S E N D E G İ T M E 5

1.1K 54 4
                                    

1 hafta olmuştu o mesajın atılmasından

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1 hafta olmuştu o mesajın atılmasından. Korkuyordum hâlâ o günkü gibi. Yeniden o şehre gitmekten aynı şeyleri yaşamaktan deliler gibi korkuyordum. Odamın kapısının iki kere tıklanmasıyla yerimde doğrulup seslendim.

- Gir. 

Dememle öz annem yavaşça odama girmişti.  1 Hafta boyunca gerek öz annem olsun gerek öz abilerim gerek öz babam hiç birisi yanlız bırakmamıştı. Bayılmakla endişelenen aile üyeleri 1 kere bile yanlız göndermemişti beni dışarıya. Onlara 1 hafta içinde alışmış , benimsemiştim.  Sevgisizlikten parçalanmış kalbim onlar sayesinde tekrar onarılıyordu.

- Kuzum , ne yapıyorsun annem?

- Öyle oturuyorum biraz canım sıkıldı da.

- Bisiklet aşağıda kuzum istersen sahile in.

Tereddütle ona bakmamla sanki anlamış gibi devam etti.

- merak etme korumalar da arkandan takip eder seni. Zarar görmene  izin vermezler.

Olur anlamında kafa sallayıp üstüme rahat birşeyler seçmek için kıyafet odasına adımlarken annem de sessizce odadan çıkmıştı.

Hazır olduğumda ben bisikletime binerken 1 arabaya 5 koruma binip arkamdan beni takip ediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazır olduğumda ben bisikletime binerken 1 arabaya 5 koruma binip arkamdan beni takip ediyordu. Yokuş aşağı indiğimde hızım artmasıyla frene basmama rağmen yavaşlamayan bisikletle bir kaza olmamasına karşı ayağımı sürterken ana caddeye geldiğimi fark etmemiştim.  Taki o acı fren sesini duyana kadar. Bisilet yan yatmış ben ise yerdeydim. Korkuyla karşıya baktığımda arka arkaya siyah arabaların durduğunu gördüm ve bu korkumu daha çok arttırdı. Arkama baktığımda beni takip eden korumları da görememiştim. Bu daha çok gerilmeme sebep oldu. Siyah arabadan tanımadığım bir adam inerken korkuyla geriye gitmiştim.

-İyi misin küçük ?

Sert sesi kulaklarıma dolduğunda daha da korkmuştum. Böyle sert sesler bana o evdeki insanları hatırlatıyordu. Korkuyla kekeleyerek konuştum.

- İ-iyi-yim
Derdemez arkamda bir araba fren sesi daha duyulmuş sonra bizim korumalardan Yalçın abinin sesini duymuştum.
  
Y. A: Ceylan Hanım iyi misiniz?

Hızla yanıma gelip bir hareketiyle kucağına almıştı beni. Sonra karşımdaki adama baktığında bende bakmıştım. Gözlerinde öfke vardı sanki. Neden öyle bakıyordu ki Yalçın abiye.

- İyiyim yalçın abi. Bisikletin frenleri bozulmuş sanırım duramayınca düştüm.

Anladım der gibi kafasını sallayıp tekrar o adama bakmıştı.  Başıyla selam verip arabaya bindirdiğinde o adamlar hâlâ orada bekliyordu.

...

Eve geldiğimde topallayarak içeri girince babam korkuyla yanı başıma gelmişti öyle ki diğer abilerimde korkmuştu.

- Ne oldu kızım sana bu halin ne ?

- Bisiklete binmiştim freni bozulmuş düştüm.

Büyük abim beni koltuğa uzandırdığında ortanca abim ellerinde ilk yardım malzemesiyle gelip ayak bileğime krem sürmüş daha sonra da narince sarmıştı.

...

Yazar'dan kazadan dakikalar önce :

Demir ve adamları hızla depoya gitmek için yola çıkmışlardı. Öndeki aracın ani
Freniyle öne doğru gitse de kendini toparlayıp öndeki araca bakarken yanda gördüğü mavi bir bisikletle korkuyla aşağıya inmişti. Suçsuz  birine yanlışlıkla bile olsa zarar vermek ona göre tersti. Gördüğü mavi gözlerle sarsıldı bir an. Korku ve dolu gözlerle ona bakan kız sanki depremler yaratmıştı kalbinde.

-İyi misin küçük ?

Sanki ne kadar saçma soru sorduğunu farkında değilmiş gibiydi. kızdan gelen sesle daha da artmıştı kalbindeki deprem sanki.

-İ-iyi-yim.

Korkuyla ve kekeleyerek konuşması bir yerlerine ateş düşürmüştü. Tam konuşacağı zaman kızın arkasında siyah bir araba durmuş içinden iri yarı bir adam çıktığında kaşlarını çatmıştı.

- Ceylan Hanım iyi misiniz?

Bir an için tam da adı gibi ürkek bir ceylan diye düşünürken adamın kızı kucağına almasıyla çatık kaşlarla bakmıştı. Gözlerinde fark etmese de bir öfke belirtisi oluşmuştu.

Arabanın uzaklaşmasıyla kendine gelen Demir hızla indiği araca binip sinirle solumuştu. Neden sinieliydi onu bile bilmiyordu.

- Öndeki adamlara söyle dikkatli gitsinler birine daha carpmasınlar.

- Tamam patron.

Arkasına yaşlanmış bir çift mavi gözlü ceylanı hayal etmişti.

  _________

Hasret kaldık kalbi olan insanlara...
Kızgın değilim ama eskisi gibi sevecek bir nedenim yok...

_________

Yeni bir bölümle karşınızdayım. Uzun bir bölüm olmadı farkındayım ama final sınavlarına hazırlanıyorum  ve birde ablamın düğün hazırlıkları var vaktim olmuyor. Ama vakit buldukça gece, gündüz fark etmeksizin bölüm atabilirim.

Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum.

🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

SENDE GİTME ( Yeni Hayat 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin