Seni Çok Seviyorum

10.6K 443 19
                                    

Yumruklama isteğimi bastırıp Meriç'in üstünden kalktım. "Uyuyalım uyumasına da sen yerde yatıyorsun." dediğimde afalladı.

"Niyeymiş o?" diye sordu. "Bende başka bir şey sanmıştım." dedim. Piç gibi sırıtmaya başladı ve "Ne sandın?" diye sordu. Yanaklarımın alev aldığını hissediyorum. Onu umursamadan yatağa girdim. Meriç'te yere yatıyor tabi.

Bunu kendisi istedi hiç kusura bakmasın. Gözlerimi kapatıp uykunun gelip beni almasını bekledim.

*****

Sabah birinin beni itmesiyle kendimi yerde buldum. Anam popom gitti. Hızla yerden kalktığım da Meriç'in yatakta uyuduğunu gördüm. Ben buna dememiş miydim sen yerde yatıcaksın diye.

Sen görürsün hem beni dinleme hem de beni aşağıya at. Elime sürahiyi alıp başında biraz bekledim ve suyu yüzüne boşalttım.

"Noluyor lan!" diye kalktı ben kahkaha atarken. "Sen." dedi 'e' harfini uzatarak bende kafamı salladım. Yüz ifadesi o kadar çok komikti ki gülmemek elde değil. Sürahiyi elimden aldı bileğimden tutarak beni yanına yatırdı. Üzerime çıkıp gıdıklamaya başladı.

Ama ben çok gıdıklanırım. "Meriç lütfen dur hahaaha ölüceğim hahaaha." Ben böyle söyleyince durdu.

"Hadi kahvaltı yapmaya gidelim." dedi ve dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu. Yataktan kalktım ve hızla yatağı düzelttim. Saçımı başımı da hallettikte sonra "Ben hazırım hadi gidelim." dedim.

Giyecek hiçbir şeyim yoktu zaten. Meriç elimi tuttu ve odadan çıkıp kahvaltı yapacağımız pastaneye geldik. Güzel kokular geliyordu. Masaya oturup siparişlerimizi verdik.

Etrafı incelerken biri "Arya!" diye seslendi heyacanlı bir şekilde. Kafamı sesin geldiği yöne çevirdiğim de seslenen kişinin çocukluk aşkım Baran'ı görmem bir oldu. Hızla yağa kalkıp ona sarıldım ve "Baran." dedim ama sarılmam pek uzun sürmedi çünkü Meriç "Öhhööhöö." diye haykırdı.

Hızla Baran'dan ayrılıp yerime oturdum. "Çok değişmişsin Arya bune güzellik böyle." diye iltifat yağdırmaya başladı. Sen de daş gibisin demek isterdim ama Meriç ağzıma sıçardı.

"Teşekkür ederim." dedim sadece. Meriç bana o kadar çok kötü bakıyordu ki olduğum yere sinmemek için zor tuttum kendimi.

"Neyse fıstık benim işlerim var. Daha sonra görüşürüz." dedi ve yanağımdan öptü. Aha şimdi sıçtın Arya kızım. Ne diye öpüyon sende Baran.

"Görüşürüz." dedim bende. Baran gittikten sonra Meriç bileğimi kavradı.

"Ne diye öpüyor o piç seni." diye kükredi. "Ya çocukluktan arkadaşımdı Meriç kolumu acıtıyorsun." dediğimde kolumu sıktığını fark etmiş olacak ki bıraktı.

"Farkında değildim." dedi. "Ama bu seni öptüğü gerçeğini değiştirmiyor yanında sevgilin var görmüyor mu piç?"

Sevgilim dedi valla dedi. Sakin ol Arya sakin ol. "Dedim ya çocukluktan arkadaşım." dedim sakin kalmaya çalışarak.

"İyi." dedi sadece. Neye kızmıştı ki bu kadar normal sıradan bir arkadaştı sadece. Benim gözümde bir tek o var. Şu tatlılığa bak yerim ben bu çocuğu nasıl da güzel yiyiyor poğçasını. Onu izlemeyi bırakıp bende kendi kahvaltımı yapmaya başladım.

Kahvaltımızı yaptıktan sonra biraz Almanya'yı gezdik. Çok küçük bir yerdi. Türkler ne bokuma gelip buraya yerleşiyorlarsa fıstık gibi İstanbul dururken.

Fazla yorulmuştum ama Meriç hala gezicem diye uğraşıyor. "Ya Meriç ben çok yoruldum otele dönelim artık." diye mızmızlandım.

"Tamam dönelim." dedi. Bana hala kızgındı sanırım. Uf ama ben böyle küs kalmayı istemiyorum ki tam da düzeldik olduk derken. Bu haksızlık. 

Otele döndüğümüz de saat neredeyse gece yarısına geliyordu. Meriç yastık yorgan alıp yere yattı. Evet bana hala kızgın bir şekilde kendimi affettirmeliyim.

Meriç'in Ağzından

O Baran denen piç Arya'yı yutacak sandım. Kızı öyle bir öptükü. Hayır yani yanında sevgilisi var hangi cesaretle öper. Keşke ağzını burnunu dağıtsaydım orada. Arya'da hiçbir şey sölemedi. Ben yokmuşum gibi davrandı ve beni tanştırmadı bile.

Otele geldiğimizde çok yorgun olduğum için yastık yorgan aldım ve yer yatağı yapıp yattım.  Konuşmayacaktım dün de dayanamayıp yanına yatmıştım ama bu sefer yatmayacaktım.

"Neden yerde yatıyorsun?" diye sordu ama cevap vermedim. Daha fazla üstelemedi ve derin bir iç çekip yatağa yattı.

Kıskanacağımı tahmin edebilirdi. Hangi ara ben bu hale gelmiştim hangi ara Arya'ya olan duygularım değişmişti hiç bir fikrim yoktu. Ama emin olduğum bir şey  varsa o da Arya'yı çok sevdiğimdi.

Uykum yoktu  sadece yorgundum bir saattir uyumaya çalışıyorum ama yok uyku bir türlü gelmiyor. Arya kıpırdanmaya başladı ve daha sonra ayağa kalktı. Hemen gözlerimi kapatıp uyur numarası yaptım.

Arkama yattı ve ellerini belime doladı. Boynuma öpücük kondurdu ve kokumu içine çekti. Kulağıma "Seni çok seviyorum." diye fısıldadı ve daha sıkı sarıldı..

Yeni bölümle karşınızdayım haftaya cumaya kadar yeni bölüm yok. Her hafta cuma yayınlamaya çalışacağım nolur beni afedin. Yorum ve votelerinizi bekliyorum... İyi okumalar

Bu bölümü biricik Buğse'me ithaf ediyorum...

EvrimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin