S E N D E G İ T M E 10

819 34 12
                                    

Yaklaşıp yakından bakınca gördümYatan benim küçüklüğüm ve ben büyüdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaklaşıp yakından bakınca gördüm
Yatan benim küçüklüğüm ve ben büyüdüm




Öylece giden arabanın camından yağan yağmuru izliyordum. O silah sesi , adamın kanlar içinde yere düşmesi her şey bir bir gözlerimin önünden geçerken pantolonumun kenarlarını sıkıyor ağlamamak için dişlerimi birbirine kenetlemiştim. Biliyordum tüm gözler bendeydi ama onlara dönüpte bir kere bakamamıştım. Birinin gözlerine bakarsam ve orada küçükte olsa bir acımayı görsem toparlayamazdım. Ben sevgisizliğe alışmıştım ve ben buna mahkumdum. O adamında dediği gibi. (Bazı yerleri yazmadım daha doğrusu yazdığım bir bölüm silinmiş bunu sonradan fark ettim.)

Kaçırıldığı andan sonra :

Gözlerimi yanımdaki nefes sesiyle korkuyla açarken onu gördüm Mirat Birtan benim celladım olan adam.

M: Biliyor musun Ceylan?

-...

M: Ah doğru neyi olduğunu hemen söyleyeyim. ... Sen sevgisizliğe mahkumsun Ceylan, Seni benim gibi nedensiz sevecek biri yok bu dünyada. Bak sana seni kaçırdım ve seni kimse bulamadı. Bulmaya uğraşmadılar bile. Ah ne kadar yazık artık bana ve benim sevgime bir ömür mahkumsun.

...

Şimdiki Zaman : Bunları düşünmeyi bırakıp ne zaman durduğunu bilmediğim arabadan yavaşça inmiştim. Kimseye göz ucuyla dahi bakmazken başım önde hızla yürüyordum. Durmama sebep olan Annemin o şefkatli ses tonuydu.

Annem : Kızım ?

Yavaşça arkamı dönmüş sadece annemle göz göze gelmiştim. Ne nefret vardı ne acıma. Bana öyle şefkatle öyle sevgiyle ve öyle merhametle bakıyordu ki koşarak sarıldım. Konuşmadım belki ama göz yaşlarım anlattı korkumu. Ilk defa huzuru hissettim anne kolunda. Kokusu huzurum varlığı şükür sebebim oldu. Annemde usul usul saçlarımı okşuyor bir yandan da kulağıma fısıldıyordu.

Annem: Kuzum, annem korkma yavrum. Bak biz varız yanında , sen benim küçük meleğimsin. Korkma annem , korkma birtanem. Kimse seni suçlamaz ki burada bak senin için nasıl endişelendi herkes.

Bakmadım , bakamadım daha çok sokulup ağladım. Sonra da başka bir beden hissettim üzerimde. Kokusundan   tanıdım. Babamdı kimsesiz yanımın en güzeliydi.

Babam: Özür dilerim kızım , özür dilerim seni koruymadığım için o adamın sana bunları yaşattığı için özür dilerim.

kafamı iki yana salladım. Özür dileme senin suçun değildi der gibi.

...
Koltukta gergince otururken sonunda o soruyu sormuşlardı. Soran kişi 3.agabeyimdi.

3.Agabey (Lan isimlerini unuttum ya ben bunun djdnfnfjfh): O , O sana bir şey yaptı mı abim ?

bu soruyla kafamı daha çok eğip hıçkıra hıçkıra ağladım. Anladı cevabını. Öyle bir yıkılmışlıkla baktı ki yüzüme yok olmak istedim.

SENDE GİTME ( Yeni Hayat 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin