öyle?

Jimin:Makyaj neden sordun ki?

Jungkook:Ahh boynunu kapatmışsın. Tazelemem lazım.

Jimin:Şimdi olmaz sevgilim şirkete gideceğiz. Hem daha taze bunlar.

Yanıma gelmiş boynumdan öpüp banyoya gitmişti. Gülümseyip makyaj yapmaya devam etmiştim o sırada Jungkook üstünü çıkarmış giyiniyordu.

Jungkook:Çok makyaj yapma.

Jimin:Neden?

Jungkook:Sana bakarlar. Seni görmelerini istemiyorum.

Ona inat kırmızı ruj sürmüştüm. Gülümsemiş ona bakarken yicek gibi bana bakıyordu. Yanıma gelmiş çenemden tutup kendisine bakmamı sağlamıştı.

Jungkook:Çok yaramazsın.

Jimin:Biliyorum daddy.

Dudaklarıma yapışmış sert şekilde öpüyordu. Gülümseyip sert şekilde karşılık vermiştim. Bir süre birbirimizi öptükten sonra ayrılmıştık. Aynaya baktığımda rujum tamamen dağılmıştı. Rujumu silip tekrardan sürmüştüm.

Artık hazırdım. Aynanın karşısından kalkmış Jungkook ile evden çıkmıştık. Arabaya binmiş şirkete sürüyordu. Ben ise onu izliyordum.

Dudaklarıma yapışmış sert şekilde öpüyordu. Gülümseyip sert şekilde karşılık vermiştim. Bir süre birbirimizi öptükten sonra ayrılmıştık. Aynaya baktığımda rujum tamamen dağılmıştı. Rujumu silip tekrardan sürmüştüm.

Artık hazırdım. Aynanın karşısından kalkmış Jungkook ile evden çıkmıştık. Arabaya binmiş şirkete sürüyordu. Ben ise onu izliyordum.

Jungkook:Ahh yine kırmızı ruj sürmüşsün.

Jimin:Bu sefer hafif sürdüm ama.

Jungkook:Bu mu hafif gerçekten.

Jimin:Ne o kıskandın mı?

Sessiz kaldığında gülmeye başlamıştım. Bana sinirli şekilde baksa bile umursamamış gülüyordum.

Şirkete vardığımızda arabadan inmiş birlikte şirkete girmiştik. Tae,Jin,Hoseok sonunda der gibi bize bakıyordu. Yüzlerinden anlaşılıyordu yani. Odamıza girmiş Jungkook sandalyesine oturmuş bende karşısındaki koltuğa oturmuştum.

Birbirimize bakarken aniden bizimkiler girmişti. Hepsi gülümseyip yanımıza oturnuşlardı.

Hoseok:Sonunda barıştınız.

Jimin:Evet. Jin ve Namjoon sayesinde oldu.

Jin:Ahh biz naptık ki hepsi tesadüftü.

Hoseok:Ayy ne güzel. Suga'da anca ortalıkta görünmesin.

SADECE BENİMSİN +18/JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin