En büyük devrim yeni başlangıçlarda saklıydı...
🧚♀️🧚♀️🧚♀️🧚♀️🧚♀️🧚♀️🧚♀️🧚♀️🧚♀️🧚♀️🧚♀️🧚♀️🧚♀️🧚♀️🧚♀️🧚♀️🧚♀️🧚♀️🧚♀️🧚♀️.
O olayın üstünden 1 ay geçmiş Ceylan aldığı piskolojik destekle biraz da olsa eski yaşamına dönmüş yine ailesiyle mutlu günlerini geçiriyordu. Kara bulutların daha dağılmadığından bir haber günler geçiyor son bahardan kış ayına geçmeye hazırlanıyorlardı.
...
Seyhan babası gibi gördüğü Vural beyin çalışma odasının önünden geçmek üzereyken hayatını değiştirecek o konuşmaya şahit olmuştu.-Vural , Seyhanın herseyi öğrenmesine çok yaklaştığını biliyorsun değil mi ?
-Umurumda değil Baba intikamımı aldıktan sonra onu yaşatacağımı mı zannediyorsun?
-O çocuk çok akıllı Seyhan. Emin ol bir gün asıl ailesinin onu öldü bildiğini senin onu intikam için kaçırdığını öğrenecektir. Diğer ikizi olan Ceylanı da nasıl buldularsa Seyhanı da bulacaklar. Seyhan sana ikizinin başına gelenlerin hepsinin hesabını soracak. Korkuyorum evlat sana birsey olmasından korkuyorum.
-Korkma baba az kaldı. Abimin , yengemin intikamını alacağım o aileden. Seyhan bir kartal olduğunu babası gözleri önünde öldüğünde öğrenecek.
Eli kapı kulunda kaldı öylece öğrendikleri bütün bedenine bir ok gibi saklandı. Nefretle kin beslediği Kartal ailesi onun gerçek ailesimiydi? Hızlıca terk etti orayı uzaktan da olsa ailesini görmek istedi.
Kartal ailesini uzaktan izlerken saklandığı yerden onları duya bilecek yerdeydi.
...Kartal ailesi güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra yeni yağmaya başlayan kar ın keyfini çıkarmak için bahçeye çıktılar. Biraz sonra olacaklardan habersiz gülüşüyorlardı. Bahçeye giren genç ile Ceylan adeta dona kalmıştı. Bu genç resmen kendisinin erkek haliydi.
S: Anne , Baba
Bu seferki şaşkınlık daha da büyüktü öyle ki ceylan elindeki atkıyı yere düşürmüş öylece dona kalmıştı.
...Kartal ailesi duydukları ile kanlarinin buz kestiğini hissettiler. Nasıl olurdu böyle birsey. iki evladı da bir intikam uğruna mı bunca acıya bunca merhametsizlige boyun egmişlerdi. Kartal ailesi öfkeyle dolup taştilar.
S: Sakin olmalıyız önce onların intikamı sandıkları kendi sonlarını hazirlamalilar. plan şu....
(Az merak ediverin cınımmm😂😂😂)
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒...
İşte Kartal ailesi birer birer toparlanmaya başlamışlardı. onlar bir bütün için uğraşmaya devam edecekler. Hayatlarına girip çıkan insanlarla mücadele edeceklerdi. Onların geleceğini bir Allah bir de yazardan başkası bilmiyor 😂😂😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENDE GİTME ( Yeni Hayat 1)
ChickLit16 Yıl önce karıştırılan 2 kız bebek. 2 Farklı hayat 2 farklı karaktere sahip kız. Gerçekler tam da zamanında ortaya çıkmıştı. Okumaya başlayabilirsiniz...