Oylayıp yorum yapmayı unutmayın lütfenn💕
~~~~~~~~~~~~~~
Uyandığımda aşağıdan bardak kırılma sesi geliyordu. Ne oluyordu? Ayağa kalkıp mutfağa gittiğimde Namjoon mutfakta bardak kırmış onu temizliyordu.
Namjoon:Şey üzgünüm sakatlığım tuttu. Kahvaltı hazırlıyordum da.
Jimin:Sorun değil. Bir şey yemicem ben. Dikkat et elini kesme.
Namjoon:Bir şeyler yemen lazım. Güçlü kalmalısın.
Jimin:Canım istemiyor.
Bahçeye çıkıp Leo'ya bakmıştım. Hâlâ korkmuş bana bakıyordu. Yanına çömelip sevmeye başlamıştım. Birden ayağındaki ufak yarayı gördüm. Koşarak evden sargı bezi alıp gelmiştim. Nazikçe bacağına sarmıştım. Keşke dün Jungkook'un yanından ayrılmasaydım bunlar olmayacaktı. Gözlerimden yine yaşlar akıyordu.
Telefonla tekrar Jungkook'u aradığımda açmamıştı. Neredeydi? Şuan iyi mi? Aklımda bir ton soru vardı.
Namjoon:Seni eve götüreyim.
Jimin:Burada kalıcam sen gidebilirsin.
Namjoon:Eğer burda kalırsan Mina babana neler anlatır biliyor musun. İşi riske atma. Jungkook'u bulmama az kaldı. Beni dinle ve eve git.
Jimin:Bulmana az mı kaldı? Nasıl?
Namjoon:Her şeyi anlatıcam sonra. Sen sadece eve git ve kimseye bir şey söyleme.
Jimin:T-Tamam ama.
Namjoon:Ama?
Jimin:Leo'yu da yanımda götürücem.
Namjoon:Tamam.
Leo'yu alıp arabaya binmiştik. Evime doğru sürüyordu. Eve gitmek istemiyordum. Mina ile muhattap olmak istemiyorum. Eve varmıştık. Leo'yu alıp eve girmiştim. Mina koltukta oturmuş bana sinirli şekilde bakıyordu. Umursamayıp başka koltuğa oturmuş Leo ile ilgileniyordum.
Mina:O iti neden getirdin? Hem yaralı napçam ben onu. At sokağa gitsin.
Jimin:Laflarına dikkat et. Rahatsız olduysan gidebilirsin ayakların var yürüyebiliyorsun.
Mina:O köpeği mı savunuyorsun.
Jimin:Evet o köpeği savunuyorum. Senden daha akıllı ve söz dinliyor.
Mina:BİZ EVLİYİZ PARK JİMİN. HER ŞEYDE BENİ SAVUNMAN LAZIM. O KÖPEĞİ ISTEMIYORUM DEDİYSEM İSTEMİYORUM BİTTİ.
Jimin:BENDE DİYORUM Kİ RAHATSIZ OLDUYSAN GİDEBİLİRSİN KÖPEĞİ DE GÖRMEMIŞ OLURSUN. ARTIK HEP BURDA KALICAK.
Mina:Onun köpeği dimi? Hâlâ ayrılmadın ondan dimi.
Jimin:Kendisi burda değil tamam mı. İstediğin oldu mu?
Mina:Kendisi bitti köpeği başladı demek.
Jimin:DOĞRU KONUŞ!!
Mina:KONUŞMAZSAM NE OLUR? Hem gece nerdeydin? Düğünümüzün ilk gecesi güzel olmalıydı.
Jimin:YAKINDA AYRILICAZ NE EVLİLİĞİNDEN BAHSEDIYORSUN.
Mina:AYRILMAYACAĞIZ PARK JİMİN!!
Telefonum çalıyordu. Baktığımda Namjoon'du.
Mina:O ARIYO DİMİ ONA GIDECEKSIN DİMİ.
Jimin:MİNA YETER ARTIK.
Evden çıkıp telefonu açmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE BENİMSİN +18/JİKOOK
Fanfiction(TAMAMLANDI) Seni her zaman görüyorum ama bu sefer başkasın DİKKAT DİKKAT +18 bölümler vardır