Herkese iyi okumalar aşklarımm💕💕
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Boynum tutulmuş şekilde koltukta doğrulduğumda Mina'yla sarılmış şekilde koltukta uyuya kaldığımızı fark etmiştim. Benim uyanmamla Mina'da uyanmış bana gülümsüyordu.
Ne olduğunu hatırlayınca yine modum düşmüştü. Bir belge için ne hallere giriyordum ama plana uymalıydım. Ne yaparsam yapayım Mina'dan boşanmalıydım.
Mina:Günaydın sevgilim.
Jimin:Günaydın.
Ayağa kalktığımda başım dönmüş sendelemiştim. Akşam içkiyi çok kaçırmıştım. Neyse ki kötü bir şey olmadı.
Banyoya gidip aynadan kendime baktığımda korkunç durumdaydım. Gözlerim kıpkırmızı olmuş makyajım akmış saçlarım dağılmış haldeydi. Başımı eğip derince iç çekmiştim. Duş almalıydım içki kokuyordum. Jungkook olsaydı çok içmemem için uyarırdı.
Soğuk bir duş aldıktan sonra Mina kahvaltı hazırlamış beni bekliyordu. Canım bir şey istemiyordu yemeyeceğim desemde zorluyordu. Aldırış etmeden odama gidip hazırlanmıştım şirkete gidecektim.
Mina:Nereye gideceksin?
Jimin:Şirkete gideceğim.
Mina:Bende gelicem seninle.
Jimin:Mina şuan olmaz.
Mina:Ben senin karın değil miyim Jimin neden yanında istemiyorsun beni?
Jimin:Karımsın ama şirkette yoğunluk var. Yoğunluk olmadığı zaman birlikte gideriz.
Mina:Peki sevgilim ama yoğunluk bitince birlikte gidelim.
Jimin:Tamam gideriz.
Hafifçe gülümsediğim de o da gülümsüyordu. Yüzüme yaklaşıp yanağımdan öpmüştü. Bunu yapacağını beklemiyordum. Saçını hafifçe okşayıp evden çıktığımda Mina arkamdan bakıyordu. El sallayıp arabama binmiş şirkete doğru sürmüştüm.
Şirkete geldiğimde odama gitmiştim. Jungkook odada değildi. Tabi neden olsun ki sonuçta sevgili değildik. Başımın altına elimi koymuş öylece duruyordum. Burada olan anılarımızı aklıma getirmemeye çalışsamda bir şekilde geliyordu. Telefonuma baktığımda Tae'den bir sürü mesaj vardı. Şuan mesajlarına bakmayacaktım onunla daha sonra yüz yüze görüşecektim.
Odaya birden saçları uzun dalgalı,mini elbise giymiş ve kırmızı ruj süren bir kız girmişti. Onun kim olduğundan hiçbir fikrim yoktu. Bir kaşımı kaldırmış ona bakıyordum.
Jimin:Sen de kimsin?
Lia:Ben Lia efendim Bay Jeon size anlatmıştır diye düşünmüştüm.
Kötü yerden vurdu.
Jimin:Ne iş yapıyorsun burda?Lia:Bay Jeon ve sizin asistanınız olarak çalışıyorum efendim.
Jimin:İşe değil de daha çok kendini birilerine beğendirmeye geliyormuşsun gibi geldi bana.
Lia:Hayır efendim.
Jimin:Neyse ne için gelmiştin?
Lia:Bay Jeon geldi sanmıştım. Bir isteği var mı diye soracaktım.
Jimin:Ama ben geldim sana kim olduğumu söylemedi sanırım.
Lia:Buranın patronusunuz efendim.
Jimin:Kim olduğumu öğrenmişsin güzel. Bana neden ne istediğimi sormuyorsun da özellikle Bay Jeon?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE BENİMSİN +18/JİKOOK
Fanfic(TAMAMLANDI) Seni her zaman görüyorum ama bu sefer başkasın DİKKAT DİKKAT +18 bölümler vardır