Jimin:Evlenmeyeceğim ve evet Jungkook'la sevgiliyim buna sen karışamazsın!!
Babası:BİRDE CEVAP VERİYOR. Düğün için Mina ile buluşacaksın. Gelinlik ve takım elbise alın. Bir an öncede Jungkook'tan ayrıl ailemize uygun değil.
Bir şey demeden odadan çıkmıştım. Jungkook'tan asla ayrılmayacağım. Jungkook'un dediği gibi düğün için istemesemde bir şeyler bakacaktım kendime. Ondan mesaj bekliyordum.
Tae:Ne dedi?
Jimin:Ondan ayrılmamı istiyor ve Mina'yla evlenmemi söylüyor.
Tae:Merak etme Jungkook bir çözüm bulacak.
Tae'yle konuşurken yanımıza Mina gelmişti. Bir bu eksikti tam oldu.
Mina:Sevgilim.
Jimin:Sevgilim deme bana.
Mina:Hadi ama üç gün sonra evleneceğiz.
Jimin:Seninle evleneceğimi düşünüyorsan boş hayaller kurma.
Mina:Jungkook'la olduğunu biliyorum.
Jimin:Iyi aferin napayım öğrendiysen. Seni sevmediğimi de öğrenmişsindir.
Mina:Görücez bakalım seviyor musun,sevmiyor musun. Benim adım Mina ise her şeyi yaparım.
Jimin:Görücez.
Babam geldiğinde hemen ağlamaya başlamıştı. Tae'yle birbirimize bakıyorduk. Mina tam bir şeytandı gerçekten. Bundan bir şekilde kurtulmam lazım.
Babası:Ne oldu kızım?
Mina:Bay Park,Jimin seninle gelinlik bakmayacağım seninle evlenmeyeceğim diyor.
Babası:JİMİN!!!
Jimin:Hepsi y-yalan.
Babası:Mina'ya yalancı demek mı istiyorsun sen!!
Ne diyeceğimi bilemiyordum. Öylece donup kalmıştım.
Babası:Şimdi düğün alışverişi yapın. İtiraz istemiyorum Jimin.
Mina elimden tutup çekiştirerek şirketten çıkmıştık. Babamın şoförleri arabayla geldiğinde hemen binmiştik. Bizi mağazaya götürüyorlardı. Mina'dan ne kadar uzaklaşsamda yanıma geliyordu en sonunda koluma girmişti. Bu durumdan kurtulmak istiyordum.
MESAJLAŞMA
(Jungkook ve Jimin)Sevgilim
Neredesin sevgilim?Bebeğim
Mina ile düğün alışverişine çıktık. Jungkook kurtar beni lütfen.Sevgilim
Dönüşte bana gel sana planları anlatacağım.Bebeğim
Tamam daddy.Mağazaya geldiğimizde bir sürü gelinlik ve takım elbise vardı. Umarım bugün çabuk biter.
Bir kaç gelinlik seçip prova odasına girmişti. Bende koltuğa oturmuş telefonuma bakıyordum. Prova odasından çıkmış bana bakıyordu. Anlamamış şekilde bakıyordum.
Mina:Nasıl olmuşum sevgilim?
Jimin:Hı hı güzel.
Mina:Ya düzgün cevap ver.
Jimin:Güzel dedim ya işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE BENİMSİN +18/JİKOOK
Fanfiction(TAMAMLANDI) Seni her zaman görüyorum ama bu sefer başkasın DİKKAT DİKKAT +18 bölümler vardır