16.BÖLÜM

622 30 0
                                    

JİMİN'DEN

Uyandığımda başım çok kötü ağrıyordu. Akşam ne olmuştu bana? Kutlama yaptık sonrasını hatırlamıyordum. Kalktığımda üstümde sadece Jungkook'un tişörtü vardı. Kokladığımda onun sevdiğim kokusu vardı gülümsemiştim.

Yataktan inip mutfağa gitmiştim. Sandalyeye oturup başımı tezgaha koymuştum.

Jimin:Akşam neler oldu?

Jungkook:Hatırlamıyor musun?

Jimin:Içtikten sonrası yok. Başımda çok kötü ağrıyo.

Jungkook:Ahh seviştiğimiz anı nasıl unutursun.

Jimin:S-Seviştik mi?

Jungkook:Evet çok iyiydin sevgilim.

Kafamı kaldırıp Jungkook'a baktığımda gülüyordu.  Ayağımdaki terliği çıkarıp ona doğru attığımda daha çok gülmeye başlamıştı.

Jimin:Dalga geçme benimle.

Jungkook:Tamam tamam. Jimin acaba diyorum artık yanımda mı kalsan?

Jimin:Bilmiyorum... biliyorsun babam var sorun çıkarabilir.

Jungkook:Babanı takma artık sen şirketin patronusun.

Jimin:Ama daha geçmedim sadece aldık. Babama bir oyun oynuyoruz biliyorsun. Senden ayrıldım sanıyor. Her şey düzene girince yanında kalsam olur mu?

Jungkook:Tamam sevgilim sen nasıl istersen. Bu arada o düğüne git ve sonrasını bana bırak.

Jimin:Tamam sevgilim. Benim şirkete gitmem lazım düğün hazırlıkları devam ediyor.

Kahvaltımızı yaptıktan sonra giyinme odasına gidip Jungkook'un kıyafetlerini giymiştim. Kıyafetleri çok hoşuma gidiyordu. Odadan çıktığımda Jungkook gözleriyle beni süzüyordu.

Jungkook:Kıyafetlerimi kendime değil senin için almışım sanırım (güler).

Jimin:Bence çok yakışıyor bana.

Jungkook:Sana her şey yakışıyor güzelim.

Gülümseyip birlikte evden çıkmıştık. Arabaya binip şirkete sürmüştü.

Jimin:Acaba kendi arabamla mı gitseydim ya bir gören olursa?

Jungkook:Bu kadar kasmana gerek yok bebeğim.

Jimin:Öyle diyorsan o zaman BAS GAZA.

Gülüşüp arabayı hızlı şekilde sürüyordu. Birden Jungkook'un telefonu çalmıştı. Telefonla konuşup kapatmıştı.

Jimin:Ne oldu?

Jungkook:Suga senle beni şirkete çağırıyor.

Jimin:Neden?

Jungkook:Bilmiyorum sadece gelin dedi.

Şirkete geldiğimizde Suga oturmuş bizi bekliyordu.

Suga:Sonunda geldiniz.

Jungkook:Ne oldu?

Çantasından bir kaç belge çıkarmıştı.

Suga:Düşündüm ki Bay Park belgeleri görmek isteyebilir diye bir kaç sahte belge hazırladım. Anlaşılması çok zor anlamak için ultra akıllı olmak gerekir ama bay Park öyle olmadığı için anlamaz bile.

Jungkook:Sen adamsın.

Suga:Bilmediğim şeyler söyle. Bu arada size kıyak geçtiğim için yakın zamanda karşılığını alıcam.

SADECE BENİMSİN +18/JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin