Az önce ben ne yapiyordum . Az daha ona zarar verecektim.
Kendimi kaybetmiştim. O kadar çok istemiştim ki onu... Kokusu o kadar çok kendine cekiyordu ki beni. Onun kanına susamış bir vampir gibi hissediyordum kendimi. Her ne kadar bunu denemek için yapmış olsamda bunu ona yapmak benim canımı da yakmisti .
Ah lanet olsun... Bir daha asla yuzume bakmicak . Ah Aras oğlum naptın. Ezgi seni ne hallere getirdi .. Ona olan sınırını de Busem den çıkardın .. Ama artık hata yok. O kızı seviyorum ve o tertemiz beden ve o saf ruh benim olacak..
kendimi tubanın kapısında buldum ... İçeri aldı beni ...Koltuğa attım kendimi... Ne zaman canım sıkkın olsa ona gelirdim o benim arkadaşımdı beni anlardı..Hemen yanıma gelip oturdu .
"Ne oldu sana Aras.. Bu halin ne "
"Tuba ben aşık oldum "dedim.. Harap ve bitap bi halde ...
Anlamlandıramadığım bi şekilde "Bende " diyerek dudaklarıma yaklaştı. Ve dudakları dudaklarımı buldu hiç birşey yapamadan sadece duruyordum ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.. Birden bi ses duydum . Denkleşör sesi gibi... Anlamlandıramadım kafam allak bullaktı . Daha çok üzerime gelmeye başladı ve eli belimin altında olmaması gereken yerlerde geziyordu. NApıyordu bu kız .. Ve ben neden durdurmuyordum. Lanet olsun ben bi erkeğim nasıl durdurabilirim... Eli fermuarıma geldi ve açtı yavaşça önümde diz çöktü ve penisimi çıkarıp yavaşça okşamaya başladı. Kendimi kontrol edemiyordum. Durdurmak isteyip durduramıyordum... Gözlerimi kapatıp kendimi bıraktım. Aklım yerinde değildi resmen.. Ağzına almıştı ve bu beni delirtiyordu. Ağzında seri haereketlerle oynatırken ben onu saçlarından tutup daha çok kendime bastırdım köküne kadar ağzına alması için uğraştım.. AHHH ... Bunu Busemin yapmasını isterdim.. Ağzı dolu bi halde ileri geri pensimi yalayan tuabya baktım .. O benim arkadaşımdı neden bana bunu yapıyordu ben neden izin veriyordum bi an çekmeye yeltendim ama şu an çekemezdim boşalmaya çok ihtiyacım vardı . Saçlarına daha çok yapışıp hırsla çekip bastrıdım kendimi boğulurcasına öğürerek bi ses çıkardı bende kendime olan sinirimi tubadan çıkarırcasına sokup çıkarmaya devam ettim ve bütün öfkemi boşaltırcasına ağzına boşaldım ve doldurdum.. Sonra tuba öğürerek yere yığıldı ve bi yandan öksürüyordu. Bense daha sevgilim bile olmayan ama şimdiden hayatımın geri kalanının sahibi ilan ettiğim kıza ettiğim ihanetin pişmanlığını duymaya başlamıştım.. Karşımdaki Tubaya iğrenerek baktım. "SENDE DİĞERLERİ GİBİ OROSPUSUN " ...
Biliyorum bölüm denilecek kadar uzun bir bölüm değil.. Yazacak aklımda çok şey var ama bunu yaziya aktaramiyorum .. Nasıl olsa kimse okumuyor diye de yazayim gelmiyor. Her neyse yarın daha uzun bir bölüm paylasmaya çalışacağım.. Özür dilerim.. Sizi seviyorum az da olsa olan okuyucu kitlem :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YA YİNE SEVERSEM...
ChickLitElleri göğüslerime kaydı ve onları sıktı.. İnlemem daha çok arttı. Dudaklarımdan boynuma ve sonra göğüslerime doğru ıslak öpücükler bıraktı ve sertçe göğüslerimin uçlarını çekiştirmeye başladı. ben bunlari dusunurken elini pantolonuma attı ve fermua...