hayatımda değişiklik :)

581 5 2
                                    

Arası bir daha görmeyeceğime dair kendime yemin ettim. Hayatıma onsuz devam edeceğim artık. Belki de hayat onsuz daha güzel olacak :)

------8 ay sonra -------

Bugün günlerden cumartesi, saat 00.02, gecenin bir yarısı can sıkıntısıyla yatağımda oturuyorum. Telefonumda tek bir mesaj bile yok. Hayatım nasıl derseniz fevkaladenin fevkinde derler ya işte aynen öyle..

Tam da istediğim hayatı yaşıyorum. Üniversite istedim oldu , Eskişehirde olsun dedim oldu , öğretmenlik dedim ee o da oldu . Bu hayatta kim ne derse desin kendine inanacak güveneceksin. Kimsenin güvenmediği bir şey olamaz dediği kız şimdi hayallerindeki hayatı yaşıyor. Mutluyum. Yapamam demeyin asla yaparsınız. Bir başkası yapmışsa sizin neyiniz eksik başarırsınız. Zor demeyin . Ne zor değil ki şu hayatta.. Bir şeyleri kazanmak istiyorsanız bir şeylerden ödün vereceksiniz. 

Bu hikayeyi yazmaya büyük bi heyecanla başlamıştım ama şimdi hiç yazasım gelmiyo başka bir kurguyla yeniden mi başlasam yoksa bu hikayeye yeni kurgular mı bulsam ne dersiniz. Desteğe ihtiyacım var. Bana bu hikayede destek olucak bölümlerimizi birlikte yazabiliceğimiz bi yandaşa ihtiyacım var yanımda olmak isteyen arkadaşım ya da pek sanmıyorum ama arkadaşlarım bana mesaj atarsa çok sevinirim :)

YA YİNE SEVERSEM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin