Yavaş yavaş finale doğru yaklasıyoruz. Mutlu son mu istiyoruz? Mutsuz son mu? Bu zamana kadar yanımda olup bana destek verdiğiz için teşekkür ederim. Telefondan yazıyorum yanlışlarım varsa kusura bakmayın. Bol bol yorum ve vote verin. Lütfen. Bir sürü sorun yaşadım.
Şöylediklerinde ciddi miydi gerçekten hiç bir fikrim yoktu. Benimle evlenmek istemiyor muydu? Meriç moralimin bozuk olduğunu görünce hiç bir şey söylemeden gitmişti ve bu beni iyice deliye döndermişti. O sinirle bende kalkıp Masal'lara gelmiştim. Şimdi onun evine oturmuş film izliyorduk. Daha doğrusu izliyordu.
Ben de depresiflere girmeye çalışıyordum ama Masal izin vermiyordu. Bir an Kaan'ın söylediklerinin gerçek olup olmadığını düşündüm. Ama eğer beni sevmeseydi ya da bana değer vermeseydi benim içi endişelenmezdi değil mi?
Ahh kafam da deli sorular!! "Ya kızım yeter artık. Kafanda ki çarların sesi ta burdan duyuluyor." Yalandan "Hahaha çok komik." diye güldüm. O sırada kapı çaldı. Masal'a baktığımda filme daldığını gördüm.
Ben onun evinde misafirim adamın sülalesi rahat. Gözlerimi devirerek kapıyı açtım. "Masal hanım siy misiniz?"
"Hayır." dediğimde Masal yanıma geldi. "Buyrun benim."
"Bu paket size efendim. Şuraya imzanızı atın." Pakete baktığımda kalp şeklindeydi. Doruk'la Masal benden gizli bir şekilde konuşmaya devam ediyorlardı ve ben de buna elimden geldiğince engel oluyordum.
Bir kızın gururu ile oynanılmasını en iyi ben bilirdim. Bu fazla ağır bir şeydi.
Masal paketi açtığında içinde ki kağıdı alıp seslice okumaya başladı. "Hepsini tattım ama senden tatlısını bulamadım." Gözlerimi devirdim. Klişe klişe seyler. Hiç kıslkanmadım.(!)
"Ne olur beni affet." Son dediği şeyle kahkahayı bastım. Neden güldüğümü bile bilmiyordum. Sanırım deliyordum.
Meriç'i çok seviyordum ama. Bunu untmam imkansızdı zaten. Ne ara bu kadar bağlanmıştım ona? Peki ya o...
"Aman ne tatlı.!"dedim yapmacık bir tavırla. Arkamdan taklitimi yaparak geldi. Gözlerimi devirdim. Zaten kafam allak bullaktı bir de onu çekemezdim.Telefonumu elime aldım ama ne bir arayan vardı ne de bir mesaj. Meriç benden soğumuş ya da sıkılmıs mıydı acaba?
Beni sevmiyorda olabilirdi artık. "Arya ağlıyorsun."
"Ağlamıyorum." dedim ama ağladığımı yanaklarımdaki sıcaklıkla fark ettim. "Yapma böyle her şey düzelecek." diyerek bana sımsıkı sarıldı.
Masal'ın Ağzından
Arya'yı eve gönderip Doruk'u aradım. En son aradığımda Meriç'le birlikte olduklarını ve Meriç'in kafayı bulduğunu söylemişti.
Arya Doruk'la görüşmeme hala kızıyor ve haklı da. Ama dayanamıyorum ne yapayım. Gönül bu ota da konuyor boka da.
Senin ki gitmiş boka konmuş. Geri zekalı.
Sen kes çeneni iç ses. Sana sormadık. "Efendim Masal?"
"Doruk bir yer de buluşabilir miyiz? Anlatacaklarım var da."
"Benimde **** cafe de buluşalım." dedikten sonra telefonu kapadık. Dolabımdan elime ne gelirse giydim.
Arya'nın bu haline canım sıkılıyordu. Meriç'in bu davranışı ben de gidip onu dövme isteği uyandırmıştı ama kendime engel olmuştum.
Cafe'ye geldiğimde Doruk'un yanına gidip oturdum. "Arya berbat durumda." dedim direkt konuya girerek. "Meriç'te ondan farksız değil. O da berbat durumda."
"Beter olsun. Ne dedi sana."
"Evlilik işi çok ciddi bir şey. Falan filan diye zırvaladı. Bence tam bir salak. Bu dünya da aile kurmaktan daha güzel bir şey yok." dediğinde şaşırdım. Ben cevap vermezken yeniden konuştu. "Sevdiğin kadınla." dedi gülümseyerek. Yüzümdeki aptal sırıtışa engel olamadım.
"Bence de salakmış." Yüzünde bir hüzün belirdi ve acıyla gülümsedi. "Aile duygusunu tadamadım. Annem beni doğururken ölmüş. Babam annemin ölümünden beni sorumlu tuttuğu için evlatlıktan reddetmiş. Beni de dedem büyütmüş. Hala onun yanındayım. Ne yaparsam yapıyım hakkını ödeyemem."
Burukça gülümsedim. Masanın üzerindeki elini tutum ve onj güven vermek istercesine gülümsedim. "Ben her zaman yanındayım."
"İşte seninle bu yüzden evlenmek, aile kurmak istiyorum ya." Bir an dediği şeyle afalladım. Bu neydi şımdi evlenme teklifi falan mı? "Henüz erken okulumuzun bitmesi gerek."dediğinde haklıydi ama olsun ben bunu bir evlenme teklifi olarakta kabul edebilirdim.
Meriç'in Ağzından
Arya resmen saçmalıyordu. Daha evlilik için fazlasıyla erkendi. Benimle saçma sapan bir söz yüzünden birlikte olmamıştı. Kafayı yiyeceğim.
Yanıma eski yattığımı tahmin ettiğim kızlardan bir tanesi gelip oturdu. Hayatıma Arya girdiği günden itibaren kimseyle birlhkte olmamıştım ve olmayı da düşünmüyordum. Hepsi itici geliyordu.
"Uzun zamandır gelmiyorsun." dedi ağzını yaya yaya. Şeytan diyor patlat bir tane suratının ortasına.
"Git başımdan."
"Aaaa alınıyorum ama. Özldim seni. Sen özlemedin mi.?" dedi elini yüzüme koyarak ve yavaş yavaş okşayıp aşağılara doğru indi. Elini hızla itgp kalktım ve çıkışa doğru ilerledim.. Sürtükler...
Bölüm biraz kısa oldt ama telefondan ancak bu kadar oluyor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evrim
Dla nastolatkówKapak Yapımı: _Denizimsi_ TEŞEKKÜRLER... Tüm okul tarafından eziklenen Arya'nın hikayesi. Şişman,sivilceli bir kız olduğu için etrafında ki herkesin ondan iğrenmesi aşık olduğu çocukta buna dahil canına tak etmişti. O değişmeye ve yeni bir ba...