five

1.3K 132 58
                                    

Liam önündeki kağıdı da buruşturarak çöp kutusuna fırlattı ve yeni bir kağıda yazmaya başladı. Uzun zamandır yazıyordu ve yazdığı hiçbir şeyi beğenmiyordu. Normal bir günde olsaydı, yazısını çabuk bitirmiş olurdu ve okurken büyük zevk alırdı, yazdıklarını okumaktan her zaman keyif almıştı, ama bugün öyle olmuyordu.

Aslında bunun nedeninin kafasının karışık olması olduğunu da biliyordu. Gerçekten, son bir kaç gündür duygularını kontrol edemiyordu ve bu onun sinirlenip, hiçbir şeyi beğenmemesine yol açıyordu.

İnsanların yaptıkları hatalardan ders çıkarmasını ve aynı hatayı tekrar yapmamasını her zaman onaylamışımdır.

Liam bu girişi de beğenmedi ve bu kağıdı da çöpe attı. Kafası oldukça karışıktı ve sanki kelimeler birbirine karışıyor gibi hissediyordu.

Zayn ile konuşmalarının üzerinden dört gün geçmişti ve Liam ne yapacağını bilmiyordu. İçinden bir ses ona son bir şans daha vermesini söylerken, diğer ses gururunu ön planda tutmasını söylüyordu.

Liam sandalyeden kalktı ve uyuşan poposunu ovuşturdu. Hey, o kim bilir kaç saat oturmuştu ve poposu gerçekten dümdüz olmuştu.

Liam buzdolabını açtı ve yiyecek bir şeyler var mı diye göz gezdirdi. Pek bir şey yoktu. Sadece , dünden kalmış birkaç dilim pizza, peynir kutusu, -içinin dolu olduğundan emin değildi- ve yarısından fazlası içilmiş gazoz şişesi vardı. Liam pizza kutusunu aldı ve buzdolabını ayağıyla kapattı.

Pizza dilimlerini eski tost makinesinde ısıtırken cebindeki telefon titremeye başladı. Liam oflayarak onu cebinden çıkardı ve gelen şeyin bir mesaj olduğunu gördü.

Numara kayıtlı değildi, Liam yanlışlıkla atılmış olabileceğini düşünerek bakmamayı düşündü ama merak etmişti.

Hey. Biraz erken davrandığımı biliyorum ama dayanamadım sanırım. Birkaç gün geçti ve tekrar konuşmak ister misin?

Liam bunun kim olduğunu tahmin etmişti, tabii ki Zayn.
Tanrı aşkına, diye düşündü. Ne yapmalıyım?

Elindeki tabağı masaya koydu ve sandalyeye tekrar oturdu. Mesajı tekrar tekrar okurken ne yazması gerektiğini düşünüyordu. Onunla çok uzun zaman görüşmemişlerdi ve aniden aralarında böyle bir şey olması Liam'a oldukça garip geliyordu. Onunla ortak bir fikir alarak hayatlarını ayırmışlardı ama Zayn tekrar bir adım atarak her şeyin garip bir hal almasına neden olmuştu. Liam'a bu kadar garip durum fazlaydı ve o ne yapması gerektiğini kestiremiyordu.

Parmak uçları ekranda hareket ederken, saçlarını çekiştiriyordu.

Sanırım bunun için fazla erken. Bunu sen de söyledin. Zaman isterken bu kadar kısa bir zamandan bahsetmemiştim.

Kaba olduğunu düşünerek sonuna gülen bir emoji ekledi.

Pizza kutusu boş kaldığında doymadığını hissetti ama yiyebileceği pek bir şey yoktu. Yakın zamanda küçük bir alışverişe çıkmayı aklına not etti. Bu ay pek parası yoktu ama en azından bir şeyler alabileceğini biliyordu.

Zayn tekrar cevap verir miydi? Gerçekten bir şans istiyorsa vermeli diye düşündü Liam. Kendisi onun yerinde olsaydı fazla ısrarcı davranırdı.

Mektubu fark ettiği günden beri aklında bir soru vardı. Zayn evini nereden biliyordu? Bir insanın yıllardır görmediği başka bir insanın evine mektup göndermesi düşündürücü değil miydi?

Liam'ın aklına Louis ve Niall geldi. Ortak arkadaşları vardı, Liam onları birkaç aydır görmemişti ve dostlarını özlediğini hissetti. Onları gördüğünde adresini verdikleri için kızmayı düşündü.

Telefonu tekrar titredi. Zayn olduğunu bildiğinden mesajı hemen açtı.

Tabii ki, istediğini yapabilirsin. Sadece sordum. Rahatsız ettiysem üzgünüm.

Liam istemsizce gülümsedi. Zayn gerçekten çabalıyordu ama, bunun için geç değil miydi? Şu anda çabalıyor olması, geçmişte yaptığı şeyleri unutturmazdı veya mantıklı bir açıklama sağlamazdı. Liam Zayn'in tüm bunları neden yaptığını hiçbir zaman bilmemişti.

Odasına doğru yürürken her yere tiksintiyle baktı. Bu evi hiç sevmiyordu. Hapishane gibiydi.

Yastığının altındaki defteri aldı ve yatağına uzandı birkaç sayfa okumak istiyordu.

Salı

Zayn okulda yanıma gelmedi. Yüzüme bile bakmadı. Derslerde yanıma oturmadı, beni arabasıyla eve bırakmadı. Hiçbir şey eskisi gibi değil. Neden böyle yaptığını bilmiyorum.


Çarşamba

Onu ve Perrie'yi gördükten sonra bir açıklama yapmasını veya özür dilemesini bekledim. Oysa o hiçbir şey olmamış gibi davrandı. Biz iki yabancı gibiyiz. Ve neden böyle olduğunu bilmiyorum.

Perşembe

Bugün onun bana hediye ettiği parfümünü sıktım. Gözlerimin altı mosmordu, yüzümü yıkamamıştım ve saçlarım dağınıktı. Bunları umursamadım. Tüm gece sigara içmiştim ve onunla fotoğraflarımıza bakmıştım. Sabah onun parfümünü sıkarken ne düşünüyordum bilmiyorum, sanırım fark edeceğini düşünmüştüm. Birkaç kere yanımdan geçmesine ve bir kaç kere bilerek yanından geçmeme rağmen umursamadı. Kokuyu aldığına eminim. Sadece neden böyle yaptığını bilmek istiyorum.


Liam sinirlerinin gerildiğini hissetti. O günleri anımsadıkça Zayn'e karşı hissettiği iyi niyet yok oluyordu. Defteri yastığın altına geri koydu ve gözlerini yumdu. Uyumak istiyordu.

&&&

Nasıl bir bölüm olduğu hakkında hiçbir fikrim yok, bekleyenleri bekletmek istemedim. Her şey için teşekkürler.

cigaretteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin