Kural 10

25 1 0
                                    

- Onuncu Kural:
Ne yöne gidersen git.

Doğu, batı, kuzey ya da güney.

Çıktığın her yolculuğu içine doğru bir seyahat olarak düşün!
Kendi içine yolculuk eden kişi, sonunda arzı dolaşır.

-Berkant, Yatağın altında deri bir çanta var. Orda mavi föy içinde bir dosya bulunuyor. Al ve oku. Avcının yaklaşık yirmi yıl önce bulduğu metin. İlgini çeke bilir.

Timur’un komutuyla, Berkant karavanın arkasına bir hamlede giderek tarif ettiği yerden kâğıtları aldı.

Metin;

Küffar içinde ikame etme HİCRET et! Diye başlıyor ve devam ediyordu…

Zira hicret etmeyip onlarla yaşaman etmene ve küfrün hükmüne ğafebet İslâm

Dinine ihanet hükmünün ALLAH’IN etmesine sebeptir. Dolayısıyla, Allah Teâlâ, hükmünün yüce, kâfirlerin hükmünün alçak olması için sana. Onlarla savaşmanı emretmiştir.

Sakın!

Onlarla beraber yaşama. Veya gücün yettiği müddetçe zimmî kâfirin hükmünün altına girmemeye çalış…

Zira kâfirlerin arasından hicret etmeye gücü olup da, hicret etmeyen ve onların

Hükmü altında ‘yaşayan kimsenin, İslam’da hiçbir payı kalmamıştır…

Allah Resulü Aleyhisselam böyle olan şahıslardan teberi etmiştir. Hâlbuki Allah

Resulü müminden teberri etmez.

Rasûl Aleyhisselam, rivayet olunan şu Hadis-i Şerifte;

«Ben müşrikler arasında yaşamaya devam eden Müslümanlardan beriyim.

(Ebu Davud. Tirmizi.) buyurmuştur.

Görüldüğü gibi Allah Rasulü Aleyhisselam, küfür hükmü altında yaşamaya devam eden şahıs için İslam hükmünü itibara almamış ve onları sevmediğini, yüz çevirdiğini yani onlarla alâkasının olmadığını açıkça belirtmiş Allah’ın emrine ittiba etmiştir. Zira Allah Tealâ, kâfir ve müşrik hükümdarların hükmü altında yaşayıp öğen kimseler hakkında şöyle buyurmaktadır:

«Öz nefislerinin zâlimleri olarak canlarını alacağı kimselere melekler derler ki;“Ne iş de idiniz?” Onlar;“Biz yer(yüzün)de (dinin emirlerini tatbikten) âciz(kimse)lerdik” derler. Meleklerde: “Allah’ın arzı geniş değil miydi? .Siz de orada hicret etseydiniz ya…” derler.İşte onlar (böyle). Onların barınakları cehennemdir. O ne kötü bir yerdir.”(Nisa Sûresi, Âyet:97)

İşte bu Hadis ve Âyet’in ifade ettiği hakikatlere binaen, biz insanların Kudüs kafirler tarafından istila edildiği için Mescid-i Aksayı ziyaret etmelerini ve orada kalmalarını engelledik…

Zira böyle bir yerde yönetim kâfirlerin elindedir ve yönetilen Müslümanlardır.

Küfrün hükmü altında Müslüman, dininin gereğini nasıl yaşayabilir?

Nefsi hüküm vermekten Allah’a sığınırım…

İşte bugün Müslümanlardan kâfirlerle beraber yaşayanları en kötü haldedirler.

Bugün Mescid-i Aksa’yı ziyaret edenler ve orada ikame edenlerin aleyhinde şu Âyet ne güzel delildir.

«De ki; «(yaptıkları) işler bakımından en çok ziyana uğrayanları, kendileri

Ellerimi Bırak Ruhuma DokunBeni ne kadar tanıyorsun sevgili?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin