32.Bölüm

359 24 12
                                    

İyi okumalar aşklarımm❤❤

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lia:A-Ama..

Birbirimizden ayrılmış gülümseyerek Lia'ya bakıyordum. Gözlerinden yaşlar akıyordu ne ağlıyorsa artık.

Jimin:Evet canım izlediysen gidebilirsin artık bizim işimiz var.

Lia:Sen evlisin ya nasıl olabilir böyle bir şey. Jungkook benimle sevgiliydi tamam mı eğer sen gelmeseydin her şey başka olabilirdi.

Jimin:Bak şu an oldu sevgilimle daha çok yakınlaştım.

Elinden tutmuş odamıza gitmiştim. Jungkook hâlâ şaşkın şekilde bana bakıyordu. Koltuğa ittirip oturmasını sağlamış önünde durmuştum.
Jimin:Demek beni kıskandırmak için onunla sevgili rolü yaptın. Haz etmediğimi söylediğimde bu kozu kullandın demek.

Jungkook:Hadi ama bebeğim onunla sevgili bile değildim.

Jimin:O yüzden mı davranışlarından hoşlandı ne yaptıysan artık.

Jungkook:Sen beni mi kıskandın?

Jimin:O kızla rolde olsa yakın olman.. Ne diyeceğimi bilemiyorum Jungkook. Sana her dediğim şeyi ilerde kullanıcaksan sana nasıl güvenebilirim? 

Jungkook:Ahh sevgilim sadece seni kıskandığım için yaptım.

Elimden tutmuş kendisine çekerken zorda olsa kurtulmuştum.

Jimin:Dokunma bana. Sen onunla eğlenirken ben ne hissettim biliyor musun? Tabi bilmezsin Lia'yla ilgilenmekten.

Jungkook:Bu konuları açtığına göre sen Mina'nın yanına gittiğinde ben ne hissettim sence? Sizi sarılırken görünce ne hissettim biliyor musun? Tabi bilmezsin Mina'nın yanındaydın.

Jimin:Planı kuran sensin Jungkook birde boşu boşuna kıskançlıktan ayrılıyorsun benden birde yetmiyormuş gibi saniyesinde Lia ile oluyorsun.

Jungkook:Lia ile olmadım ben.

Jimin:Olmadın mı? Kandırma beni Jungkook. O gece nerede olduğunu söylesene o zaman.

Jungkook:Seni aldattığımı nasıl düşünebilirsin Jimin.

Jimin:Aldatmadın da ne yaptın? Neden söylemiyorsun peki? Beni kandıramazsın artık Jeon Jungkook. Basbaya onun yanındaydın.

Lia:Evet doğru bildin benim yanımdaydı.

Arkamı döndüğümde Lia gülerek bana bakıyordu. Şok içinde öylece duruyordum.

Lia:Sana acıdığım için eve göndermiştim Jungkook'u. Yoksa çok güzel eğleniyorduk.

Jungkook:LIA YETER ÖYLE BİR ŞEY OLMADI. Jimin Lia'yı dinleme.

Jimin:Bu olanlara inanamıyorum.

Diyerek odadan hızlıca çıktım. Peşimden gelse de umursamayıp hızlıca tuvalete girmiş kapıyı kilitlemiştim. Ne kadar kapıya vursa da açmayacaktım. Ağlıyordum Jungkook bana bunu nasıl yapabilir.

Jungkook:Jimin aç şu kapıyı.

Jimin:GİT BURDAN!! LİA'NIN YANINA GİT BEKLETME ONU.

Jungkook:SENİ BÖYLE SEVERKEN ALDATACAĞIMI NASIL DÜŞÜNEBİLİRSİN JİMİN.

Jimin:KENDİ KULAKLARIMLA DUYDUM.

Jungkook:Seni aldattığıma dair bir kanıtın var mı Jimin? Yok çünkü öyle bir şey olmadı ama benim seni aldatmadığıma dair bir sürü kanıtım var.

SADECE BENİMSİN +18/JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin