S E N D E G İ T M E 4

1.3K 55 18
                                    

Aslında her insan bir romandır ve biraz kahramandır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aslında her insan bir romandır ve biraz kahramandır. Gün gelir anlar ki, harcadığı tek şey hayalleri değil, zamandır.💫🌌


Evdeki 2. Günüydü bugün Ceylanın. Ne kadar istemese de yattığı yerden kalkıp hazırlanmıştı. Aslında biraz da utanıyordu. Evet eskiden bir ailesi vardı ama Ceylana yok gibiydiler ve bu da buradaki aileye biraz tedbirli davranıyordu. Belki 16 yaşında olabilirdi ama hayat onu olgunlaştırmıştı. Bir daha kırılmak istemiyordu kırılırsa bu sefer toplayamazdı kimse.

Aşağıya inmiş sofrayı hazırlayan yardımcıları gördüğünde kendini mahçup hissetmişti. Ne kadar yardımcılara yardım etmek istese de baş yardımcı onu kattiyen mutfağa girmesini istememişti. Az sonra merdivenlerden Songül ve Serhat çifti inmiş Ceylanı aralarına alarak oturmuşlardı.

Serhat Bey: Sofra hazırlanmadı mı kızım? 

Ceylanın kalbi korkuyla hızlanmış hızlı hızlı konuşuvermişti.

Ceylan: Ben yardım etmek istedim ama mutfaktaki ablalar beni almadı gerçekten.

Songül hanım kızına şevkatle gülümseyip elini elinin üstüne koymuştu Ceylanın.

Songül hanım: aferin onlara.

Deyip genişçe gülümsemişti.

Ceylan: Kızmadınız mı ?

Şaşkınlıkla soruvermişti.

Serhat bey: Neden kızalım çiçeğim. İyi bile yapmışlar.

Ceylan : Eski evimdeyken kı...

Ne diyeceğini anlayınca susuvermişti. Nasıl böyle bir aptallık yaptığına kızıyordu. Serhat bey ve songül hanım kızlarının susmasıyla gerilmişlerdi. Ne yaşamıştı kızları, neden onlardan korkuyordu ? Çok merak ediyordu KARTAL ailesi. 6 ağabeylerin de inmesiyle hazırlanan sabah kahvaltısına oturmuşlardı. Yemeğin bitmesine az kala boğazını hafif temizleyip konuştu Cemil.

Cemil: Küçüğüm kaçıncı sınıfa gidiyorsun ?

Ceylanın yüzü huzunleniverdi boncuk gözleri doluvermişti bu soruyla.

Ceylan: Ben ... Ben 8. Sınıftan sonra okumadım ki.

Zar zor konuşabilmişti. Hep hayaliydi okuyumak ama o eski ailesi kızlar okumaz kırar bacaklarını oturur kocasını bekler diyerek. Ne çok göz yaşı dökmüştü okumak için ne dayaklar yemişti.

Sofradakiler önce kasılmış sonra yüzleri hüzünlenmişti.

Cemil: Olsun küçüğüm. Hem lise 1 den yeniden başlarsın. Cihan ağabeyin de lise sonda sana yardım da eder. Bir sene sınıfta kaldığı için son senesi birlikte gidip gelirsiniz.

Gözleri umutla ışıldamış önce Cemile bakmış sonra Cihan diye hatırladığı çocuğa. Cihana korkakça ve utangaşça bakmıştı. Gözleriyle Cihanı işaret edip konuştu.

Ceylan : O ister mi ki ?

Bu sefer konuşan Cihandı.

Cihan : Neden istemeyim çilli tabiki isterim.
deyip gülümseyip göz kırpmıştı.

Böylelikle Ceylanın okula gitme işi hallolmuştu.

Cemil: O zaman Pazartesi günü Cihan ağabeyinle okula başlarsın minik.  

Bir kafa sallamasıyla onay vermişti.

Kahvaltıdan sonra hepsi oturma odasına geçmiş bugün ne yapsak diye düşünüyorlardı. Cüneyitin  aklına gelen şeyle hızla ayağa kalkmış önce Ağabeyine sonra kardeşlerine bakıp fikrini ortaya atmıştı.

Cüneyit: Var mısınız Bisiklet yarışına.

Hepsi onaylarken Ceylan ağabeyine korkuyla bakmıştı.

Ceylan: Şey ama ben sürmesini bilmiyorum ki.

Dedikten sonra gözlerini kapatıvermişti.  Eski ağabeyi sırf bilmediği bir şeyde ona bağırıp tokat atıyordu. Beklenilen tokat yada bağırma sesi gelmeyince yavaşça gözlerini açmıştı. Evet iki aileyi karşılaştırmamalıydı ama olmuyordu. İçindeki yaralı kız hemen güvenemezsin diyordu ona.

Cüneyit: Biz öğretiriz sana hem korkarsan birimizin arkasında oturursun olmaz mı?

Tek tek gülümseyen 6 erkeğe bakmış utangaşça başını olur anlamında sallamıştı.
...

Ceylan sürdüğü bisikleti durdurup gölgelik bir yere geçmesiyle diğer ağabeyleri de yanına gelmişti.

Cem : Kız bu işi çabuk öğrendin bizi bile geçtin yahu.

Diyerek gülmüştü. O da acemice gülüp ağabeylerine bu sefer utangaşca değil de hayranlıkla bakmıştı. Hele Can agabeyinin yanaklarını tutup ısırmak bile istemiş olabilirdi. Sonra dışından konuştuğunu bilmeden konuştu.

Ceylan: Oha ama ya hepsinin gamzesi var. Ben sizi nasıl kızlardan koruycam.

Dışarıdan konuştuğunu abilerinin kahkahasıyla fark etmiş yüzü ve boynu utangaçlıktan domates gibi kızarıvermişti.

Telefonuna gelen bildirimle hiç kimseye belli etmeden mesaja baktı.

Gönderen: 0576*******
- Düğünden şimdilik kaçabilirsin ama sen benimsin Ceylan yarim.
                           Mirat Ağa

Yüzü an be an solarken ağabeylerine korkakça bakmıştı. Cihan daha ne olduğunu anlamadan kardeşi kollarına yığılıvermisti.

Allahım allahım neler oluyor neler. Bomba gibi bir bölüm ile geldim bir beğeni ve yorumlarınızı alırım çiçeklerim. Diğer bölüm gümbür gümbür gelecek beklemede kalın. Hoşçakalın sağlıcakla kalın görüşmek üzere 😁😘😊🌹🤫🤫🤫
                    
Ş

arjım %9 ve ben size bölüm attım beğenileri çok görmeyin be çiçeklerim.

🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏


SENDE GİTME ( Yeni Hayat 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin