>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Liam posta kutusunun içinden çıkardığı zarfı incelerken, bir yandan da esnek adımlarla dairesine giriyordu. Ona bir mektup gelmesi saçmaydı. Her kimse bir mesaj atmayı akıl edememiş miydi?
Kendine bir kahve yapmak amacıyla mutfağa girdi ve bunun için su kaynattı. Kahvesiyle birlikte çalışma odasındaki tekli koltuğa oturdu ve koltuk altında tuttuğu zarfı çıkardı.
Liam şu an çok mutluydu. Az önce Kelsey ile ayrılmışlardı ve yarın da buluşma kararı almışlardı. İkisinin arası gayet iyiydi ve Liam bunun bozulmasını istemiyordu.
Zarfı açmadan önce kahvesinden bir yudum daha aldı. Bu şey bir faturaya benzemiyordu.
Zarfı açtı ve yazılmış düzgün el yazısını okumaya başladı. Bu kağıttan tanıdık bir koku geliyordu. Çok çekici bir erkek parfümü ve sigara kokusu..
Merhaba, Liam. Umarım bunu okumayı yarıda bırakmazsın. Bunu neden yazdığım hakkında en ufak bir fikrim yok. Sadece.. yıllar sonra seni özlediğimi fark ettim. Oh, hayır, yıllar sonra değil; ben seni hiç unutamıyorum Liam.
Evet, benim, Zayn. Yıllar sonra sana kendimi hatırlattığım için çok özür dilerim. Eminim sen beni unuttun, hayatında başka insanlar var. Ama sensiz geçirdiğim tüm günler benim için tıpkı cehennem gibiydi. Ve hala öyle.
Benim, söylemek istediğim bir şey var. Eğer sen de istiyorsan, benimle konuşmanı istiyorum? Tüm olan şeyleri unutup seninle yeni bir başlangıç yapmak istiyorum. Lütfen.. çok uzun zaman geçti. Belki, belki, ara sıra aklına gelmişimdir. Yaşadığımız güzel günler ve daha fazlası.. Lütfen o zamanlar için bize yeni bir şans ver.
Yıllar sonra sana böyle yazıp haksızlık ettiğimi biliyorum. Ama lütfen, artık dayanmam çok güç bir hal aldı.
Numaramı yazıyorum, lütfen, lütfen, eğer o kadar zamana haksızlık etmek istemiyorsan, beni ara. Sana adresimi bile yazıyorum, istersen mektup bile gönder.
Bize son bir şans ver.
Liam şaşkınlıktan donup kalmıştı. Kağıdı sıkıca kavramıştı ve sıkıyordu. Gözleri boşluğa takılmış gibiydi. Sadece bakıyordu.
Zayn.. diye geçirdi aklından. Uzun zaman sonra bu ismi hatırlamak onu garip hissettirmişti. Zayn onun için sadece güzel bir hata olarak kalacaktı.
Tekrar, bu sefer mırıldandı.
Zayn.
Liam elindeki kağıdı buruşturmamaya dikkat ederek burnuna yaklaştırdı. Onu gerçekten özlemişti. Kokusunu hissetmeye gerçekten ihtiyacı vardı.
Parfüm ve sigara kokusu sinmiş kağıdı derince içine çekti ve bu sefer daha yüksek sesle mırıldandı. "Zayn."
Kağıdı kendinden tekrar uzaklaştırdı ve onu inceledi. O sırada, tam numaranın yazılı olduğu yerin yanında, ufak bir leke gördü. Zayn bunu yazarken ağlamış mıydı?
Liam parmak uçlarını o küçük lekeye doğru hareket ettirdi. Dokunmaya ihtiyacı vardı.
Gerçekten özlemişti.
İçinde binlerce parçaya ayrılmış bir kalp vardı. Sadece, kolay tamir edilebilir mi, diye düşünüyordu. Zayn bunu tekrar yapabilir miydi?
Hayır, asla diye düşündü aniden.
O benim çok kalbimi kırdı, bir daha hiçbir şey eskisi gibi olamaz. Hem bunları düşünüyor olmam bile saçmalık. Kelsey'ye haksızlık ediyorum. Onunla flört ediyorum, kesinlikle bu imkansız bir şey.
Ve elindeki kağıdı buruşturarak çöp kutusuna basket attı.
{ Merhaba aklım farklı bir kurgu geldi, yazmak istedim. Yorumlarınıza ve desteğinize ihtiyacım var, ve yazarken sulu gözlerimin kendini tutamamış olması kötüydü. Okuduğunuz için teşekkürler all the love xx }