3

1.7K 68 30
                                    

  Kapıya doğru baktığımda bu Jungkook'tu. Ağzım açık şekilde olacakları bekliyordum. Şaşırmıştım neden beni koruyordu ki?

  Babama baktığımda gözlerinden sanki alevler fışkırıyordu. Jungkook ise babama pişkin pişkin gülüyordu.

Babası:Senin ne işin var burda?

Jungkook:Sesiniz duyuluyordu bende bakmak için geldim. Ama gördüm ki Jimin'e kızıyorsunuz. Eğer bir daha aynı hatayı yaparsanız sizin için hiç iyi olmaz. Şirketi düzgün yönetemiyorsanız bu işi burda bırakın.

Babası:NE DEDİĞİNİN FARKINDA MISIN SEN!! ODAMDAN HEMEN ÇIK!

Jungkook:Bana bağırmamalısınız. Sözleşmeyi unutma. Hemen bu şirketi alabilirim. Sonra bu odadan çıkan ben değil siz olursunuz.

Jimin:N-Neler dönüyor burda? Benim neden haberim yok hiçbir şeyden.

Jungkook:Demek sana söylemedi. Birde oğlunu patron yapacak sözde.

Babası:YETER KES SESİNİ VE ÇIK ODAMDAN!!

Jungkook:Çıkıyorum ama hareketlerinize dikkat edin yoksa burası sizin odanız olmaz.

Elimden tutup odadan çıkmıştık. Ben ne alaka? Neden yanında götürüyor beni? Elimi çekmeye çalışsamda daha sıkı tutuyordu. Tae'ye baktığımda gülüp el sallıyordu. Ah bu çocuk gelip yardım etse ne olacak sanki.

Jimin:J-Jungkook bey nereye götürüyorsunuz beni?

Jungkook:Şirketime götürüyorum. Bazı konuşacaklarım var.

Jimin:P-peki efendim.

Jungkook:Ahh bana efendim demeyi kes. Jungkook de bana.

Jimin:Peki efen- yani şey Jungkook.

    Gülümsemişti. Ahh gülümsemesine bile düşerken nasıl dayanabilirim ki ona. Çok yakışıklıydı. Kokusuda çok güzeldi. Ona bakmaya doyamıyorum.

JUNGKOOK'TAN

  Jimin'i hep görsemde bu sefer ayrı bir güzel geldi gözüme. O dolgun dudakların tadına bakmak istiyorum. Kokusunu içime çekmek istiyordum. Kısacası onu istiyorum. Onu kimseye vermek kimsenin dokunmasını istemiyorum. Sadece benim olmalı. Ona bakarken bile azıyorum.

  Şirkete geldiğimizde ofisime geçmiştik. Çekingen şekilde koltuğa oturmuş ne oluyor der gibi bana bakıyordu. Karşısına oturmuştum.

Jungkook:Benimle çalışmaya ne dersin?












Bebekleriiiim umarım okumaktan keyif almışsınızdır💕

Oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın beybilerim🤭

SADECE BENİMSİN +18/JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin