FİNAL

562 27 4
                                    

İyi okumalar aşklarımm💕💕

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Artık her şey bitmişti. Jungkook ile aynı evde kalıyorduk. Yakında evlenecektik. Şimdi ise Jin ve Namjoon'un düğün törenine hazırlanıyorduk. Bugün onlar evleniyordu. Onlar adına çok mutluydum.

Jungkook'a baktığımda çoktan hazırlanmıştı. Gerçekten çok yakışıklı görünüyordu. Bende hazırlanırken beni yiyecek gibi bakıyordu. Aynanın karşısına geçmiş makyajımı yaparken arkama geçmiş boynumdan öpmüştü.

Ayağa kalkmış yakasından tutup kendime çekmiş dudağını öpmüştüm. Belimden tutmuş kendisine çekmişti. İlerleyeceğini anladığım için hemen çekilmiştim.

Jimin:Şimdi olmaz sevgilim.

Jungkook:Ama.
Jimin:Ama falan yok bizi bekliyorlar arkadaşlarımızın düğününe geç kalmak istemeyiz.

Başıyla onayladığında birbirimizi öpüp evden çıkmıştık. Arabaya binmiş mekana doğru gidiyorduk.

Jimin:Her şeyin bitmesine çok seviniyorum.

Jungkook:Bende güzelim.

Jimin:Her şey senin sayende. Sen olmasaydın şu an Mina'dan boşanamamıştım bile.

Jungkook:Ben ne yaptım ki. Sen her şeyi başardın.

Gülümsemiş ellerimizi sıkıca tutmuştuk. Başımı koltuğa yaslamış onu izliyordum. Sonunda birbirimize kavuşmuştuk.

Birkaç dakika sonra varmıştık. Herkes oturmuş bizi bekliyordu. Yanlarına oturmuştuk.

Suga:Sonunda gelebildiniz.

Jungkook:Bir işimiz vardı ama yarıda bırakıp geldik.

Kolunu çaktırmadan cimcirdiğimde herkes gülmeye başlamıştı. Bizde bozuntuya vermeden gülerken Jin ve Namjoon çıkmıştı.

Hoseok:Ayy çok güzeller.

Suga:Bak yakında bizde orda olacağız.

Hoseok:Teklifi et sonra düşünürüz.

Bu atışmaları çok tatlı oluyordu onları hep gülerek izlerdik. Jin ve Namjoon evet dedikten sonra hepimiz alkışlamaya başlamıştık. Gerçekten çok iyi çiftlerdi.

Tae:Ya ama hepinizin sevgilisi var bir benim yok.

Hepimiz bu dediğine gülmüştük.

Suga:Seni vermem turşunu kurcaz.

Tae:Ya ama.

Suga:Şaka yaptım başımızda kalman çok tehlikeli sana birini bulcaz merak etme.

Tae:Neden tehlikeliymiş?

Suga:Şaka lan şaka gül diye.

Tae:Ay ne komik gül gül öldüm.

Tae ters ters Suga'ya bakarken gülümsemiş Tae'ye hemen sarılmıştı. Birbirlerine sıkıca sarılırken bizde onlara sarılmıştık.

Namjoon ve Jin'i tebrik ettikten sonra hepimiz dağılmıştık. Evimize geldiğimizde Jungkook kolumdan tutmuş aniden kendisine çekmişti. Ne olduğunu şaşırmış öylece bakıyordum.

Jungkook:Yarım kalan işimizi bitirelim mi?

Jimin:Bitirelim daddy.

Sert şekilde birbirimizi öpmeye başlamıştık. Birbirimizi öperek yürürken sırtım aniden duvara çarpınca inlemiştim. Gömleğimi çıkarmış bir köşeye atmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SADECE BENİMSİN +18/JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin