S E N D E G İ T M E 1

2.5K 70 7
                                    

Küçüğüm, daha çok küçüğümBu yüzden bütün hatalarımÖğünmem bu yüzdenBu yüzden kendimi özel, önemli zannetmem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Küçüğüm, daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün hatalarım
Öğünmem bu yüzden
Bu yüzden kendimi özel, önemli zannetmem

Ellerimde dün yakılmış kınam ve küçük bedenime büyük gelen bir gelinlikle nikah masası olan o süslü masa da oturmuş bekliyordum. Daha 16 yaşımda giydirdikleri bu beyaz kefenin içinde nefes alamıyor gibi hissetmiştim. Dolu gözlerimi anneme diktiğimde gözlerinde gördüğüm o sevinç beni yerle bir etmişti. Cellat dediğim kişi bana doğru gelirken avluda bir el silah sesi duyulmuş ve hiç tanımadığım tok bir erkek sesi ile celladımın adımları yere çivilenmişti.

- BU NİKAH KIYILAMAZ ÇÜNKÜ ...

5 GÜN ÖNCE :

Sofrada 2 gündür olan sessizlik yine vardı. Bu seferki sessizlik başkaydı. Babama bakarken onunda bana baktığını görmüştüm. Yüzünde bir mutluluk vardı aynı mutluluk annemin gözlerinde de varken yüreğimin dört bir yanını korku sarmıştı. Acele ile yemek yediğimiz masadan kalkmış odama gidecekken babamın dedikleri ile adımlarım saniyesinde yere çivilenmişti. 

- Hazırlığınızı yapın. Yarın BİRTAN Aşireti büyük oğlu Mirat Ağa'ya Ceylanı isteyecekler. Ertan'a kaçan Şilan'a karşı Ceylanı istediler. 

Biliyordum Mirat Ağayı. Kadınlara olan öfkesiyle bilinirdi. Bedenim korku ile gerilmiş ve bağırmıştım. 

-OLMAZ EVLENMEM BEN.

Ve karşılığında her zamanki gibi inen darbelerdi. Ne zaman babama veya anneme karşı çıksam bu darbelerden nasibimi alırdım. Son darbesi ile geriye çekilmişti. Parmaklarım patlayan dudağıma gittiğinde yüzüm acı ile buruşmuştu.

-BENİM SÖZÜMÜN ÜZERİNE LAF SÖYLENMEYECEĞİNİ ÖĞRENEMEDİN Mİ CEYLAN. EVLENECEKSEN DİYORSAM EVLENECEKSİN. SENİN YÜZÜNDEN OĞLUMU ÖLÜME ATAMAM.

Son sözleri bunlar olmuş avludan çıkıp gitmişti. Annem ise bana bir hiçmişim gibi bakarak odasına çıktığında avlunun ortasında her zamanki gibi yaralı olarak kalmıştım. Acıyı umursamadan yavaş yavaş odama geldiğimde aynanın karşısına geçmiştim. Sol yanağımda 5 parmak izi varken dudağımın patlayan yerinden azalsa da kan gelmeye devam ediyordu. Uzun kollu badimi kaldırdığımda karın bölgemin morardığını görmüştüm. Çokça acımasına rağmen parmaklarımı moraran yerlerde gezdirmiştim. Ve her gezdirdiğimde yüzüm acı ile buruşturmuştum.

... 

İsteme günü geçmiş babam abim için benden vazgeçmişti. Ondan sonra her şey çok hızlı gelişmişti. Şimdi ise ellerimde dün yakılmış kınam ve küçük bedenime büyük gelen bir gelinlikle nikah masası olan o süslü masa da oturmuş bekliyordum. Daha 16 yaşımda giydirdikleri bu beyaz kefenin içinde nefes alamıyor gibi hissetmiştim. Dolu gözlerimi anneme diktiğimde gözlerinde gördüğüm o sevinç beni yerle bir etmişti. Cellat dediğim kişi bana doğru gelirken avluda bir el silah sesi duyulmuş ve hiç tanımadığım tok bir erkek sesi ile celladımın adımları yere çivilenmişti.

- BU NİKAH KIYILAMAZ ÇÜNKÜ CEYLAN ONLARIN KIZI DEĞİL.

İşte düğüne bomba gibi bir iddia atılmıştı. Bunu söyleyen kişiye baktığımda bunca zaman bana babalık yapan adama bakan tanımadığım bir adamdı. Adam babamla yaşıt gibi dursa da ondan daha genç gözüküyordu. Gözlerinde gördüğüm öfke ilk defa bana korku vermiyordu. Arkasında gördüğüm 7 erkek ve benimle yaşıt bir kız ve orta yaşlı bir kadın vardı. Kadın oğlu olarak tahmin ettiğim kişiye sarılmış bana bakarak içli içli ağlıyordu.  Neden bana öyle şefkatle bakarak ağlıyordu ki o öyle ağladıkça benim de gözlerimden yaşlar birer birer boşalıyordu. Bu sefer tüm bakışlar bana ve o kadın arasında yöneliyordu. Daha ne olduğunu anlamadan bunca zaman baba dediğim adamın beni ileriye itmesiyle dengemi sağlayamayıp kenardaki masanın sivri ucuna doğru düştüm. Gözlerim kapanırken o tanımadığım kadın oğlunun kolundan çıkıp bana geldiğini görmüştüm bulanıklaşan zihnimle.



İlk bölüm ile karşınızdayım. Lütfen artık beğeniler gelsin ya. Kurgu değiştirip durdum beğenme fazla gelmediği için... Okuduğunuz için teşekkürler. Hayırlı sahurlar, beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın...

İlk bölüm hakkında düşüncelerinizi belirtiniz lütfen!!!

Hoşça kalın sağlıcakla kalın gününüz güzel geçsin canlarım, diğer bölümde görüşmek üzere...


SENDE GİTME ( Yeni Hayat 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin