((Düşünmek ne haddime her saniyem sana...))
Dudaklarımızı ayırdığımda Meriç içimi ısıtan müthiş gülümsemesiyle gülüyordu ve ben ona tekrar tekrar aşık oluyordum. Ellerimi boynuna dolayıp ona sımsıkı sarıldım.
"Arya eğer biraz daha sıkı sarılırsan ölebilirim." dediğinde hızla çekildim. Ben daha ona doyamadan gidemezdi.
"Özür dilerim."
"Kızım seni yerim ben."dedi ve bu sefer o sarıldı. Bende seni yerim lan.
Biz onunla öyle sarılırken telefon çaldı. Meriç bir küfür savurup telefonu açtı.
"Ne var anne."
Karşı tarafı dinledi.
"Gelemem ben orada bulunmak istemiyorum."
Gene karşı tarafı dinledi ve bir şey sölemeden telefonu kapadı. Annesiyle arası bozuktu sanırım ama bunu sorgulamak için hiç sırası değildi çünkü çok sinirli gözüküyordu.
"Arya Türkiye'ye geri dönmemiz gerek." dedi. Ama ne güzel gidiyorduk biz.
"Neden?"
"Annem bir yemek düzenleyecekmiş holding için ve benim de orada olmamı istiyor daha doğrusu zorunlu kılıyor." dedi. Zaten en mutlu en güzel onlarda bozmasalar olmazdı. Ne harika(!)
"Peki." dedim ve eşyalarımızı toplamaya başladım. Gideceğimize ne kadar üzülsem de sonuçta işin içinde annesi vardı. Bir şey söyleyemezdim karışamazdım.
Meriç ellerini belime koyup bana arkadan sarıldı. "Özür dilerim." diye fısıldadı kulağıma.
"Neden özür dilenecek bir şey yapmadın." Eğer özür dileyecek birisi varsa o da annesiydi. Günümüzü mahvetmişti.
"Arya üzüldüğünü biliyorum ve seni üzdüğüm için özür diliyorum üzülmenden nefret ediyorum."
"Sonuçta senin yanındayım ve bu beni mutlu etmeye yetiyor yani üzülmüyorum." Sen böyle konuşunca bende üzüntü müzüntü kalmıyor Allah cezamı vermesin.(Kocamnın ailesine benzedi :DDD)
Boynuma öpücük kondurup beni kedisine çevirdi. "Seni çok seviyorum." diyip dudaklarıma ufak bir öpücük kondurdu. Midemde filler tepişiyor kelebekler uçuşuyordu ve bunlar bana çok fazla geliyordu.
Geri dönüp tüm eşyalarımızı hazırladım. İyi hazırladım hazırlamasına da ne zaman gidiyorduk.
"Meriç ne zaman gidiyoruz."
"Şimdi." dediğinde "Ha." dedim. Nasıl hemen şimdi mi?
"Biletler hazır hadi çıkmamız lazım." dedi ve elimden tutup otelden çıktık. Biletler ne zaman alınmıştı? Hangi ara? Bu çocukta bir şeyler var şıp diye yapıyor her şeyi. Ben olsam elime yüzüme bulaştırmıştım çoktan.
Hemen bir arabaya binip havaalanının yolunu tutmuştuk. Saatlerce izleyebilirm onu. Bir insan bu kadar tatlı olmayı nasıl başarabilir ki.
Meriç'in Ağzından
Belki de ilk defa biri beni bu kadar çok seviyordu. Genelde kızlar sadece param için benimle birlikte olurlardı. Birkaç kız beni sevdiğini söylemişti ama hiç biri bana Arya'nın baktığı gibi bakmıyordu. Mesela şu anki gibi.
Arabaya bindiğimizden beri beni izliyor ve ben onu öpmemek için savaş veriyorum. Daha fazla dayanamayıp "Eğer beni biraz daha izlersen arabayı kullanmayı bırakıp seni öpebilirim." dediğimde hemen önüne döndü yanakları gene kıpkırmızı olmuştu. Bu hallerini seviyordum gerçi onun her halini seviyordum. Dayanamayıp kahkaha attım.
"Ya gülemesene ne gülüyorsun." diyip omzuma yumruğunu geçirdi. Amma ağır eli varmış omzumu çürüttü resmen.
Gülmeyi kesip yola odaklandım. Havaalanına geldiğimizde arabayı orada bırakıp indim. Arya'nın elinden tutup yürümeye başladım.
Uçağa bindiğimizde bavulumu yerleştirdim. Arya'nın birkaç parça kıyafetinden başka bir şeyi yoktu zaten.
Hava kararmak üzereydi. Arya'ya baktığımda bana baktığını gördüm. Arya'yı kendime çektim ve saçlarına öpücük kondurdum.
"Annenle aran bozuk mu?" diye sordu. Bu da nerden çıkmıştı şimdi.
"Hiç iyi olmadı ki." dediğimde kafasını kaldırıp bana baktı. "Nasıl yani?"
"Boşver sonra anlatırım hadi uyu sen." dedim. Fazla üstelemeden önüne döndü.
Kafamı kaldırdığımda Arya'ya bakan birisini fark ettim. Ama normal bakış değil bunlar kıza resmen yiyecek gibi bakıyor. Ben bu oğlanı sikerim amk kimin sevgilisine bakıyon sen.
'Ne bakıyon?' dercesine el kol hareketi yaptım. Cins cins bakıp önüne döndü. Tabi gördü kaslı kuvvetli birini sataşacak hali yok ya. Bir havalara girdim şimdi.
***********
Uçaktan indiğimizde Arya'nın titrediğini gördüm. Bu hava da üşüyor muydu? İyi de hava soğuk değil ki.
"Arya üşüyor musun?" dediğimde kafasını salladı. Ceketimi çıkarıp ona verdim. Yüzü solgun gözüküyordu. Zoraki bir şekilde gülümseyip ceketi giydi.
Bizim için gelen arabaya binip benim evime gittik.
Her hafta hizmetçi geliyordu ve evi temizleyip gidiyordu. "Sen beni burada bekle ben üzerimi değiştirip geliyorum."
"Tamam." dedi ve koltuklardan birine oturdu. Merdivenleri hızla çıkıp odama gittim. Arya'da bir şeyler vardı ama bakalım.
Üzerimi değiştirip aşağıya indiğimde hala koltukta oturuyordu. Yanına gidip oturdum. Yanakları kızarmıştı. Elimle yanaklarına dokunduğum da yanıyordu. "Arya sen yanıyorsun." dediğimde "Nerem.?" diyerek ayağa kalktı. Bu kız cidden ya salaktı ya da çok saftı.
"Saçmalama otur şuraya ateşin var kalk yürü hastaneye gidiyoruz." dedim. Ama gözleri fal taşı gibi açılmıştı.
"Yok yok iyiyim ben gerçekten." Ateşler içinde yanıyor hala iyiyim ben diyor ya.
"Neren iyi senin ateşin var Arya hastaneden mi korkuyorsun yoksa."
"Yok canım ne korkçam hasaneden hem sen ne biçim sevgilisin ya insan bir sevgilisine kendi bakar kendi elleriyle iyileştirir." dediğinde gözlerimi devrdim. Bal gibi de korkuyorsun hastaneden işte.
"Tabi bakarım da-"
"Ne bakarsın tabisi ne bakmak istemiyorsan söyle ben gideyim." dedi ve ayağa kalktı. Bileğini kavrayıp onu kendime çektim ve kucağıma oturttum.
"Hiç bir yere gitmiyordun iyileşene kadar benimlesin." dedim. İstediği olmuş gibi sırıtmaya başladı. Elimi tekrar alnına koydum yanıyordu resmen. Hemen onu kucağıma aldım. Aniden yapınca çığlık attı tabi. Kendi odama çıkardım ve yatağa yatırdım. Bez ve soğuk su getirip baş ucuna oturdum. Bezi alnına koyduğumda "Soğuk!" diye bağırdı. "Ben üşüyorum sıcak olması gerekmez miydi bunun?"
"Sen haklısın Arya gel şuraya." dedim ve onu yatağa geri yatırdım. Bezi tekrar anlına koydum. Fazla zaman geçmeden gözlerini kapadı ve bende baş ucunda beklemeye başladım...
Evet yeni bölüm yazdım ama Cuma'ya kadar yeni bölüm yazamayacağım sanırım. Uzun uzun yorum ve bol bol vote bekliyorum. Sizi çok seviyorum. Öpüldünüz.. :* :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evrim
Novela JuvenilKapak Yapımı: _Denizimsi_ TEŞEKKÜRLER... Tüm okul tarafından eziklenen Arya'nın hikayesi. Şişman,sivilceli bir kız olduğu için etrafında ki herkesin ondan iğrenmesi aşık olduğu çocukta buna dahil canına tak etmişti. O değişmeye ve yeni bir ba...