seven

1K 122 28
                                    

Liam yorgun bir şekilde evine vardığında kendini direk yatağına attı. Dışarı çıkmıştı; birkaç fatura ödemişti ve markete gidip minik bir alışveriş yapmıştı. Pantolon almayı bir sonraki aya ertelemişti çünkü bugün almış olsaydı hiç parası kalmamış olacaktı ve o tam anlamıyla beş parasız kalmış olacaktı.

Üstündeki hırkayı çıkarıp katladı ve yatağının yanındaki çalışma masasının üstüne koydu. Acele etmişti: çünkü artık ne zaman dışarı çıksa garip hissetmeye başlamıştı. Nedenini bilmiyordu: kendini çıplak hissediyordu. Herkes ona bakıyor gibi, onu seyrediyor gibiydi.

Yanında güven duyduğu birisi olmadan dışarı çıktığında kendini tam olarak böyle hissediyordu işte.

Zayn ile konuşmalarının üzerinden geçen sekizinci gündeydi ve yaklaşık üç gündür defterin yüzüne bakmamıştı. Aslında onu okumamış olması iyi bir şeydi: okudukça ona karşı ön yargısı artıyordu. Ama aynı zamanda okudukça onu ne kadar çok sevmiş olduğunu da anlıyordu.

Birkaç dakika daha yatakta hareketsiz durarak tavanı izledi ve düşündü. (O yakında deli olabilirdi çünkü her gün hiçbir şey yapmadan düşünmek kendi beynini yemek gibi bir şeydi ve liam bunu yapmayı artık rutin hale getirmişti.)

Hala yastığının altında duran mor defteri çıkardı. Onun kokusunu seviyordu; Zayn veya onun gibi bir şey kokmuyordu, sadece Liam bundan etkileniyordu. Belki de yıllarca toprağın altında bekleyen bir kitabın kokusu nasıl olursa öyle kokuyordu ama Liam sevmişti işte.
Neden yastığının altına koyduğunu veya neden hala orada sakladığını bilmiyordu. Sadece onun orada güvende olduğunu biliyordu.

Rastgele bir sayfa açtı. (Sonları açmak istemiyordu çünkü okudukça Zayn'in şansı azalıyordu ve Liam bunu istemiyordu.-uh njjbugdgbfhg-)

Sabah uyandığımda ilk gördüğüm şey onun ela gözleriydi ve bu mükemmel hissettirdi. O zaman hissettiğim enerji tüm gün içimdeydi ve gün boyu her şeye ve herkese karşı pozitif oldum. Onun benim üzerimde oldukça güçlü bir etkisi var. Bunu nasıl yapabiliyor? O bir büyücü veya sihirbaz mı? Ve o da benim gibi hissediyor mu? Bunlar kafamı karıştırıyor.

Liam gülümseyerek bir sonraki sayfayı açtı. Aslında Liam bu yazdığı şeylerin benzerlerini hissediyordu: yani onun gönderdiği mektubun üstüne sinen mükemmel kokusu ve telefonda konuştukları zaman sesi Liam'ı etkilemişti.

Zayn en ufak bir şey için sinirlenebiliyor. Okulda sigara içmek yasak ama o gizlice içiyor. Bu sağlığı ve okuldaki güvenliği için zararlı bir şey. Onu sadece uyarmak istemiştim ama o bana bağırdı. Ben de ona bağırdım. Sonra bana ne kadar 'sinir bozucu' olduğumu söyleyerek yanımdan uzaklaştı. Bunu anlamıyorum. Tek istediğim onun iyiliğiydi. Bunu söylediğim için sinir bozucu olduğumu söyledi. Hala inanamıyorum. Ben sinir bozucu değilim. Ben onu seviyorum.

Liam içinden o zamanki Liam'a kızdı. O her zaman çok iyi niyetli ve sevecen davranmıştı ancak Zayn her seferinde karşı çıkmış ve bağırmıştı. Liam o zaman tam anlamıyla bir aptal olduğunu düşündü.

Özür diledi ve beni öptü.
Bu çok güzeldi.
Beni öptü.
Özür diledi.
Bana her zaman kötü davrandığını düşündüğünü söyledi. Ben de ona öyle olmadığını söyledim. Her ne kadar ona kırgın olsam da, tanrı aşkına, biz küs olamayız ki. Biz Zayn ve Liam'ız. Birbirimizi seviyoruz. Bu yeterli.

Ama değildi. Liam onu seviyor olabilirdi, ama bu hiçbir şeyi değiştirmezdi. Zayn'le ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Tüm bunları tekrarlayıp tekrarlamayacağını bilmiyordu. Zayn'in tüm olan şeyleri neden yaptığını bilmiyordu. Zayn'in şimdi nasıl bir insan olduğunu bilmiyordu..

Liam hiçbir şey bilmiyordu. Şu onunla ilgili hiçbir şey bilmiyordu. Ama bilmek istiyordu. Yeniden onunla birlikte olmak istiyordu. Ama korkuyordu. Tekrar aynı şeyleri yaşarsa kaldıramayacağını düşünüyordu.

Liam bu sefer en arkalardan bir sayfa açtı.

Zayn'i tanıyamıyorum.

Ne yani diye düşündü Liam. Sadece bu kadar mı?

Kocaman sayfada tek yazdığı şey bu cümleydi. Liam merak etti; acaba o gün tam olarak ne yaşamıştı da bunu yazmıştı?

Liam defteri yastığının altına geri koydu.

Tek bilmek istediği Zayn'in onun kırılmış kalbini tamir edip edemeyeceğiydi.

***

Merhaba. Kurgu hakkındaki görüşlerinizi belirtir misiniz? Ve okuduğunuz için teşekkürler. Önceki bölümde tek bir yorum yoktujunyjgbng bu çok üzücü??

-el

cigaretteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin