Jungkook'a baktığımda gözlerinden yaşlar akıyordu.
Jungkook:Sana sürpriz yapmak için camdan bakıyordum geliyor musun diye. Sende bahçede durup belgelere baktığını gördüm. G-Geldiğinde ağlıyordun (burnunu çeker). Şaka yaptığını anladığımda bende sana şaka yapmak i-istemiştim.
Ağlaması şiddetlenmişti. Onu ilk defa böyle görüyordum. Dayanamayıp sarılmıştım. O da bana sıkıca sarılmıştı.
Jimin:Ama ben hâlâ sana sinirliyim Jungkook. Şaka bile olsa bu sözler çok ağır. Aslında... Bende seninle oyun oynadım karşılıklı oldu diyelim. Hem ben babamın şirketini babamdan aldım ve senin şirketi de alacaktım iki şirkette benim olacaktı. İkimizde birbirimizle oyun oynamış olduk.
Jungkook birden benden ayrılmış şaşırmış şekilde bana bakıyordu.
Jungkook:Sen ne dediğinin farkında mısın?
Jimin:Evet ben gayet ciddiyim Jungkook.
Sinirli şekilde bana bakıyordu.
Jungkook:SEN BANA BUNU NASIL YAPARSIN?!
Yüzünü ellerimin arasına alıp yüzüme hizalamıştım. Yanağını hafifçe okşuyordum.
Jimin:Bak bana böyle söylediklerin böyle ağırdı. Benim ne hissettiğimi hissetmiş oldum. Bir daha birbirimize böyle şakalar yapmayalım. Az empati kur Jungkook şaka yaparken benim yaptığım şaka en azından senin ki kadar ağır değildi. Bir belge için beni terk ettin farkında mısın bilmiyorum ama sanki bunları söylemek için bir an bekliyormuşsunda an bu an oldu.
Gözlerinden yaşlar akıyordu. Ellerimi yanağına koyup siliyordum.
Jungkook:B-Ben gerçekten aşırıya gittiğimi fark ettim. B-Ben sadece şaka yapmak istedim ama ileriye gittim ö-özür dilerim (burnunu çeker). Beni affetmemekte haklısın a-ama ben seni çok seviyorum. L-lütfen affeder misin beni? Ben sensiz yapamam. Söz veriyorum bir daha böyle şakalar yapmayacağım.
Tekrardan ağlamaya başlamıştı. Ağlarken aynı bebek gibiydi. Ne kadar kırılsamda kıyamıyorum. Sıkıca sarılmıştım. Onu hâlâ çok seviyorum.
Jimin:Hadi ama ağlama artık. Affettim seni ama yine aynı şekilde şaka yaparsan affeder miyim bilmiyorum.
Jungkook:Söz veriyorum bir daha olmayacak.
Dudağını nazikçe öpmeye başlamıştım. Hemen karşılık vermişti. Bir süre öpüştükten sonra ayrılıp birbirimize gülümsemiştik.
Jungkook:Seni seviyorum sevgilim.
Jimin:Bende seni seviyorum sevgilim.
Jungkook:Şey bizimkilerin yanına gitmeye ne dersin? Kutlama yapacaktık.
Jimin:KUTLAMA MI NE BEKLIYORUZ BURDA HADİİ.
Gülüp arabadan inmiştik. Elini tuttuğum gibi koşarak eve girmiştim. Yanlarına geçip oturduğumuzda herkes bize bakıyordu.
Suga:Hayatımda sizin kadar gerizekalı bir çift görmedim.
Jhope:Karşındakini görebilseydin en akıllı çifti de görebilirdin.
Jungkook:Suga bize konuşacağına bir önüne bak.
Suga:Önümü görüyorum zaten.
Jhope:Hıhı aynen.
Jimin:Neyse artık kavga etmeyelim ve şey.. şu pastadan kesebilir miyiz artık.
Jungkook eline şampanyayı almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE BENİMSİN +18/JİKOOK
Fanfic(TAMAMLANDI) Seni her zaman görüyorum ama bu sefer başkasın DİKKAT DİKKAT +18 bölümler vardır