ustunu giyin ve bu evden defol busem

963 9 1
                                    

Arkadaşlar bu bölümü bilerek geç yayınladım. 50 vote olmadan yayınlamak istemedim. OKuyan beğenirse çok mutlu olurum yazım yanlışları için özür dilerim. Telefondan yazdığım için ancak bu kadar oluyor. Şimdiden teşekkürler..

"Hayır bu bi oyun değil, deney"

"deney mi nasıl deney "

Sonra yavaş yavaş üzerime gelmeye başladı bense geriye doğru adım attım.  Gidecek yerim kalmadığında sırtıma değen duvara iyice yaslandım.. Korkuyormuydum hayır aslında bi yandan muzipçe sırıtıyordum.. O da bana baktı ama o gülmüyordu aksine daha çok sinirli gibiydi anlamadım. Yavaşça dudaklarıma yaklaştı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı . Mmmm çok tatlı... Ve önce yavaş yavaş dili ağzımın içine giriyordu öpüşünde hiç bi duygu kırıntısı yoktu. Resmen dudaklarıml savaşıyordu dili ağzımın içinde yarışıyor gibi dilime sert darbeler bırakıyordu.. Kendimi çekmek istiyordum ama olmuyodu. Çok güçlüydü bütün bedenim alev alev yanıyordu. İlk başta yavaş yavaş karşılık  versem de sonra kendimi o ana bırakıp hızlandirdim öpüşlerimi

hersey o kadar hizli olmustu ki ne oldugunu anlayamadan atesli bi sekilde opusurken buldum kendimi bu oyle biseydiki butun vucudum alev alev yaniyordu sanki ilk defa yapiyomusum gibi ... Tamam zaten ilk defa yapıyorum. Basit bi opucuk nasil bu kadar tahrik edebilirki bi insani . tamam basit degil kabul deli gibi ... elini gomlegimin dugmelerine uzattiginda dusuncelerimden siyrildim ve o ana odaklandim . hizlica gomlegimin dugmelerimi acmaya devam etti en sonunda uzerimden sıyırıp atti sonra beni bir hamlede kucagina alip duvara yapistirdi sertligini bacaklarimi arasinda hissediyordum . ahhh o kadar buyuktuki ... duvarla arasina beni alip iteklemesiyle hafifce inledim .. sonra hareketlendi ve sirtimin yumusak zemine gelmesiyle yatakta oldugumuzu anladim .. bu cocuk cildirtiyordu beni napiyodu bana.. Elleri göğüslerime kaydı ve onları sıktı.. İnlemem daha çok arttı. Dudaklarımdan boynuma ve sonra göğüslerime doğru ıslak öpücükler bıraktı ve sertçe göğüslerimin uçlarını çekiştirmeye başladı. ben bunlari dusunurken elini pantolonuma attı ve fermuarını açıp aşağıya doğru çekti. Onu hemen şu an istiyordum ama yapamazdım ben bir bakireydim. sadece ic camasirimlaydim ve yirtarak onuda cikardi. Ve göbeğimden aşağıya doğru yol çizerek orda durdu izin ister gibi gözlerime baktı ama ben utancımdan ona bakamıyordum titriyordum hemde deli gibi.. Ve sertçe yalamaya başladı resmen istila ediyordu ve ben çığlık çığlığa inliyordum. O hassas noktaya diliyle öyle bir baskı uyguladı ki ahhhh...  Aklim ucup gitmişti bütün vücudum geriliyordu . Çok yaklaşmistim . Ve sarsilarak onun adını bagirarak boşaldım. Artci saldırıları anlatırken hala yavaş yavaş yaliyordu .. Gücüm kalmamıştı yatağa oylece yığılıp kalmıştım. Fena halde yorgun hissediyordum kendimi. Sonra yavaşça doğruldu ve hangi ara cikardigini bilmedigim erkekligini yaklastirmaya basladi .. hayir hayir yapamazdi dimi.. yok hayir bu sekilde degil bu kadarda degil .. Onu istiyordum ama bunu yapamazdım.  bunu ona nasil soylicem. ya inanmazsa.. Ya beni de onun gibi sanarsa.. Tam ucuna getirdi ve iteklemeye yeltendi. kendimi cektim "Aras dur" Aras durmuyordu gözü dönmüş gibiydi. Mavi yeşil karışımı gözleri ateş saçıyordu .Tekrar bir hamle yapıp kendini itekledi. Ve ben bi çığlık attım çünkü nerdeyse giriyordu ve canım acımıştı. " aras dur ben bakireyim" dedim . aras ofke dolu gozlerle bana baktı ve ayağa kalktı . Ellerini saçlarının arasından geçirdi. ustunu giyinmeye başladı. ben saskin saskin bakakaldim ve ardindan "ustunu giyin ve bu evden defol busem" dedi ve kapiyi carpip cikti...

YA YİNE SEVERSEM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin