O farklı olabilirmiydi ki...

720 13 0
                                    

Hepimiz birden kahkaha attik o an daha farklı bi ses duydum . Onun sesi "Ne oluyoruz ya" Arkamı döndüm ve Aras la bulustu gözlerim.. "Senin burda ne işin var"

"Bunu şimdi mi soruyorsun bütün gece kollarım da uyuduktan sonra mi :D "

nasıl farketmemistim ben ya işin garibi uyandığımda da arkama bakmayı akıl etmedim. Kardelen sanki bana bi açıklama borcluymus gibi "Dün gece Arasın kalacağı çadır yanmis Kerem'de bizim çadır da kalmayı teklif etti. " Çadırı kimin yaktığını tahmin edebiliyordum. "Ha iyi" dedim ve çadırdan ciktim . Erken uyanmistik galiba. Biraz sabah sporu yapmak da fayda vardı ama önce bi serin dağ suyunda elimi yüzümü yikadim alnim hala aciyordu . Sonra hemen koşmaya başladım. A ha benim gibi düşünen biri daha Ezgi . Onun yaptığı taktikle kolunu tutup büktüm ve yere devirdim. Ardından üstüne oturdum ve saçına yapistim " Benden uzak dur seni küçük seytan " deyip kaşını yerdeki taşlara surtecek kadar sert vurdum . Sonra önünü çevirip bi tokat attım. Bana vurmak icin debeleniyordu ama ben  üstüne oturduğum için ona fırsat vermiyordum . Ardından doğruldum ve yurumeye başladım arkamdan gelip saldıracak diye her an kavgaya hazır yuruyordum gelmedi arkamdan bende direk kamp alanına gittim . Herkes istediği grupla kahvaltısını yapacaktı bu iyiydi . Batu Kerem Kardelen ben birde sınıftan arkadaşımız Burak bi sofradaydik . Aras tek kalmıştı. Kerem bana baktı ve bende gözlerimle onayladım sağolsun arkadaşlarım beni anliyorlardi . Kerem Arası çağırdı Aras hemen yanıma oturdu ve. tek bişey söyledi yemek bitene kadar "özür dilerim". Ne için dilemişti . Yani hangisi için bilmiyorum ama hiç bi cevap vermedim. Hala o kızla konuşması kanıma dokunuyordu . Oysa bana neydi ki .. Bu sadece bi oyundu iki dakikada sahiplenecek kadar saf değildim herhalde... Tekrar sevmek acı çekmek istemiyorum. Yine canım yanacak biliyorum. Peki ya yine seversem sevilmezsem bu sefer ayakta duramazdim . Bu sefer yapamazdım . Kardelen in Busem  demesiyle başımı kaldırdım. Herkes bana bakiyordu.

"ne oldu " dedim soran gözlerle Aras dahil herkes bana bakiyordu. Sonra Aras elini kaldirdi ve gozlerimin altından dudağıma kadar üç parmağının tersiyle yüzümü okşadı. O an agladigimi anladım . Hangi ara anlamıştım ya. Sonra Aras sinirle ayağa kalktı yine ne yapmıştım lanet olsun . Onun bana böyle davranmasına sinir oluyordum. Az önce yaptığı şey Allahim çok güzel çok özeldi. Ondan uzak durmaliyim canımı yakmasına izin veremem bundan sonra ona karşı duvar örmeliyim. Herkes bana soran gözlerle bakarken "birseyim yok dalmışım " dedim . " Hadi sofrayı toplayalım " . Sofrayı topladıktan sonra küçük bi çocuk gibi oyun oynamaya başladık. Yakartop saklanbaç istop 9taş oynadik. En sonunda birden uzerime dökülen suyla su savasinin başladığını anladım. Çocuk gibi çığlık attım bi yandan kahkaha atarak gülüyordum. "Batu seni mahvedecegim " deyip koşarak yerdeki şu şişesini aldım . Golün kenarında olmamız bize avantaj sagliyordu. Kerem Kardelenin. tepesinden 2.5 litrelik suyu dokunce Kardelen bi çığlık attı ve hızla arkasini döndü . Ama Kerem hiç bir şey yapmadan donmuş biçimde  Kardeleni suzuyordu . Şu anda kardelen o kadar seksi duruyordu ki farkında değildi açık mavi bluzu o kadar çok yapismis ki üzerine siyah renkteki sütyeni gözüküyordu. Ve  kumral dalgali saclari ıslanip göğüslerine yapışmıştı. Arkadaşım bence fazlasıyla güzeldi. Kerem ne kadar dayanacak diye bakarken birden Kardelenin dudaklarına yapisti. Şehvetle öpüyordu. Kardelen sanırım şu an ilkini yasiyordu şok olmuş bi halde karşılık vermeden duruyordu . Hadi kızım be . Neyse ben daha fazla saygisizlik yapmadan Batu yu bulmaliyim daha onu islaticaktim . Hızla koşmaya başladım bi yandan arkama bakarken bi yandan kosuyordum . Sert bişeye çarpınca "buldum seni batu " deyip başından aşağı bi litre şu döktüm. Bu batu değildi bu Arasın ta kendisiydi öfke dolu gözlerle bana bakiyordu. islaninca kasları daha çok belli oluyordu. Ellerimi tutamadım :) :) o nasıl birşeyse artık :) Gogus kaslarinda gezdirdim elimi. Gözünde gördüğüm öfke geçmemişti hızla çektim elimi. "Özür dilerim ben seni yani şey ben Batuhan sanmistim" birden gözlerinde farklı bi Aras gördüm. Çok güzel bakan bi Aras . Sonra kollarını gevşetti beni bıraktı daha önce sarıldığını sıktığını bile farketmiştim. Hiç bir şey demedi bu çocuk neden hiç bişey demiyodu hiç konusmuyordu . Bende biraz uzaklaştım . Birden beni süzmeye başladı baştan aşağı. Acaba bi gariplik mi vardı üzerimde . Sonra goguslerimde takıldı kaldı . Ve birden elini atınca korkudan titremeye başladığımı hissettim. Biraz daha yaklasip aramızdaki mesafeyi kapattı ve goguslerime yapismis islak saçlarımı alıp kulağımı arkasına sıkıştırdı. Bense hala kollarında titriyordum . Can'dan başka hiç kimseyle bu kadar yakın olmamıştım..  Arası sevmek istiyordum ama korkuyordum ya yine aynı şey olursa. Gozlerimin doldugunu hissettim. Ve bi kaç damla yaş düştü. Başımı kaldırdım . gözlerinin içine baktım. Oda benimle aynı durumdaydı gözleri dolmuş ağlıyordu bi an kasları gerildi . Benim de aynı durumda olduğumu görünce gözlerinden anlayamadigim şevkat ve teslim olusluk gibi bi duygu seli geçti gitti . ellerini kaldirdi aynı anda ikimizde birbirimizin yanaklarındaki yaşı sildik. Ama yapamam Aras bana öyle bakma sevemem .. Seni sevemem.. Canımı yakarsin .. " Yapamam . Benden uzak dur. " diye fisildadim ve ağlayarak hickirarak arkamı döndüm. Her zamanki gibi koşmaya başladım.

ARAS'IN AĞZINDAN...

Yürüyorum birden karşımda onu görünce mutlu oldum. Önüne bakmadan koşuyordu. Bu gidişle bi ağaca carpacaktı. Sinirlenmistim . Ve bana çarptı. Beni bu kıza iten birşey vardı . Onu sevmek istemiyordum. O da Ezgi gibi yaparsa bu sefer dayanamazdim . Tekrar sevemezdim olmazdi. Birden ellerini kaldirdi ve kaslarima götürdü . Sende diğer kızlar gibisin öpüp koklamalik kızlardan olusluk kızlardan . Öfkeliydim . Birden hızla elini çekti bakislarimdan çekinmiş olmalıydı.  Sonra birşeyler söyledi dinlemedim o an o kadar masum gözüküyordu ki onu o an öpmek istedim. Ama birden uzaklasti benden. Oha şu an nasıl gorundugunün farkındamiydi bu kız. Beyaz tişörtü üzerine ıslaklikla yapışmış , siyah renkteki sütyen i gözüküyordu ve dolgun göğüslerinin üzerine yapismis düz saclari harika duruyordu. Saçlarını oradan kurtarmak için elimi attım bi an korktu. Hadi ama bu kadar masum degilsin masum gibi davranma. Hemen aradaki mesafeyi kapatıp saclari oradan kurtardım ve kulağının arkasına ittim .

Ezgi den sonra başka hiç kimseyle bu kadar yakın olmamıştım..  seks dışında . Duygusal hiç bişey olmamıştı ama şu an ki durum çok farkliydi onu deli gibi sevmek istiyordum.ama korkuyordum evet ben Aras Alpkaya ilk defa bu kadar çok korkuyordum. ya yine aynı şey olursa korkusu. Gozlerimin doldugunu hissettim. Ve bi kaç damla yaş düştü. Başıni kaldirdi . gözlerimin içine baktı. Oda benimle aynı durumdaydı gözleri dolmuş ağlıyordu . Kendimi çok sıkıyordum. Onu öpmemek için sevmemek için. Bi an kendimi bırakacak tutamayacak gibi olsam da tuttum.

ellerini kaldirdi aynı anda ikimizde birbirimizin yanaklarındaki yaşı sildik. Ama yapamam Busem aglama . bana öyle bakma sevemem .. Seni sevemem.. Canımı yakarsin bırakırsin aldatirsin .. " Yapamam . Benden uzak dur. " diye fisildadi ve ağlayarak hickirarak arkasini döndü.  Koşmaya başladı.

Seni sevmek istiyorum dedim fisildayarak ama o duymadi. O farklı olabilirmiydi ki...

YA YİNE SEVERSEM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin