S E N D E G İ T M E 8

894 49 14
                                    

Hiçbir dilde söylenmemiş, hiçbir dilde yazılmamış, sözler ve şarkılar içindeyim.

Boynumda hissettiğim acıyla gözümü açtığımda yabancı bir yerde olduğumu anladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Boynumda hissettiğim acıyla gözümü açtığımda yabancı bir yerde olduğumu anladım. Ellerim ve ayaklarım halatla bağlıydı yatağa.

- Bırak beni bırakkkk yaaa.

Avazım çıktığı kadar bağırmıştım. Daha 2 dakika geçmeden eski ahşap kapı gıcırdayarak açıldı. İçeriye o girmişti celladım dediğim adam.

Yüzümde gezinen pis elleri ne kadar istesemde itemiyordum. Bu durum ise ona keyif veriyordu.

Mirat Ağa: Uslu uslu burada beni bekle tamam mı ceylanım canın yanar yoksa. Akşama imam nikâhımızda kıyılacak benim olacaksın artık.

- İSTEMİYORUM SENİ ANLADIN MI ? İS- TE- Mİ -YO -RUM .

Gözlerindeki öfke an be an artarken saç diplerimde inanılmaz bir acı hissediyordum. Saçlarımı sıkıca çekmiş yüzünü yüzüme yaklaştırarak korkutucu bir şekilde tısladı.

Mirat Ağa: Sen benimsin Ceylan. Hep te öyle kalacaksın. Gerek yaşarken gerek ölü de olsan bedenin benim sende benimsin. Anladın mı ?

-AHHH

Mirat Ağa: ANLADIN MI?

-Aanladım.

Mirat Ağa : Aferin benim güzelime. Hep böyle uslu dur benim canım sıkılmasın seninde canın yanmasın.

Kapıyı çarpıp çıkarken vücudum korkuyla titremeye başlamıştım.

"Hani hep yanımdaydınız. Neredesin baba neredesin anne ?"

...

Kapının açılmasıyla gözlerimi açtığımda tanımadığım iki adam vardı.

X: Abi emin misin mirat ağa anlarsa derimizi yüzer sağ koymaz bizi.

Y:Merak etme lan azcık güzelliğin tadına bakıcaz sadece. Sen kapıda dur yeter.

Ne dedikleri anladığımda tam ağzımı açıp çığlık atacaktım ki koca bir el ağzımı kapatmıştı.

Y:Şşt uslu dur güzel kız. Hem denetlenme ki canın daha çok acımasın değil mi ?

Bacağımda gezinen diğer elle gözünden bir damla akmış gözlerimle yalvarıyordum yapma diyordum. Boynuma konan öpücüklerle kaskatı kesilmiş göz yaşlarım daha çok akıyordu. Kapı hiddetle açılmış bir anda üzerimdeki ağırlık kalkmıştı. Silah sesiyle avazım çıktığı kadar çığlık atmıştım.

-Aaaahhhhhğğ

Daha sonra yerde ölü gibi yatan bedene birde onu vuran Mirat Ağaya bakıyordum. Sonrası koca bir boşluktu.

YAZARDAN (BEN GELDİM) :

Tam bu sırada Demirin adamları Mirat Ağa nın evine baskın yapmışlar sonra da Mirat ve 2 adamı depoya alırlarken kucağında Ceylanla bir koruma inip Demirin sağ koluna bakmıştı.

Demirin sağ kolu : Muhsin , küçük kızı abinin evine götür. Abi açıklasın küçük hanıma durumu.

Muhsin koruma : Tamam abi.

...

Demir oturma odasında oturmuş tv izlerken bir anda son dakika olarak geçen haberdeki resmi görünce olduğu yere çivilenmişti.

Muhabir: Sosyete camiasında adını duyuran Kartal ailesinin tek kız torunu Ceylan Kartal dün gece kimliği belirsiz bir araçla evinin önünden kaçırılmıştır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Muhabir: Sosyete camiasında adını duyuran Kartal ailesinin tek kız torunu Ceylan Kartal dün gece kimliği belirsiz bir araçla evinin önünden kaçırılmıştır. Aldığımız son bilgilerde ise Kartalların kızından bir haber olmadığıdır. Gören veya nerede olduğunu bilenler 155 i aramaları rica olunur.

Demirin göğsünde anlayamadığı bir sancı oluvermişti bir anda.

....

Songül  hanım ise haberlerde çıkan kızı  ile daha da çok telâşlanıp bayılmıştı. Kartal ailesi Ceylandan hiç bir haber alınamazken ailenin duygusallari çoktan kendini belli etmişti.

Babanne ve dede ise onlarda daha yeni kavuştukları ve tanışır tanışmaz sevdikleri torunları için gözyaşı döküyorlardı.

Evettttt Ben geldimmmmm. Biliyorum biliyorum biraz geç bir bölüm geldi ama kusura bakmayın. Evimizde hala misafirlerimiz var ve inanın bölüm yazmaya zamanım olmuyor yorgunluktan. Ama bu gün ne kadar yorgun olursam olayım bölüm atacağım dedim ve yeni bölümle karşınızdayım.
Bölüm nasıldı
Bölümü sevdiniz mi ?
Çok mu abartı olmuş
Bazı karakterlerin adını da unuttum 😂😂
Diğer bölümde görüşmek üzere bayyysss kendinize iyi bakın allaha emanet olun...
😎😎😎

SENDE GİTME ( Yeni Hayat 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin